Ge moet em nog niet komen pikken, hij staat nog niet thuis, er moeten nog een aantal kleine dingen aan gebeuren voor hij definitief thuis slaapt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe moet em nog niet komen pikken, hij staat nog niet thuis, er moeten nog een aantal kleine dingen aan gebeuren voor hij definitief thuis slaapt.
RS ombouw ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe moet em nog niet komen pikken, hij staat nog niet thuis, er moeten nog een aantal kleine dingen aan gebeuren voor hij definitief thuis slaapt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten*Porkermodus aan*
RS ombouw ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten*Porkermodus aan*
RS ombouw ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtensmoked taillights en 20" velgen van 16 breed voor achteraan en 13 breed vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenJoris, wanneer kom je ermee langs? Kwestie dat ik buren waarschuw (kids en honden van 't straat halen) .
Ken ik je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenZo mogen ze hem altijd leveren (en de madam mag erbij zijn)
Miljaar die is knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDaar hebde 2 dingen voor nodig (niet noodzakelijk samen):
-geld
-talent
het eerste is op sinds gisteren en het tweede heb ik ni, dus
Proficiat he
Comment
Comment