Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, vroeger zonder synchro's en zever

Tegenwoordig heeft dat totaal geen nut, integenstelling tot bij het terugschakelen

Klinkt mij eerder als pauze zoals je met een manuele auto van het gas zou gaan, integenstelling tot bij een automaat die altijd precies wat slipt bij het schakelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Ja, vroeger zonder synchro's en zever

Tegenwoordig heeft dat totaal geen nut, integenstelling tot bij het terugschakelen

Klinkt mij eerder als pauze zoals je met een manuele auto van het gas zou gaan, integenstelling tot bij een automaat die altijd precies wat slipt bij het schakelen.
      klassieke automaat dan.

Gerobotiseerde en de dubbele koppelingen ...
      Mijn stom tdi'tje met DSG slipt niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
        klassieke automaat dan.

Gerobotiseerde en de dubbele koppelingen ...
        Mijn stom tdi'tje met DSG slipt niet.
        Gerobotiseerde en dubbele koppelingen zijn dan ook manuele versnellingsbakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten

Mercedes Benz Axor 1843 powered by a mid-mounted Mercedes OM457 straight six 12-litre race prepared engine putting out a whopping 5000Nm of torque and a fire-breathing 1,150hp coupled to a Mercedes 16-speed gearbox and a limited slip diff. Tareweight? A modest 5,500kgs

0 -> 100 6sec
          Vmax +/- 200 km/h

Das nogal nen trekker hé
          Die dingen zullen wel 200 kmh lopen, maar zijn toch begrensd op 160.

Comment

• Ik kijk net de technische specificaties na van de C klasse op de Mercedes site en kom tot volgende vaststelling:

C 250 CDI -> wordt geleverd met 6M of 5A
            C 250 CDI 4Matic -> wordt geleverd met 7A -> Klopt dit? Want dacht dat de 4cyl nog niet geleverd werden met de 7Gtronic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
              Ik kijk net de technische specificaties na van de C klasse op de Mercedes site en kom tot volgende vaststelling:

C 250 CDI -> wordt geleverd met 6M of 5A
              C 250 CDI 4Matic -> wordt geleverd met 7A -> Klopt dit? Want dacht dat de 4cyl nog niet geleverd werden met de 7Gtronic.
              Op de 4M wel, de GLK bvb heeft ook enkel de 7G steken. Dit komt omdat er geen 5-traps meer is die 4M ondersteunt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Op de 4M wel, de GLK bvb heeft ook enkel de 7G steken. Dit komt omdat er geen 5-traps meer is die 4M ondersteunt
                Zalig, wist ik niet, thx .

Dus het zal niet meer zo lang duren eer de 4cyl ook allemaal de 7G krijgen?

En 2e vraagje, in de nieuwe CLS, plannen ze daar ook een 4cyl diesel in te planten (genre 250 CDI)?

Comment

En 2e vraagje, in de nieuwe CLS, plannen ze daar ook een 4cyl diesel in te planten (genre 250 CDI)?
                  Aangezien ze het in de S gaan steken, zou ik veronderstellen dat dit ook in de nieuwe CLS beschikbaar gaat zijn.

Comment

• Knappe kleur, kende ik nog niet op een W204
                    "Indiumgrau"
                    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Zalig, wist ik niet, thx .

Dus het zal niet meer zo lang duren eer de 4cyl ook allemaal de 7G krijgen?

Geen idee.

In principe veronderstel ik dat die er wel in gaat komen ja, tenzij ze de CLS even "exclusief" willen houden dan het vorige model. Maar aangezien dat ding ook in de S-klasse komt te liggen...
                      Kan best dat die in de CLS ook aan een hybride-lijn gekoppeld wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        Die dingen zullen wel 200 kmh lopen, maar zijn toch begrensd op 160.
                        Ik ken de regels van die competitie niet. Je zal hoogstwaarschijnlijk gelijk hebben.
                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Interessante wagen.
                          Een van de allerlaatste W210's met de juiste opties (schuifdak, command digi airco, leder, parkeersensoren) weinig kilometer en voor een correcte prijs. Echt een perfect zoekertje voor mij

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                          Last edited by Gere; 11/08/2010, 21:29.
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                            Interessante wagen.
                            Een van de allerlaatste W210's met de juiste opties (schuifdak, command digi airco, leder, parkeersensoren) weinig kilometer en voor een correcte prijs. Echt een perfect zoekertje voor mij

http://www.2dehands.be/autos/autos/m...=mercedes-benz
                            Idd. een correcte prijs voor zo'n wagen.

Comment

• onlangs in het voorbijrijden in het centrum van gent een openstaande garage zien staan met een prachtige blinkende gitzwarte 140 in, met versleten nummerplaat 540.NL
                              die moet ik in het oog houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                Interessante wagen.

http://www.2dehands.be/autos/autos/m...=mercedes-benz
                                knappe kar!

Comment

• Knap zo

Comment

• Comment

• vs

Comment

• Dikke bakken.

Comment

Working...
                                        X