Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
959, altijd een énorm understated doch überdikke kar gevonden! 'k Had er vroeger een matchboxke van, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenGisteren op weg naar Leuven een Cayenne met nrplaat 911-XXL met poppemieke aan het stuur :-)
ik ben hem denk ik 2 of 3 jaar geleden als een tegengekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten..Als de bijrijder ook al handschoenen aan trekt om zich vast te houden (zie dash)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenMooie foto, weg naar het forum gevonden
Uiteindelijk is het dan toch gelukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIdd, hij kwam mij op een gegeven moment voorbij, kon net niet volgen. Nog wat oefenen dus(of ik kan het ook gewoon steken op het feit dat hij een "betere" auto heeft, das makkelijker voor mij
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenDie GT3 RS rijder heeft zich dit jaar voor zijn midlifecrisis eentje kado gedaan met Jahreskarte denk ik. Die zie je daar voortaan elke week.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin.S Bekijk Berichten
Heb je die toevallig in groter formaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIdd, hij kwam mij op een gegeven moment voorbij, kon net niet volgen. Nog wat oefenen dus(of ik kan het ook gewoon steken op het feit dat hij een "betere" auto heeft, das makkelijker voor mij
)
wat zijn eigenlijk de grote verschillen tssen een gt3 en een gt3 rs?
behalve de prijs dan...
Comment
Comment