Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die über S mag wat kosten.
    280 ... relatief lage taks is wel sterk op zich maar tis nen vree zwaren tank.

Neenee: leukste idee is binnen enkele jaren 500 op oldie tax.
    Das nog eens een concurrent voor de 560 SEC droom...

Comment

• ronnie wood heeft een 6.3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
        Haha .

Google afbeelding .

Maar ik heb een S280 op zicht, een donkerblauwe, zelfde velgen van 1992 met 80.000 km!
        Het is daarom, ik dacht dat dit hem was (blijkbaar dus niet)

Comment

• binnen 2 jaar wil ik 140 dieselen, als dat betaalbaar is kwa tax

Comment

• Ik zal het blijven herhalen, voor mij blijft de w140 de ultieme s klasse

Comment

• Weet iemand waar ik de buitenafmetingen (hoogte, lengte, breedte incl en excl spiegels) van een eerste generatie A-klasse (MY1999) kan terugvinden?
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Weet iemand waar ik de buitenafmetingen (hoogte, lengte, breedte incl en excl spiegels) van een eerste generatie A-klasse (MY1999) kan terugvinden?
                Carbase:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ronnie wood heeft een 6.3
                  eens ne ronnie altijd ne ronny

500 is voor kenners
                  6.3 voor pochers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                    binnen 2 jaar wil ik 140 dieselen, als dat betaalbaar is kwa tax
                    minstens 300 TD, dat is kleine 800€ / jaar.
                    Enkel ne 280 naft is minder qua tax.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                      Ik zal het blijven herhalen, voor mij blijft de w140 de ultieme s klasse
                      mja ... moderne dan toch.
                      w126 heeft toch ook iets ... sociaal aanvaardbaars laten we zeggen.
                      w140 spreekt aan de buitenkant al even veel over vetheid dan er binnen te vinden is, de w126 niet, die is vermomd.

Comment

• 126 > 140! By a mile!

Stijl en klasse in een elegant doch discreet kleedje versus den olifant op wielen!

Desalniettemin ben ik vorige week toch naar een W140 500 gaan kijken, maar die was al verkocht

Comment

• Toch niet aan de carwash daar zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                            Toch niet aan de carwash daar zeker?
                            Ook, maar die was het niet.

Die clown aan de carwash wist nie eens wa moteur er in zat en hij was al verkocht, had elektronicaproblemen ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                              126 > 140! By a mile!

Stijl en klasse in een elegant doch discreet kleedje versus den olifant op wielen!

Desalniettemin ben ik vorige week toch naar een W140 500 gaan kijken, maar die was al verkocht
                              uiteraard is de 126>140 maar de 140 is >>>>>>>>>>>>> dan vele anderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                maar de 140 is >>>>>>>>>>>>> dan vele anderen
                                Zeer zeker, de mafiabak bij uitstek, ge kunt nie luguberderderder lijken dan in een zwarte 140

Comment

• tja mocht ik kiezen als maffiabak tussen een w126 full option en een w140 zou ik nóg altijd voor de 126 kiezen ...

Comment

• Dit zou nog iets zijn voor mij, als daily.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten

Dit zou nog iets zijn voor mij, als daily.
                                      typisch: wat staat daar knal achter den olifant? yep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                        typisch: wat staat daar knal achter den olifant? yep
                                        Moet wel eens gewassen worden, er ligt stof op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                          126 > 140! By a mile!
                                          Hoewel ik de 126 een prachtige limo vind, verkies ik toch een 140. Die ademt echt iets uit van 'wie doet mij wat?'. Objectief gezien bezwaarlijk knap te noemen, maar nog altijd enorm comfortabel, ruim en stil.

Eergisteren wel nog een enorme pandoering gekregen van een W204 200 CDI.

Dit is zowat mijn voorkeur: 140 > 221 > 220 > 126. Niet enkel op basis van looks, eerder algemeen sentiment. Zoals gezegd, op zich bekeken is de 126 wel de mooiste voor mij.

Comment

Working...
                                          X