Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
    Merkt hij eigenlijk iets van het mindere vermogen tijdens het rijden?
    Kzou het niet weten, hij spreekt dat vermogen nooit aan Hij weet alleen dat het nu niet verbeterd is...

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Rag die kist eens goed af.

Ik zal hem eens een weekje moeten "inrijden" denk ik
    Ik heb gehoord dat ze soms die katalysators "uitspuiten" met een hogedrukreiniger, kan je dat zelf?

Comment

• Waarom heeft 'ie dan in godsnaam gechipt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Waarom heeft 'ie dan in godsnaam gechipt?

Om gemakkelijker in te halen was de reden

Comment

• Zoiets gaat in ieder geval niet vooruit, dus ik kan hem geen ongelijk geven En dat voor een 2.1, of 2.2...

Comment

• Zeker die eerste 200 CDI's zijn idd rampzalig. De 122pk versie was al beter, maar standaard is dat ook geen wonder.

Gechipt is dat oké

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Zeker die eerste 200 CDI's zijn idd rampzalig. De 122pk versie was al beter, maar standaard is dat ook geen wonder.

Gechipt is dat oké

Ik weet nog goed dat ik tegen de jouwe eens getrokken had op een meeting daar in Maasmechelen. Was toen met de Saab, 225pk en 350Nm. En ik had moeite om jouw voorbij te gaan. Toen dacht ik dat het een 220 was met chip

Comment

• Jij dacht dat die 200 op de koffer er voor de show opstond ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                  Daarstraks dus nog die LMM kunnen laten vervangen bij Mercedes. Maar geeft geen enkel verschil, het moet dus iets anders zijn.
                  Die zien toch wat er mis is als ze de auto uitlezen?
                  Ze gaan toch die LMM niet vervangen zonder uit te lezen?

Anders is het een dure dag geweest: nieuwe LMM en gechipt, €1000 voor niets uitgegeven.

Waarschijnlijk de EGR-klep? Maar ook dat zie je bij het uitlezen.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                    Die zien toch wat er mis is als ze de auto uitlezen?
                    Ze gaan toch die LMM niet vervangen zonder uit te lezen?

Anders is het een dure dag geweest: nieuwe LMM en gechipt, €1000 voor niets uitgegeven.

Waarschijnlijk de EGR-klep? Maar ook dat zie je bij het uitlezen.
                    Maar bij LMM of EGR-klep loopt de wagen normaal toch in noodloop (dus begrenzer op x-aantal toeren)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                      is een ML280 of 320 CDI een goede koop 2de hands ?
                      In principe zijn die dingen quasi bullet-proof als het om eentje gaat met een goede historiek (wat wss geen probleem is bij jullie).

Vooral zien dat de boite-olie tijdig gewisseld is geweest (80.000km)

Comment

Maar bij LMM of EGR-klep loopt de wagen normaal toch in noodloop (dus begrenzer op x-aantal toeren)
                        Als die stuk is wel, als ze "versleten" is niet.

Comment

• Eindelijk terug mooie Brabus-velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Als die stuk is wel, als ze "versleten" is niet.
                            Waar zit het verschil?

Comment

Waar zit het verschil?
                              Ze kan een klein beetje aangeslagen zijn, en zo 1 of 2 pk minder geven dan zou moeten, of ze kan stuk zijn en niets meer geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Ze kan een klein beetje aangeslagen zijn, en zo 1 of 2 pk minder geven dan zou moeten, of ze kan stuk zijn en niets meer geven
                                Maar bij mij was het noodloop (schakelen op 2000 toeren en langzaam optrekken). Contact af en terug op, terug volledig (denk ik) vermogen om dan soms enkele dagen geen noodloop te hebben en dan opeens weer wel (was trouwens de EGR-klep)

Comment

• Daar gaan we weer

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Dju waarom niet vanaf een W124? Ontgoocheling alom
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

• 2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Dit is nog redelijk geslaagd:

Comment

• Ik vermoed dat een lijkwagenombouw duur is aangezien VH voornamelijk lijkwagensnuiten facelift.

Een lijkwagen op zich is nog niet wansmakelijk genoeg

Comment

Working...
                                          X