Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtentypisch, altijd denken dat ze beter kunnen doen dan de mannen uit Weissach
beetje de uitlaat modden op een GT3 RS
Hola hola, die mannen van Sharkwerks zijn nu niet direct prutsers hoor.
https://www.sharkwerks.com/engine/p3832-sharkwerks-4-1-liter-engine-upgrade-for-997-997-2-gt3-rs-SHAE415The build-up of the 3.9L 500hp naturally aspirated GT...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNog nooit de Europipe uitlaat op een GT3 RS gehoord veronderstel ik?
Die belg met zijn oranje 997 GT3 RS die bijna zijn lip erafreed door die putten in de weg langs dat parkeerterrein op de Nurburgring (complexe zin?), die had een Europipe steken.
Klonk geweldig!!! (RS is ook een geweldige autouiteraard!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenOok wel een knap kleur
Welke kleur is dit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenIdeaal, ik ben van Koekelare. Ik zal m'n ogen open houden, ben wel benieuwd wie de koper is...bovenkomen zal hij sowieso wel.
Ritje Schooien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Fredje heeft smaak.
En nog een Cayenne GTS ook.
Waarom doet 'ie z'n Pana Turbo weg? Problemen mee, of beu,...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenBruno...doet in vlees
Bon, aangenaam verrast. Bij deze steunde ik dus officieel iemand financieel bij de koop van een GT3 RS.
Trots
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bellekemie Bekijk BerichtenAlle begin is moeilijk maar om nu al een porsche embleem op een lupo te plaatsenHow low can you go
Comment
-
btw, van 6speed:
GT3RS
Over to the exhaust.... Pardon me for the guys that already know this but I figured we'd confirm once and for-all exactly what's under there. The same factory headers/cats and side mufflers as on the 2010 GT3. No titanium there. The only titanium as you can see is the center muffler and the tips as well. So no big/massive weight savings there (more on this in a mo').
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
Comment