Oorspronkelijk geplaatst door Fernand
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
gewoon knalrood
SLS = tier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEn de chromé boogjes rond de wielkasten, met een vetpens van jewelste er in?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDer is ook een 600 he
Edit: en een 7.3
M119 is daarenboven zeer goede motor tout court
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDer is ook een 600 he
Edit: en een 7.3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenDie eigenlijk geen echte meerwaarde bieden tov de 500. Ze zijn onbetrouwbaarder en zuipen een stuk meer. Zo een 600 of 7.3 is tof om te zeggen dat je hebt omwille van de exclusiviteit maar daar houdt het imo op.
niet alleen puur op cijfers.
500 M119 is nogal ... geroemd is het woord denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Gestolen
Op zoek naar een GL 450 CDI met redelijk wat opties dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenAan huis?
ding dong
Goeiemorgend meneer , wij komen voor uw Mercedes , zouden we even de sleutels mogen alstublieft?
...
Comment
-
Idd, gestolen in Italie.
Heeft nu een GL 320 CDI om tijdelijk mee door te kunnen, maar wilt absoluut een 450 of 420 terug. Moet wel nog tot 5 september wachten, misschien dat ie na 30 dagen teruggevonden wordt.
Wel weinig GL 450 CDI te koop die direct beschikbaar zijn en die niet zwart of zilvergrijs zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZag in Nieuwpoort een ML 6.3 AMG staan. Kerel stapt in en ik wacht ff om de motor te horen. Resultaat : dieselgekletter. Hoe zielig is dat wel niet.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenMeer info
Google afbeelding .
Maar ik heb een S280 op zicht, een donkerblauwe, zelfde velgen van 1992 met 80.000 km!
Comment
Comment