Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vandaag eens een aantal foto´s uit de oude doos gegroepeerd.
Een prachtige meeting was dat.Italcarmeeting 2007,al was er meer te zien dan Italianen
http://s33.photobucket.com/albums/d91/ICEFARMER/Italcarsmeeting%202007/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenIdd, bij MB Antwerpen is der ene dat aan het reklameren is omdat zijn MB op 100.000 km's 0.6l olie verstookt
Op 1.000 of 10.000km wel, maar op 100.000 heeft die al minstens 3 onderhouden gehad, dus weet je niet hoeveel je verstookt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls je een goed onderhouden exemplaar vind is dat een dijk van een wagen.
Maar je moet niet die goedkope kopen met 300.000km want uiteraard zijn daar kosten aan.
Als het is om afstanden te doen is een 210 ongeveer het beste wat je kan kopen voor hetgeen het kost. 220 CDI is wel de motor die ik zou verkiezen, snel genoeg en zuiniger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKan niet.
Op 1.000 of 10.000km wel, maar op 100.000 heeft die al minstens 3 onderhouden gehad, dus weet je niet hoeveel je verstookt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenWat een prachtkar met zalig geluid
mooie janten
geen zwart of wit of ewa modisch
600
raampjes open
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo is dat toch zalig
mooie janten
600
raampjes open
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk ken bijna niemand die content was van de Mercedes die ze gehad hebben, of het nu 220, 210, 203 of 211 is.
Maar allemaal kopen ze een nieuwe
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVolgens mij is Blackfox toch een beetje een dramaqueen hoor
autoweek over de C180 W203
autoweek over de C160 Sportcoupé
een anonieme bron die er erg veel van kent over de 204
Gewone 203 diesel is in ieder geval rommel.
204 is zoals ik al zei veel beter, maar nog altijd niet zo tof in vergelijking met andere merken.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVosje kan gewoon niet rijden met handbak.
Maar dat speelt mss niet in mijn voordeel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo is dat toch zalig
mooie janten
600
raampjes open
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenTis exclusiever dan een 600, namelijk een CL 500 4-Matic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAh, ik dacht dat dat reactie was op mijn reply van "alsof het vroeger beter was"
nee, je hebt een punt, de kloof met de concurrentie is er niet meer. Op bepaalde vlakken blijven ze hun voorsprong behouden, maar tegelijk zijn ze op andere vlakken ook al gepasseerd.
En het design van veel nieuwe Benzen... E vind ik nog altijd niet bepaald knap (zeker vooraan), CLS ben ik nooit fan van geweest en de nieuwe vind ik vanuit bepaalde hoeken zelfs yuk
Gelukkig maakt BMW ook blunders (5GT, X1), anders zou ik me er zelfs onwennig bij gaan voelen.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIdem. Al was het niet op uitnodiging, maar gewoon 'es binnengesprongen en gevraagd of ik de oldies mocht bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendat was ook! Oude Benzen
nee, je hebt een punt, de kloof met de concurrentie is er niet meer. Op bepaalde vlakken blijven ze hun voorsprong behouden, maar tegelijk zijn ze op andere vlakken ook al gepasseerd.
En het design van veel nieuwe Benzen... E vind ik nog altijd niet bepaald knap (zeker vooraan), CLS ben ik nooit fan van geweest en de nieuwe vind ik vanuit bepaalde hoeken zelfs yuk
Gelukkig maakt BMW ook blunders (5GT, X1), anders zou ik me er zelfs onwennig bij gaan voelen.
toevallig geen piccas van het gebouw in z'n geheel?
de kloof met de concurrentie is er idd ook niet meer voor BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spirito Bekijk Berichtendeze gisterenavond tegengekomen:
het is dus mogelijk
Comment
Comment