Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 0-100km/h: 3.4s
    0-200km/h: 11.3s

Ik vrees dat vergelijkingen als deze Porsche ertoe gaan dwingen van PDK in hun GT-wagens te droppen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Ik hoopte dat't de kar van ene RS4-menier was...
      Die heeft 44mm bredere heupen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Raggen
        1e foto :
        2e foto :
        3e foto : ...
        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          0-100km/h: 3.4s

Ik vrees dat vergelijkingen als deze Porsche ertoe gaan dwingen van PDK in hun GT-wagens te droppen...
          Het verschil tot 100 kan je grotendeels toeschrijven aan 4WD, denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            0-100km/h: 3.4s

Het is niet omdat je enkele tienden pakt op de sprint dat je daarmee ook sneller bent op het circuit he ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
              Het is niet omdat je enkele tienden pakt op de sprint dat je daarmee ook sneller bent op het circuit he ;-)
              Nee, maar ik zie de doorsnee GT2-koper niet zo gelukkig zijn als z'n 30% duurdere GT2 er aan de lichten wordt afgereden door een Turbo...

Dat kunnen ze marketing-gewijs gewoon niet maken.

Comment

• Gewoon meer pk's verhelpt dat ook wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Raggen

Raadjeplaatje: waar zit het gewicht.
                  Je ziet dat bij moderne wagens dat veel zuiverder is. Ongetwijfeld sneller maar heeft zoveel minder charme.

Comment

• GT3 Hybrid is 3de geworden dit weekend bij de VLN, dat labo doet 't niet slecht

Comment

• Comment

• 997.2 Turbo heeft minder turbolag (kleinere turbos met minder bar), vandaar de jump.. een maal daarna zijn die toch vrijwel even snel..

Allebei handbak zou betere vergelijking zijn, want die PDK is razendsnel. (kortere versnellingen? al was de 7de voornamelijk een overdrive dacht ik)

Wat zijn de final drive ratio's bij de GT2 en 997.2 PDK?

0-100 en 0-200 tijden zijn zuiver door de PDK en AWD + LC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Als hard rechtdoor je ding is kan je beter bij Brabus of AMG gaan aankloppen denk ik dan
                          Ja, zo schijn ik bekend te staan blijkbaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Weergaloos mooi, deze kleur zou ik persoonlijk wel durven nemen mocht ik ooit;......zeg niet dat dit hem wordt, met al die lepe foto truuks hier

Comment

• de bovenstaande RS tijdens de rally van tielt was nog meer 2 dagen af. Heeft een totale make-over gekregen en dan zo mee gaan knallen. Toen ik hem den eerste keer over de grond hoorde schuren deed dat in mijn porsche liefhebber hartje toch wat zeer.

Nuja als ge al een aston DBS; bentley; helikopter,... hebt staan dan kan dit speeltje er wel bij zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                997.2 Turbo heeft minder turbolag (kleinere turbos met minder bar), vandaar de jump.. een maal daarna zijn die toch vrijwel even snel..

Allebei handbak zou betere vergelijking zijn, want die PDK is razendsnel. (kortere versnellingen? al was de 7de voornamelijk een overdrive dacht ik)

Wat zijn de final drive ratio's bij de GT2 en 997.2 PDK?

0-100 en 0-200 tijden zijn zuiver door de PDK en AWD + LC
                                klopt, als ik mij niet vergis is deze versnelling zelfs niet beschikbaar in sport (plus?)
                                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

mooi he

Comment

• OMG, daar eet ik droge boterhammen voor

Comment

• Ik vind 'm superlekker die mk.II, maar puur qua looks vind ik de mk.I RS mooier, toont wat homogener imo...

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X