Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bwaja, als ik je die zondag zag afkomen, zo blinken zeg ! Pas onder een bepaalde hoek zag ik idd best veel swirls op de achterspoiler, beetje jammer maar geen drama...
De mijne staat er prima bij (hoe anders ??) alleen moest Wax-it meteen de pret vergallen door te menen ergens schade te ontwaren die geen mens ziet
Dus nee, voorlopig geen detail hier Bert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBwaja, als ik je die zondag zag afkomen, zo blinken zeg ! Pas onder een bepaalde hoek zag ik idd best veel swirls op de achterspoiler, beetje jammer maar geen drama...
Nuja, mij is het ook gedeeltelijk te doen voor die wax. er is nogal een verschil tussen vuil van de neus van de auto kuisen als die behandeld is of niet.
Comment
-
Terug van een fantastisch weekend Stuttgart.
Veel veranderd sinds de laatste keer dat ik geweest was in 2006. Verschillende Sport Classics in productie en afgewerkt gezien. Moment om niet te vergeten.
Heb foto's in album gezet :
Enkele teasers :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBwaja, als ik je die zondag zag afkomen, zo blinken zeg ! Pas onder een bepaalde hoek zag ik idd best veel swirls op de achterspoiler, beetje jammer maar geen drama...
De mijne staat er prima bij (hoe anders ??) alleen moest Wax-it meteen de pret vergallen door te menen ergens schade te ontwaren die geen mens ziet
Dus nee, voorlopig geen detail hier Bert
Ow, ivm de detail, ik kon maar proberen hé
Comment
-
Sorry Bert, maar ik vind protech nog altijd prima... Na 5 jaar nog steeds tevreden en nog nooit gewaxt. 't is absoluut niet meer perfect, maar nog best te pruimen.
Ik ben niet zo'n poetsfreak om dat telkens weer tot in de puntjes te detailen... twee emmers, een spons en wat product moet het voor mij doen.
Het werk van ons aller Bert is natuurlijk subliem, maar voor mij hoeft het niet zooo perfect.Glans op lange termijn is voor mij wel belangrijk...
Iedere week 3 vierwielers poetsen is al genoeg...zonder dat ik daaar 2 uur/auto aan bezig ben.
Ik wil nog wat tijd over om te rijden
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenSorry Bert, maar ik vind protech nog altijd prima... Na 5 jaar nog steeds tevreden en nog nooit gewaxt. 't is absoluut niet meer perfect, maar nog best te pruimen.
Ik ben niet zo'n poetsfreak om dat telkens weer tot in de puntjes te detailen... twee emmers, een spons en wat product moet het voor mij doen.
Het werk van ons aller Bert is natuurlijk subliem, maar voor mij hoeft het niet zooo perfect.Glans op lange termijn is voor mij wel belangrijk...
Iedere week 3 vierwielers poetsen is al genoeg...zonder dat ik daaar 2 uur/auto aan bezig ben.
Ik wil nog wat tijd over om te rijden
Zo werken blijft vele malen langer en beter als een Protech alternatief. Laat me niet lachen wat ik al van hun en Waxguard en andere "pro's" gezien heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenKnappe foto Dennis! Op Brustem genomen?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenInderdaad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe grap is er nu wel vanaf hoor Dennis, je mocht em gewoon rood laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe grap is er nu wel vanaf hoor Dennis, je mocht em gewoon rood laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk heb net een ruf cgt gezien in dilbeek! Die zwarte met Cayman lichten. Ik was onder de indruk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenCTR 3 waarschijnlijk. Daar is niks CGT aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDus er zou 'n CTR3 in België zijn? Vét.
Weet jij daar meer over, Rami?
Comment
Comment