Wel vet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNemo, wat heeft dat te betekenen ?
http://www.2dehands.be/autos/autos/m...l=&pc_id=&afd=
Als R8 eigenaar is dat verplicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIemand enig idee of deze OEM 18' CLS velgen op een C W204 passen en wat de ET waarde ervan is?
het is dus mogelijkBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeb je mijn PM ontvangen trouwens? Want telefoon gaf foutmelding dacht ik.
Als ik me niet vergis was het 575 incl BTW voor 4 nieuwe stalen velgen met banden.
Normaal is het 670+BTW
Comment
-
Wat valt er te zeggen over een S201 270CDI? Bij uitbreiding mag een 220CDI ook. Prestaties zijn voor mij weinig belangrijk, cruise control op 140 en ik ben content. Zuiver motorisch aan de ene kant, maar algemene gebreken van de 201 mogen ook vermeld worden.
Voorbeelden van een deftig exemplaar voor übermax €8000 met niet al te veel km's en airco mogen altijd. Avantgarde, schuifdak, leder, automaat, garantie en trekhaak zijn leuke opties...
Gracias.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenWat valt er te zeggen over een S201 270CDI? Bij uitbreiding mag een 220CDI ook. Prestaties zijn voor mij weinig belangrijk, cruise control op 140 en ik ben content. Zuiver motorisch aan de ene kant, maar algemene gebreken van de 201 mogen ook vermeld worden.
Voorbeelden van een deftig exemplaar voor übermax €8000 met niet al te veel km's en airco mogen altijd. Avantgarde, schuifdak, leder, automaat, garantie en trekhaak zijn leuke opties...
Gracias.
Comment
Comment