Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche is voor posers, fils-a-papa's en inspiratieloze autokopers met teveel geld en geen eigen smaak

peac!

@Beltar: en toch staat em te koop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Wegrijden? 't is toch enkel die jump die ie in't begin neemt?

PDK of turbolag, staat er nog in het filmpje dacht ik..my pick is PDK
      Jump, hmm. Ja, en dan nog, blijft ervoor en loopt zelfs precies nog verder uit. Voor maar zo'n klein verschil qua vermogen (plus minder interne weerstand bij de GT2) vind ik dat frappant.

Als ge ziet hoeveel pk-verschil er nodig is doorgaans, om zo'n verschil te maken als ge samen op 't gas gaat -> wierd.

PDK zal 'm (veel) sneller doen schakelen, wat de winst verderop verklaart, in het begin lijkt het me niks anders te kunnen zijn dan de respons van die GT2. Beide zitten in de juiste versnelling, en planken (laat ons aannemen) tegelijk. Turbo jumpt idd echt. Dan heeft de PDK toch nog niks hoeven doen... Of 't moet zijn dat de gearing anders is en dat de GT2 lager in toeren zit...?

Comment

• Filmpje maakt de GT2 toch nét dat tikkeltje minder interessant imo

Comment

• Bij een rolling start maakt het feit dat de Turbo 4-wielaandrijving heeft niet zoveel uit zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            Bij een rolling start maakt het feit dat de Turbo 4-wielaandrijving heeft niet zoveel uit zeker?
            Bij die snelheden toch niet meer denk ik...

Comment

Filmpje maakt de GT2 toch nét dat tikkeltje minder interessant imo
              Awel. Zat 't al heel de tijd te denken.

Tot nu had ik iets van "GT2 = Godzilla" (sorry, GT-R), maar als een plain turbo coupé die nu al ter plekke laat (dichterlijke vrijheid)? Lijkt me zelfs dat een turbo PDK op circuit dan ook bijna sneller moet zijn, alleszins een hele dosis extra foolproof.

Benieuwd naar de nieuwe GT2. Gaat een ferme kar moeten zijn. Maar als je leest hoe insane goed die GT3 Mk.II wel is, en hoe berzerk de GT3 RS Mk.II is, dan hebben ze dat al. Nu nog de motor van de turbo S wat oppeppen tot 580 pk ofzo, en klaar.

Comment

• 't is een beetje voetjes-op-de-grond gevoel...ik stelde me bij de GT2 altijd een buitenaards snelle machine voor die zowat alles laat staan.

En dan komt Jos van hierneffest in zenne turbo je fris voorbij

Comment

• zo erg is het nu ook weer niet he, die turbo is tenslotte een 3.8 met dfi, de gt2 een 3.6 zonder

Volgens mij ligt het ook vooral aan het turbogat, nadat de turbo ff wegschiet in het begin loopt hij niet echt meer uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

@Beltar: en toch staat em te koop?
                    Wil niet zeggen dat ik porscheloos wordt hé!

Comment

• deze ging hard:

Comment

't is een beetje voetjes-op-de-grond gevoel...ik stelde me bij de GT2 altijd een buitenaards snelle machine voor die zowat alles laat staan.

En dan komt Jos van hierneffest in zenne turbo je fris voorbij
                        Als hard rechtdoor je ding is kan je beter bij Brabus of AMG gaan aankloppen denk ik dan

Comment

• Het plaatje klopt

Comment

• Raggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Het plaatje klopt

Is het wat ik denk dat het is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Raggen

Comment

• @ GT2 / turbodiscussie : waarom zouden de turbo's in de GT2 wel "lag" hebben en de turbo niet ?? En is het geen Mk II turbo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

@ GT2 / turbodiscussie : waarom zouden de turbo's in de GT2 wel "lag" hebben en de turbo niet ?? En is het geen Mk II turbo ?
                                    Een GT2 heeft grotere turbo's dan een mk.II Turbo, dus een fractie meer tijd nodig om op te spoelen, ondanks VTG.

Maar of dat nu de reden is? Ik vermoed dat PDK de enige verklaring is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                      Is het wat ik denk dat het is?
                                      Ik denk het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Ik denk het niet

Ik hoopte dat't de kar van ene RS4-menier was...

Comment

• Sport Auto Supertest GT2:

0-100 km/h: 3.8 s
                                          0-160 km/h: 7.7 s
                                          0-200 km/h: 11.5 s

Als iemand nu 'ns dezelfde tijden voor de PDK Turbo zou vinden zou ik iets met bovenstaande info zijn

Comment

Working...
                                          X