Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten996 4s>>>>>>>>>>997 4s
Gisterenmiddag reed ik van Heist o/d Berg naar Tremelo : eerst een nieuwe 997 4S cabrio (facelift), daarachter een 997 4S (geen facelift) en daarachter ik (996 4S). And we have a winner, de nieuwe cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichtenyes yes
Gisterenmiddag reed ik van Heist o/d Berg naar Tremelo : eerst een nieuwe 997 4S cabrio (facelift), daarachter een 997 4S (geen facelift) en daarachter ik (996 4S). And we have a winner, de nieuwe cabrio
ik moet nu wel zeggen dat ik de 4S'en van beide reeksen ongeveer even knap vind, de rest van de 996 reeks spreekt me niet echt aan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenBij de 996 was de 4s veruit de mooiste, bij de 997 is er niet zo veel verschil met een gewone carrera. Ik vind de 997.2 het mooist van de 4ssen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenQua buitenkant absoluut. Qua binnenkant is gelijk welke 996 huilen met de pet op in vergelijking met een 997
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenidd, heb op 2dehands sites al vaak 996'en gezien waarvan het lederen interieur 40 jaar oud leek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenTurbo-velgen staan wel goed eig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs da ni gewoon nen 2010 die net geleverd is ofzo?
En wat is het verschil tussen '09 en '10 ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenInderdaad , alhoewel je ze wel zeer veel begint te zien op 996 modellen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNu je 't zegt.. morgen toch eens bellen
En wat is het verschil tussen '09 en '10 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGedronken Toere?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenInderdaad , alhoewel je ze wel zeer veel begint te zien op 997 modellen ...
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe velgen en het stuur dat je kan bestellen misschien?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe velgen en het stuur dat je kan bestellen misschien?????
mmm, ok .2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
mmm, ok !!!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
Now, that makes sense!
Ik dacht eerder dat er subtiele wijzigingen waren qua exterieur. Ik zou daar van Porsche niet van verschieten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment