Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yakuza

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yellowmen Bekijk Berichten
      http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=184035074 ben aan het nadenken om deze te kopen grts yellowmen
      Te veel voor een C270 CDI van dat bouwjaar met die km's. Als je zoekt ga je er tot 1.000 of 2.000 euro goedkoper vinden.
      Een C200 / C220 CDI gaat evenveel (of minder) met minder km's en die verkopen een pak beter.

Comment

• De 2011 Catalogus van de Mercedes-Benz Collection is aangekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
          Te veel voor een C270 CDI van dat bouwjaar met die km's. Als je zoekt ga je er tot 1.000 of 2.000 euro goedkoper vinden.
          Een C200 / C220 CDI gaat evenveel (of minder) met minder km's en die verkopen een pak beter.
          ik vind het ook nogal veel voor een 270, langs de andere kant als je bent verkocht aan de 2.7 is er ni zoveel alternatief in belgie

Comment

• Le Mans 1998, een zekere Mark Webber achter het stuur...duidelijk enthousiast

Wat een belachelijk geschifte kar
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Le Mans 1998, een zekere Mark Webber achter het stuur...duidelijk enthousiast

Wat een belachelijk geschifte kar
              Megafantastisch Zalige foto trouwens!

Comment

• Zalige reclame van Mercedes voor de E-klasse met pietje de dood.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Zalige reclame van Mercedes voor de E-klasse met pietje de dood.
                    yep. sorry.

Das Beste oder Nichts.

zalig.

Comment

• bas, welke merken hebben dat eigelijk

1 keer op de c, ook maar 1 keer esp, en 1 keer op de smart

Comment

• Elk merk heeft tegenwoordig zo'n extra rembekrachtiging als je plots op je rem stampt denk ik.
                        De Xsara hier heeft dat zelfs al, in combinatie met die achterlijke 4 pinkers.

Comment

• Leuke reclame
                          Ik dacht dat de Honda Legend en de Volvo S60 het ook hadden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Elk merk heeft tegenwoordig zo'n extra rembekrachtiging als je plots op je rem stampt denk ik.
                            De Xsara hier heeft dat zelfs al, in combinatie met die achterlijke 4 pinkers.
                            Onze CLK van '98 heeft dat al (BAS). Maar daar gaat deze reclame niet over denk ik. Dit systeem ziet zelf gevaar en begint uit zich zelf te remmen of drijft de rembekrachtiging al op voor je aan de rem bent gekomen, ik denk dat het zoiets is.
                            Want ik zie niet in dat ze reclame gaan maken voor een systeem dat al meer dan 10 jaar bestaat.

Comment

• Moest de Suzuki Alto van mn moeder, zijn wij stilaan aan het uitkijken naar een plaatsvervanger. Eergisteren spotte ik op internet een interessant zoekertje uit. Namelijk Onderstaande: http://www.autozone.be/mercedes-benz...0&locale=nl_BE

Stuur je daar een mailtje naar in het nederlands; krijg je dit antwoord:
                              Bonjour
                              je viens de lire votre reaction suite a mon annonce de voiture pour qui je cherche un acheteur potentiel.
                              Je suis Mr Serge GAROT et en plein accord avec ma femme une retraitée de la police, nous avions décidé de vendre notre voiture qu'on a dû confier a un transporteur de la région compte tenu des raisons d'indisponibilité.vous trouverez en pièce jointe plus de photos de cette voiture qui est en parfait état technique au prix de

1 300€ avec tous les papiers a bord( car pass - feuille rose - CT ok - certificat de conformité - certificat de non gage - photocopie de ma carte d'identité).
                              veuillez me faire parvenir votre adresse domicilière :

NOM
                              PRENOMS
                              ADRESSE DE MAISON
                              N° DE TEL PORTABLE
                              CODE POSTAL

Toutes ces données me permettront de vous mettre en contacte avec le transporteur qu'on a déjà payé pour apporter la voiture au domicile de l'acheteur potentiel que vous êtes.
                              pour de plus amples informations contactez moi sur mon mobile: 0022997374123
                              merci de votre interêt.

Comment

• Dacht je nu echt dat je zo'n auto kon kopen voor 1300 euri?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Dacht je nu echt dat je zo'n auto kon kopen voor 1300 euri?
                                  Dacht je echt dat ze het model op de foto al maakte in 2000 .

(maar daaraan zie je weer dat er toch mensen zijn die daar in geloven)

Comment

Zou jij er meer voor geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                      Onze CLK van '98 heeft dat al (BAS). Maar daar gaat deze reclame niet over denk ik. Dit systeem ziet zelf gevaar en begint uit zich zelf te remmen of drijft de rembekrachtiging al op voor je aan de rem bent gekomen, ik denk dat het zoiets is.
                                      Want ik zie niet in dat ze reclame gaan maken voor een systeem dat al meer dan 10 jaar bestaat.
                                      basplus

hij remt zelf

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

nog bas plus

Comment

Neen, maar daarom stuurde ik een mail. Het moest toch maar eens een zot zijn.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                          Dacht je echt dat ze het model op de foto al maakte in 2000 .

(maar daaraan zie je weer dat er toch mensen zijn die daar in geloven)
                                          Leek me ook al raar, maar een mail kost niets
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Zou jij er meer voor geven?
                                          Dat is juist de reden...en liever zo een MB voor die prijs, dan voor die prijs een ander krel

Comment

Working...
                                          X