Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt Simon!
    Ja ir_fuel, Dennis blijft dennis he!
    (Excuus: Carrera GT stond wel heel slecht)
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ja GT3 foto's zijn in een verlichte parking getrokken, die CGT is foto's zijn genomen wanneer ze de parking lichten uitschakelden.
      Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
        Hoe haal je die er dan uit? De data?
        Hoi Maverik AIOS,

ik ben de developer van chronolyze.com.

Wat je nodig hebt om de data uit je PCM te krijgen:
        - recente Porsche (modeljaar 2009 voor 911, voor Cayman en Boxster vanaf model waar PDK optie was)
        - Sport Chrono optie (obviously, anders kan je je ritjes niet opnemen)
        - Bluetooth car kit ofwel Universal Audio interface (de "iPod optie") om data te dragen. Ik vind deze optie makkelijker/sneller dan over Bluetooth omdat je gewoon een USB stick onder je armsteun kan inpluggen.

Mocht je enige verdere vragen hebben over het uitlezen van de data, of het gebruik van de site, laat me gerust iets weten!

mvg,
        Nik.

Comment

• Ah ook de weg naar hier gevonden zie ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Ah ook de weg naar hier gevonden zie ik
            Hehe... yup... Google Analytics zei me dat ik een paar referrals had gekregen via autoforum.be... Thanks for mentioning me!

grtz,
            Nik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              tut tut

dit is ook zonder statief.

tut tut
              Het is veel moeilijker een deftige foto te maken van een braggelbak dan van een mooie rode verschijning! Deze vergelijking gaat dus niet op!!!

Comment

• Point taken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chronolyze_Nik Bekijk Berichten
                  Hehe... yup... Google Analytics zei me dat ik een paar referrals had gekregen via autoforum.be... Thanks for mentioning me!

grtz,
                  Nik.
                  het verbaast me eigenlijk dat Porsche de mogelijkheid voorziet om de gegevens te exporteren maar zelf geen programma voorziet?

al dan niet voor :

Oorspronkelijk geplaatst door Rami
                  Ik denk dat ge er met 399 wel vanaf zult zijn
                  2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Eerlijk gezegd vind ik die foto van Dennis ook slecht .. Zelfde opmerking als Alex, te veel grond. Een 1/3 - 2/3 verdeling had leuker geweest ...

De rode buizen vind ik wel subliem. En op de auto ben ik ook meer jaloers :-)

Note: ik kan het absoluut niet beter, integendeel.

Comment

• slecht en goed is in the eye of the beholder

je kunt elke foto wel op een of andere manier niet goed vinden,

ik vind die van alex (cgt) best goed uitgaande van dat de auto zo geparkeerd staat en die van dennis neergezet is zoals hij waarschijnlijk gewild heeft !

wel een mega brute kleur dat rood op die gt3 mk2

alex je platen worden steeds deftiger maat

grtjs knauf

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Vet!! Ondertussen al 6 jaar oud... maar blijft zó mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Vet!! Ondertussen al 6 jaar oud... maar blijft zó mooi!
                            tijdloos

blijft één van de zotste sounds die ik ooit gehoord heb, zo mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                              Eerlijk gezegd vind ik die foto van Dennis ook slecht .. Zelfde opmerking als Alex, te veel grond. Een 1/3 - 2/3 verdeling had leuker geweest ...

Compositorisch is daar niet veel mis mee hoor. Kijkt prettig en laat nog veel details zien. De enige opmerking van mij is dat de foto te donker is en dat er te veel scherptediepte is. Maar die scherptediepte is nogal moeilijk te creëren met een 10-20.

Comment

• Ik vond het meer dan geslaagd, voor iemand die totaal geen materiaal meehad om indoor te fotograferen (t was een beetje op het onverwachts )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                  Eerlijk gezegd vind ik die foto van Dennis ook slecht .. Zelfde opmerking als Alex, te veel grond. Een 1/3 - 2/3 verdeling had leuker geweest ...

ik vind het een vette plaat van denniske maar zo vink hem nog vetttert :

shot by dennis noten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                    het verbaast me eigenlijk dat Porsche de mogelijkheid voorziet om de gegevens te exporteren maar zelf geen programma voorziet?

al dan niet voor :

Hoi Wimpus,

yup, ik vind het ook best vreemd dat ze d'er niet meer mee doen. Porsche AG heeft een zeer rigide structuur, en zolang ze niet goed weten wie ze moeten aanspreken hiervoor (hun zgn "communication targets"), gaat er niet veel mee gebeuren.
                                    Ik ben in gesprek geweest met Porsche om hier samen iets mee te doen, maar heb uiteindelijk besloten om de boel zelf te lanceren...

mvg,
                                    Nik.

Comment

Hoi Maverik AIOS,

ik ben de developer van chronolyze.com.

Wat je nodig hebt om de data uit je PCM te krijgen:
                                      - recente Porsche (modeljaar 2009 voor 911, voor Cayman en Boxster vanaf model waar PDK optie was)
                                      - Sport Chrono optie (obviously, anders kan je je ritjes niet opnemen)
                                      - Bluetooth car kit ofwel Universal Audio interface (de "iPod optie") om data te dragen. Ik vind deze optie makkelijker/sneller dan over Bluetooth omdat je gewoon een USB stick onder je armsteun kan inpluggen.

Mocht je enige verdere vragen hebben over het uitlezen van de data, of het gebruik van de site, laat me gerust iets weten!

mvg,
                                      Nik.
                                      puntje 1 en 2 heb ik puntje 3 niet. Verdoemd ik had die ipod optie moeten nemen

Comment

Hoi Wimpus,

yup, ik vind het ook best vreemd dat ze d'er niet meer mee doen. Porsche AG heeft een zeer rigide structuur, en zolang ze niet goed weten wie ze moeten aanspreken hiervoor (hun zgn "communication targets"), gaat er niet veel mee gebeuren.
                                        Ik ben in gesprek geweest met Porsche om hier samen iets mee te doen, maar heb uiteindelijk besloten om de boel zelf te lanceren...

mvg,
                                        Nik.
                                        veel succes ermee, het lijkt mij alvast een mooi initiatief
                                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Zo !

of nog beter

Comment

Working...
                                          X