Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Die rode.
      Die witte niet mooi met die witte lip vanvoor.

Comment

• Gisteren op weg naar Leuven een Cayenne met nrplaat 911-XXL met poppemieke aan het stuur :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Ik kijk al uit naar 't moment dat ik tijd heb om dat stukje te lezen.
          959, altijd een énorm understated doch überdikke kar gevonden! 'k Had er vroeger een matchboxke van, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
            Gisteren op weg naar Leuven een Cayenne met nrplaat 911-XXL met poppemieke aan het stuur :-)
            die rijd daar al een paar jaar rond hoor,
            ik ben hem denk ik 2 of 3 jaar geleden als een tegengekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              .. die rode schijnt er voor te gaan ..Als de bijrijder ook al handschoenen aan trekt om zich vast te houden (zie dash)

Comment

• Porsche GT2 Sportec

Porsche GT2 Sportec kunnen vastleggen op foto aan de Ring

Comment

• Nice maat!
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mooie foto, weg naar het forum gevonden
                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                      Mooie foto, weg naar het forum gevonden
                      Ja haha.. eerst moest ik wel wat zoeken hoe ik deze foto kon posten.
                      Uiteindelijk is het dan toch gelukt

Comment

• The widowmaker

Comment

• Die Sportec was trouwens vandaag ook op Francorchamps... die manne rijden nogal rond
                          Nog eentje van mij: Rode GT2
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Die GT3 RS rijder heeft zich dit jaar voor zijn midlifecrisis eentje kado gedaan met Jahreskarte denk ik. Die zie je daar voortaan elke week.

Comment

• Idd, hij kwam mij op een gegeven moment voorbij, kon net niet volgen. Nog wat oefenen dus (of ik kan het ook gewoon steken op het feit dat hij een "betere" auto heeft, das makkelijker voor mij )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Idd, hij kwam mij op een gegeven moment voorbij, kon net niet volgen. Nog wat oefenen dus (of ik kan het ook gewoon steken op het feit dat hij een "betere" auto heeft, das makkelijker voor mij )
                                  Een tikje lichter zeker. Ik denk dat die al een pak meer laps gedaan heeft dit jaar dan u, het zal daar wel aan liggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    Die GT3 RS rijder heeft zich dit jaar voor zijn midlifecrisis eentje kado gedaan met Jahreskarte denk ik. Die zie je daar voortaan elke week.
                                    Net zoals vorig jaar, en het jaar daarvoor, en het jaar da...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin.S Bekijk Berichten
                                      Deze verdient een quote

Heb je die toevallig in groter formaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Idd, hij kwam mij op een gegeven moment voorbij, kon net niet volgen. Nog wat oefenen dus (of ik kan het ook gewoon steken op het feit dat hij een "betere" auto heeft, das makkelijker voor mij )
                                        vraagje van een niet-porsche kenner:
                                        wat zijn eigenlijk de grote verschillen tssen een gt3 en een gt3 rs?
                                        behalve de prijs dan...

Comment

Working...
                                        X