Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Wat steken ze er dan onder?
Norauto?
edith: mijne Cayman kwam van bij de officiele dealer, geleverd op PS2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenPirelli's.
Allez ik leer bij....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenah dus alle Porsches komen nieuw op Pirelli's?
Allez ik leer bij....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenMijne kwam met michelins en heb die er 2x terug ondergelegd, heel tevreden.
Comment
-
-
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenhttp://www.wax-it.be/gallery/albums/...0090627_38.jpg
P Zeros steken ze ook niet onder de gemiddelde Kia hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenQua sound is DFI een enorme achteruitgang en ik denk dat die Porsche rasp moeilijk te krijgen is, zelfs mét sportuitlaat.
Op Teamspeed omschrijft iemand het als:
De Vorige Porsche's hadden dat gegrom,typisch boxer geluid, de nieuwe 997.2 klinkt ook mooi, maar als een moderne sportwagen.
Ik kan me wel vinden in die uitleg
licht vooral aan de motorarchitectuur, die nu meer op de GT3 lijkt (hoor je ook, GT3's hebben sinds de 997 die rasp niet meer)
997.1 PSE X51
+ YouTube Video
997.1 Herrmann
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJama gij zult ook gene gewone zijn volgens Daann!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteninderdaad
licht vooral aan de motorarchitectuur, die nu meer op de GT3 lijkt (hoor je ook, GT3's hebben sinds de 997 die rasp niet meer)
Maar leg eens uit, dat 997 blok is toch een doorontwikkeling van het 996 blok?
Ik zal eens moeten opzoeken thuis wat er veranderd is maar ligt dat niet meer aan de uitlaatlijn dan aan het blok zelf bij de GT3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLICHT?
Maar leg eens uit, dat 997 blok is toch een doorontwikkeling van het 996 blok?
Ik zal eens moeten opzoeken thuis wat er veranderd is maar ligt dat niet meer aan de uitlaatlijn dan aan het blok zelf bij de GT3?
zéér verstrooid blijkbaar de laatste dagen want da's echt niet mijn ding
ivm de 997, pas op ik ben zeker geen Porsche expert, maar ik dacht toch dat sinds de FL 997 de motor grondig is aangepakt vooral qua internals en dat hij daardoor nog sneller en soepeler in de toeren klimt (zoals een GT3, vandaar ook de min of meer vergelijkbare sound?)
996 GT3 vind ik toch serieus anders klinken dan een 997 GT3, dus daar moet toch ook aan gewerkt zijn geweest..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenah dus alle Porsches komen nieuw op Pirelli's?
Allez ik leer bij....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenivm de 997, pas op ik ben zeker geen Porsche expert, maar ik dacht toch dat sinds de FL 997 de motor grondig is aangepakt vooral qua internals en dat hij daardoor nog sneller en soepeler in de toeren klimt (zoals een GT3, vandaar ook de min of meer vergelijkbare sound?)
996 GT3 vind ik toch serieus anders klinken dan een 997 GT3, dus daar moet toch ook aan gewerkt zijn geweest..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe FL 997 is een compleet nieuw blok met directe injectie.
Dat blijft een doorontwikkeling van het bestaande GT1 blok he, is belange niet zo radicaal herwerkt geweest als bij de gewone Carrera's.
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHoe komt het dan dat de FL. 997 zo anders klinkt?
Hebben we het hier over de FL Carrera of de FL GT3?
Comment
Comment