Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Mercedes-klanten zijn altijd zeikerds. Drama queens die beweren dat een 124 en 190 zoveel beter waren. Bullshit, de concurrentie is gewoon dichterbij gekomen
    Idd, bij MB Antwerpen is der ene dat aan het reklameren is omdat zijn MB op 100.000 km's 0.6l olie verstookt

Comment

• Vandaag eens een aantal foto´s uit de oude doos gegroepeerd.

Een prachtige meeting was dat.Italcarmeeting 2007,al was er meer te zien dan Italianen

http://s33.photobucket.com/albums/d91/ICEFARMER/Italcarsmeeting%202007/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
        Idd, bij MB Antwerpen is der ene dat aan het reklameren is omdat zijn MB op 100.000 km's 0.6l olie verstookt
        Kan niet.

Op 1.000 of 10.000km wel, maar op 100.000 heeft die al minstens 3 onderhouden gehad, dus weet je niet hoeveel je verstookt

Comment

Als je een goed onderhouden exemplaar vind is dat een dijk van een wagen.
          Maar je moet niet die goedkope kopen met 300.000km want uiteraard zijn daar kosten aan.

Als het is om afstanden te doen is een 210 ongeveer het beste wat je kan kopen voor hetgeen het kost. 220 CDI is wel de motor die ik zou verkiezen, snel genoeg en zuiniger.
          Heb ook een s210 (220cdi) gehad en ik was daar toch tevreden van. Verbruik tss. de 6 en 6,5 l. Grootste kost die ik gehad heb is een lekkende mazoutpomp (op 150k km). Zoek u een FL en 1 van de laatste (2002), die zijn dan ook goed uitgerust. En let wel op roest (hoewel de mijne daarvan gespaard bleef)

Comment

Kan niet.

Op 1.000 of 10.000km wel, maar op 100.000 heeft die al minstens 3 onderhouden gehad, dus weet je niet hoeveel je verstookt
            idd, typfout....was 10k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
              Wat een prachtkar met zalig geluid

zo is dat toch zalig
              mooie janten
              geen zwart of wit of ewa modisch
              600
              raampjes open

Comment

• prachtige oldies maar ik zie ze ook liever op straat, met geschaafde bumperhoeken

er rijdt hier nou een 280se 3.5 automaat babyblauw, elke dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  zo is dat toch zalig
                  mooie janten
                  600
                  raampjes open
                  je vergeet kopsteunen omhoog

Comment

• bah

Comment

• en slechte achterruitrijlampen

Comment

Ik ken bijna niemand die content was van de Mercedes die ze gehad hebben, of het nu 220, 210, 203 of 211 is.

Maar allemaal kopen ze een nieuwe
                        Omdat het een Benz is duh, rijdt nog altijd duusd keer beter dan een andere kist. Wanneer ze rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Volgens mij is Blackfox toch een beetje een dramaqueen hoor

autoweek over de C180 W203

autoweek over de C160 Sportcoupé

een anonieme bron die er erg veel van kent over de 204
                        KC heeft ook een Sportcoupé en die vond hij ook goed schakelen en sturen, zouden mss anders zijn op dat gebied?

Gewone 203 diesel is in ieder geval rommel.
                        204 is zoals ik al zei veel beter, maar nog altijd niet zo tof in vergelijking met andere merken.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Vosje kan gewoon niet rijden met handbak.
                        A-klasse manueel vond ik wél goed

Maar dat speelt mss niet in mijn voordeel?

Comment

• Indrukwekkende ketel
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            zo is dat toch zalig
                            mooie janten
                            600
                            raampjes open
                            Tis exclusiever dan een 600, namelijk een CL 500 4-Matic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                              Tis exclusiever dan een 600, namelijk een CL 500 4-Matic
                              Zo Zwitsers

Comment

Ah, ik dacht dat dat reactie was op mijn reply van "alsof het vroeger beter was"
                                dat was ook! Oude Benzen

nee, je hebt een punt, de kloof met de concurrentie is er niet meer. Op bepaalde vlakken blijven ze hun voorsprong behouden, maar tegelijk zijn ze op andere vlakken ook al gepasseerd.

En het design van veel nieuwe Benzen... E vind ik nog altijd niet bepaald knap (zeker vooraan), CLS ben ik nooit fan van geweest en de nieuwe vind ik vanuit bepaalde hoeken zelfs yuk
                                Gelukkig maakt BMW ook blunders (5GT, X1), anders zou ik me er zelfs onwennig bij gaan voelen.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Idem. Al was het niet op uitnodiging, maar gewoon 'es binnengesprongen en gevraagd of ik de oldies mocht bekijken.
                                toevallig geen piccas van het gebouw in z'n geheel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  dat was ook! Oude Benzen

nee, je hebt een punt, de kloof met de concurrentie is er niet meer. Op bepaalde vlakken blijven ze hun voorsprong behouden, maar tegelijk zijn ze op andere vlakken ook al gepasseerd.

En het design van veel nieuwe Benzen... E vind ik nog altijd niet bepaald knap (zeker vooraan), CLS ben ik nooit fan van geweest en de nieuwe vind ik vanuit bepaalde hoeken zelfs yuk
                                  Gelukkig maakt BMW ook blunders (5GT, X1), anders zou ik me er zelfs onwennig bij gaan voelen.

toevallig geen piccas van het gebouw in z'n geheel?

de kloof met de concurrentie is er idd ook niet meer voor BMW.

Comment

• de kloof kwa prijs is ook weggevlakt

Comment

• audi is de rijzende ster. of vierring

Zo een A6 is de nieuwe E aan het worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spirito Bekijk Berichten
                                        deze gisterenavond tegengekomen:

het is dus mogelijk
                                        Volgens mij past dat dus gewoon (origineel, geen replica).

Comment

Working...
                                        X