Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ze staan er toch niet echt om bekend zuinig te zijn? Wat zou zo'n manuele verbruiken? En ik zou echt eens met zo'n manuele bak moeten rijden, how hard can it be
Ik heb eens eentje meegehad en die was toch best zuinig, kwam makkelijk toe met 5-6 liter.
Was zuiniger dan onze E
V-bak sprong wel soms uit 3de en zo. Manuele bakken van de 203 generatie zijn de slechtste ooit ofzo, denk dat die van een 124 zelfs beter is, en dat is op zich ook al een ramp.
204 is een grote sprong voorwaarts, maar nog altijd kut.
Ook binnen stond veel leuks. Oud leuks. Bij de nieuwe helaas bitter weinig (het nieuw geBenzte doet me helaas niet zoveel). Toch enkele piccies van nieuw spul.
Allez, 't was (nog) geen opening, maar 'n receptie van een oldtimerclub. Even binnengewandeld en wat piccies geschoten.
De showroom is gigantisch! Maar ik vermoedde al dat 'ie nog niet af is, idd, want er zijn enkele serieuze afwerkingsblunders te bespeuren... denk dat een aantal zaken gewoon tijdelijk zijn om al voort te kunnen.
Sublieme sfeer wel in de garage (erg "Niederlassung"erig, doet erg Duits aan zo met 3 verdiepingen), maar bijna té groot.
Comment