Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten"Ja goeiendag ik kom ne keer zien voor't vrouwke, nen 118d hadden we is geconfigureerd en..."
"Aleeeeexxx!!! 't is iemand voor u!!"
It's funny 'cause it's true
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenlekker scherp
Heb vanavond eentje gespot in Bissegem Centrum!
Wat een verschijning!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
Wat een verschijning!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk BerichtenHeb vanavond eentje gespot in Bissegem Centrum!
Wat een verschijning!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk BerichtenHeb vanavond eentje gespot in Bissegem Centrum!
Wat een verschijning!
Deze dus , dagelijks te spotten in Bissegem/Gullegem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIs toch niet het nieuw model?
Comment
-
Heb Zondag een Carrera GT gezien .
Komt er na een heel tijdje een Aziaat aan; supervriendelijke kerel en start de CGT. Eenmaal uit de parking laat hij hem ff horen..Wat een geluid! Kerel geeft gas achterkant breekt helemaal uit, en wat staat er nog? Jonge gasten in een GT2 tuned by Sportec. Luide muziek, de CGT-owner aan 't opjagen, ze gingen "cruisen"... en vertrokken allebei plankgas met wheelspin.. FAK!!
De volgende dag op de ring hoorde ik hem zeggen: I have 15 cars
Die GT2 tuned by Sportec was ook nog van hem en hij was daar ook nog met een GT3 fl.
(foto van Carrera GT wordt bewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHeb Zondag een Carrera GT gezien .
Komt er na een heel tijdje een Aziaat aan; supervriendelijke kerel en start de CGT. Eenmaal uit de parking laat hij hem ff horen..Wat een geluid! Kerel geeft gas achterkant breekt helemaal uit, en wat staat er nog? Jonge gasten in een GT2 tuned by Sportec. Luide muziek, de CGT-owner aan 't opjagen, ze gingen "cruisen"... en vertrokken allebei plankgas met wheelspin.. FAK!!
De volgende dag op de ring hoorde ik hem zeggen: I have 15 cars
Die GT2 tuned by Sportec was ook nog van hem en hij was daar ook nog met een GT3 fl.
(foto van Carrera GT wordt bewerkt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk vind dat je een beetje veel te veel grond hebt op deze foto, schrill contrast met uw recente goeie fotos!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenTerechte opmerking, maar de objecten die als statief moesten dienen, waren op. En als ik bijknip is de foto te ' bekropt'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenTerechte opmerking, maar de objecten die als statief moesten dienen, waren op. En als ik bijknip is de foto te ' bekropt'
dit is ook zonder statief.
Comment
Comment