Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gillet Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gillet Lovers

Niet dat ik er één kan laten zien in bezit te hebben maar ik wil wel eens foto's zien van mensen die een Gillet Vertigo hebben. Zijn die er???????

Graag materiaal van je gereedschap dan!!!!!

Ik heb een Wilkinson, sorry.

Comment

Ik denk dat de personen die zo'n wagen hebben écht niet dik lopen...

Comment

Inderdaad, de enigste Gillet vertigo die ik al heb gezien is diegene die altijd meedoet aan de 24h van Spa Franco.

Comment

KDG heeft vroeger nog met eentje geracet.
          Bijgevoegde Bestanden
          A Twist of the Wrist

Comment

Cool, wist ik niks van en ik heb daar dan 3 jaar op school gezeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichten
              Cool, wist ik niks van en ik heb daar dan 3 jaar op school gezeten.
              Jij hebt misschien alleen de RX-7 gezien?
              A Twist of the Wrist

Comment

Als je wil weten hoe zoiets rijdt, haal je beste Frans boven en contacteer Sarah Bovy.

Comment

Hier het interieur van de gillet vertigo streiff 5

Comment

Hieronder een fragment uit het bijgeleverde instructieboekje van de Gillet Vertigo.

Handleiding om plaats te nemen in de bestuurderszetel van de Gillet Vertigo

Stap 1. Smeer een kleine hoeveelheid vaseline op uw borstkas.
                    Stap 2. Ga op 10 meter van de auto staan.
                    Stap 3. Neem een aanloop richting de bestuurdersdeur en glij met 2 armen vooruit over de drempel, richting de bestuurderszetel.
                    Stap 4. Schreeuw het uit van de pijn omdat stap 2 eigenlijk moest zijn: "open de bestuurdersdeur en ga op 10 meter van de auto staan".
                    Stap 5. Verzorg de wonde op uw voorhoofd en open de bestuurdersdeur.
                    Stap 6. Ga op 10 meter van de auto staan.
                    Stap 7. Neem een aanloop richting de bestuurdersdeur en glij met 2 armen vooruit over de drempel, richting de bestuurderszetel.
                    Stap 8. Tijdens de glijbeweging op de drempel, bedekt u uw ogen om te voorkomen dat u ze uitport met de versnellingspook.
                    Stap 9. Eenmaal aangekomen in de bestuurderscabine, rolt u zich in een zo klein mogelijk bolletje, zodat u zich naar de juiste rijpositie kan draaien.
                    Stap 10. Vraag een omstaander om de bestuurdersdeur te sluiten. Hiervoor gebruikt u best een megafoon, gecombineerd met de claxon.
                    Veel succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                      Hieronder een fragment uit het bijgeleverde instructieboekje van de Gillet Vertigo.
                      Absolute deb//l commentaar!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
                        Absolute deb//l commentaar!!!!
                        deb//l = debiel?

Comment

In GTR2 vond ik de Gillet toch één van de leukste wagens om mee te rijden.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Ik ook !!!
                              2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Ik vind 'm te traag...

Comment

Working...
                                X