Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
    die van Diana, was dat nu een 280 of 600 ?
    Haar doodslkist was een diesel denk ik.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
      Haar doodslkist was een diesel denk ik.
      Nee dat was een S280 .

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
        en vooral voor een 126.

        Tussen haakjes: in coupe vind ik de 140 echt wél nog altijd een monster.
        Ik heb al eens meegereden in zo'n 140 V12 coupe (aardslelijk vanbinnen EN vanbuiten) en zelfs na 300K km was de motor nog geweldig

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
          Rij dan maar eens met een S500 die is goedkoper, zuiniger, betrouwbaarder en heeft ook de kracht, souplesse en stilte van de 600 maar heeft als grote voordeel dat je verder kunt rijden dan van pomp naar pomp.

          En dat je een S600 veel tegenkomt in de films is gewoon omdat de automerken meestal uitpakken met het paradepaardje op stal en hetgeen dat het meest tot de verbeelding spreekt (maar dat is daarom niet dadelijk de beste op stal). En of het effectief een 600 is weet je vaak nog niet, op een 280 kan je ook een V12 plakken op de zijkant en een S600 op het kofferdeksel
          Ik krijg zin om eens met zo'n 500 te rijden als ik dit zo lees maar ik vind het ook super stoer om daar s600 op te zien staan (op een echte dan he)

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
            Rij dan maar eens met een S500 die is goedkoper, zuiniger, betrouwbaarder en heeft ook de kracht, souplesse en stilte van de 600 maar heeft als grote voordeel dat je verder kunt rijden dan van pomp naar pomp.

            En dat je een S600 veel tegenkomt in de films is gewoon omdat de automerken meestal uitpakken met het paradepaardje op stal en hetgeen dat het meest tot de verbeelding spreekt (maar dat is daarom niet dadelijk de beste op stal). En of het effectief een 600 is weet je vaak nog niet, op een 280 kan je ook een V12 plakken op de zijkant en een S600 op het kofferdeksel

            Weet ge, ik kon ipv mijn 750i ook een 740i genomen hebben die met zijn betere 5 vitessenbak even snel is als de 750i, een stuk zuiniger, etc... Maar de 750 is een V12 en daarmee is in mijn koppeke alles gezegd.

            Ik moet met die auto niet konstant 2 lichtjaren per uur rijden hoor om me een goed gevoel te geven, gewoon de motor aanzetten en weten dat het een V12 is is al genoeg.

            Imo he

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
              Weet ge, ik kon ipv mijn 750i ook een 740i genomen hebben die met zijn betere 5 vitessenbak even snel is als de 750i, een stuk zuiniger, etc... Maar de 750 is een V12 en daarmee is in mijn koppeke alles gezegd.

              Ik moet met die auto niet konstant 2 lichtjaren per uur rijden hoor om me een goed gevoel te geven, gewoon de motor aanzetten en weten dat het een V12 is is al genoeg.

              Imo he
              Idd het gevoel dat je krijgt als je zo'n v12 start of daarmee onderweg bent is echt heerlijk

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                Ik heb al eens meegereden in zo'n 140 V12 coupe (aardslelijk vanbinnen EN vanbuiten) en zelfs na 300K km was de motor nog geweldig

                Je liegt. Zowel vanbinnen als van buiten was die vet!

                Had dat ding zoveel km? Weet dat niet meer.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                  Je liegt. Zowel vanbinnen als van buiten was die vet!

                  Had dat ding zoveel km? Weet dat niet meer.
                  Ik dacht zelfs meer dan 300K, hij had er in elk geval al erg veel, maar das niks voor zo'n auto.

                  Ik vind de W140 vanbuiten vet, het interieur schijtlelijk, en vermits ik de coupé vanbuiten ook lelijk vind... is het vanbinnen en vanbuiten lelijk

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                    Weet ge, ik kon ipv mijn 750i ook een 740i genomen hebben die met zijn betere 5 vitessenbak even snel is als de 750i, een stuk zuiniger, etc... Maar de 750 is een V12 en daarmee is in mijn koppeke alles gezegd.

