Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Proficiat Joris, de kar van 't forum!!
    man man...
    echt wel, GT3 is Porsche in 't kwadraat
    maar dan wel NE ROOIE GT3 hé!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Proficiat fuelmans!

nice
      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
        nice
        Holy shit, wat een kwijl car !!!!

Schitterende aankoop, echt de MAX.

Proficiat

Comment

• Beeestig, fuel!! Congrats.

Gade'm wrappen?

Comment

• Fak , wat een kar
            Kongretzjoeleejsjons Fuel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Beeestig, fuel!! Congrats.

Gade'm wrappen?
              ROOD MET WITTE STIPPEN
              en dan gaan tracken met een kaboutermutske

Om Ir-Fuel te laten REVVEN moet ge wel serieus aandringen

Comment

• Zo mogen ze hem altijd leveren (en de madam mag erbij zijn)

Comment

• Congrats Fuel !!

Maar waar zit 'm nu, anders is hij hier niet weg te slaan.... A ja just, ongetwijfeld achter 't stuur

Comment

• t schijnt staan hier foto's van een auto die van mij zou zijn ofzo?

Ik zie da hier namelijk niet dankzij de firewall hier

Comment

• Ah ge zijt hier toch

Comment

• na de worst night of my life (voor iemand zonder kinderen toch)

Een muis in de berging die het alarm 2 keer heeft doen afgaan midden in de nacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          t schijnt staan hier foto's van een auto die van mij zou zijn ofzo?

Ik zie da hier namelijk niet dankzij de firewall hier
                          Witte Porsche GT3, foto getrokken door Dennis in ondergrondse garage.
                          AutoMinded.be

Comment

na de worst night of my life (voor iemand zonder kinderen toch)

Een muis in de berging die het alarm 2 keer heeft doen afgaan midden in de nacht
                            En nét als die GT3 in de garage staat waarschijnlijk. Leuk is anders

Comment

na de worst night of my life (voor iemand zonder kinderen toch)

Da's iets waar ik lastig van wordt, zéker als het vals alarm is door een spin, een muis of een zak die gevallen is ofzo.
                              En je een van je eerste nachten nu je nieuwe auto waarschijnlijk in de garage staat geeft'n uitermate onbehaaglijk gevoel, kan ik me inbeelden?

Comment

• Jongens toch, use your brains.

Hij heeft die muis daar eigenhandig gezet, om s nachts naar zijne GT3 te kunnen gaan zien, das toch duidelijk zekerst?

Les excuses sont fait....

Comment

• Wellicht bedoelt hij het alarm van de GT3 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Jongens toch, use your brains.

Hij heeft die muis daar eigenhandig gezet, om s nachts naar zijne GT3 te kunnen gaan zien, das toch duidelijk zekerst?
                                    Ahja, dan kan 'em dat elke keer op dat kutalarm steken!

Comment

• Om dan erin te kruipen en *fap fap*!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Wellicht bedoelt hij het alarm van de GT3 ?
                                        Kan een muis een alarm van een GT3 doen afgaan? Slimme muis of achterlijke GT3?

Comment

• Proficiat hé fuel, ik was al aan het denken over wie hebben ze het nu

Haha ja net zoiets in de garage staan en dan het alarm afgaan. Dat ken ik van ergens. Eens een F360 spyder binnen gehad voor een viasat te plaatsen, mooi thuis in de garage gezet en 's nachts gaat dat systeem af. Nog nooit zo snel in de garage gestaan als toen

Comment

Working...
                                          X