                    Ik moet met die auto niet konstant 2 lichtjaren per uur rijden hoor om me een goed gevoel te geven, gewoon de motor aanzetten en weten dat het een V12 is is al genoeg.

                    Imo he
                    Ik heb ook één keer het genoegen gehad om met een E65 760iL te mogen rijden en het idee alleen al dat er een V12 onder de kap zit, geeft idd een fantastisch gevoel. In die categorie moet je eens niet voor de ratio kiezen, voor zover een W140 500 rationeel te noemen is.

                    Comment


                    • V12 is idd

                      Comment


                      • maar zo een V8 kan je tenminste wel kopen... if you know what I mean.
                        Een V12 moet je krijgen. V8 kan je kopen.
                        en vandaag zou ik al blij zijn met een 6 pitter.
                        Ah well, stof voor zondag

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                          die van Diana, was dat nu een 280 of 600 ?
                          Dat was een 280.
                          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

                          2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                            Haar doodslkist was een diesel denk ik.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                            Nee dat was een S280 .
                            schoner om in nen naft te gaan... hoge snelheid dan nog wel...
                            600 nog beter geweest...

                            Comment


                            • hotelgarage in Ulm ... gezien de nummerplaat waarschijnlijk de baas van Liqui Moly

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                Een V12 moet je krijgen. V8 kan je kopen.
                                Eigenlijk komt het daar op neer en op zich zou je achter de V12 nog moeten zetten inclusief tankkaart en onderhoudscontract.

                                En zoals CX en Ames zeggen, het gevoel te weten dat er een V12 onder de motorkap zit is fantastisch en daar is eigenlijk alles mee gezegd want rationeel kan je die niet boven de 500 zetten (op geen enkel vlak buiten het gevoel te weten dat je de dikste motor hebt).

                                Ik heb enkele jaren geleden de kans gehad om een W140 600 te kopen. Was van een diamantair en had zeer weinig km.Stond te koop voor een 5000 euro. Ik heb hem laten staan omwille van "onbetaalbaar" in gebruik.
                                Was het een 500 geweest had ik hem gekocht.

                                Een V12 moet je hebben maar met een V8 kan je rijden.

                                Comment


                                • ... 'Mercedes museum Stuttgart' ...
                                  Stel je voor .. lang geleden .. onderweg met deze combinatie naar Le Mans of een van de andere circuits





                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                    Eigenlijk komt het daar op neer en op zich zou je achter de V12 nog moeten zetten inclusief tankkaart en onderhoudscontract.

                                    En zoals CX en Ames zeggen, het gevoel te weten dat er een V12 onder de motorkap zit is fantastisch en daar is eigenlijk alles mee gezegd want rationeel kan je die niet boven de 500 zetten (op geen enkel vlak buiten het gevoel te weten dat je de dikste motor hebt).

                                    Ik heb enkele jaren geleden de kans gehad om een W140 600 te kopen. Was van een diamantair en had zeer weinig km.Stond te koop voor een 5000 euro. Ik heb hem laten staan omwille van "onbetaalbaar" in gebruik.
                                    Was het een 500 geweest had ik hem gekocht.

                                    Een V12 moet je hebben maar met een V8 kan je rijden.
                                    persoonlijk zegt er iets in mij dat er nog veel meer power uit de V12 zou moeten komen om hem boven de 500 te zetten...

                                    Comment


                                    • apropos w140

                                      Bij het zien van een W140 vraag ik me af of dit niet als inspiratiebron gediend heeft

                                      Comment


                                      • Ik denk van wel.

                                        Bundestank

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door mb_w115 Bekijk Berichten
                                          Bij het zien van een W140 vraag ik me af of dit niet als inspiratiebron gediend heeft

                                          Pzkfw V Panther
                                          heeft ook een V12 , eentje van 24 000 cc
                                          ge zult een goede mecanieker moeten hebben om door de keuring te geraken.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X