Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• perfecte daily maar nogal duur. Was beter 30 000km ouder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Oh jawel.

Alleen blijven die dingen draaien en merk je er weinig van.

Het blok in mijn SL was ook goed zogezegd. Je merkte er niets aan als je het niet wist, maar als je begon te meten en beter op te letten waren er toch wel relatief wat problemen mee.
      ja das waar, maar als je in nieuwere wagens zou meten zou je ook wat zien.

9/10 van de oude benzen die rondrijden zou in deze tijd al lang in noodloop zitten.
      wat bedoel je met in deze tijd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Een witte 126, OOOOOOIT!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
          Een witte 126, OOOOOOIT!
          ge denkt nogal zwart wit

Ok een witte dan maar ook met wit leder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
            Computers die de fouten opmerken die wij niet merken. Computers zijn dus voor niks goed

Mijn BMW heeft er al 2 en heb het al mogen horen, zeker toen ik 2 open luchtfilters stak, direkt noodloop op 6 cylinders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
              Computers die de fouten opmerken die wij niet merken. Computers zijn dus voor niks goed

Mijn BMW heeft er al 2 en heb het al mogen horen, zeker toen ik 2 open luchtfilters stak, direkt noodloop op 6 cylinders
              ze draaiden te goe

Comment

ja das waar, maar als je in nieuwere wagens zou meten zou je ook wat zien.

Awel, nu wordt dat gemeten en daar komen dan die noodlopen enzo van bedoel ik

Comment

Wielkasten, onderkant deuren, randen bij bumpers V+A.

...
                  je zou eens deze moeten zien hoeveel roest er hang op één wielkast.
                  En ook al heel fel op de achterklep

Comment

• Tsja, 210 he.

Dealer-onderhouden?
                    Van na 1998?
                    Dan heb je 30 jaar garantie op roest van binnenuit

Comment

• nope onafhankelijke garage.

eerste ingebruikname feb. 2001

heeft net een nieuwe dieselpomp gekregen. Die lekte hevig diesel van voor (toen die koud stond) omdat er een slangetje gescheurd was. hebben deze er last van?

Comment

• Steken jullie daarom een nieuwe pomp?

Die leidingen kan je ook apart krijgen, is een pak goedkoper, en een pak simpeler;

De dichtingen op die leidingen komt een beetje speling op, waardoor er lucht bijkan en het terug begint te lopen met moeilijk starten tot gevolg.
                        Gescheurde leidingen nog niet meegemaakt.

Comment

• Idd er is ook een nieuwe pijp (zo zei m'n garagist tegen mij, als je wil kan ik je pm'en wie dat is, heeft leuk materiaal staan) besteld. Pomp is gereviseerde denk ik.

Comment

• net voor't eerst in een 212 zwart taxi gezeten

Comment

• vroeger reed elke chauffeur met zijn 123 het hele gebied langs
                              dat doen ze nu endelijk niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                net voor't eerst in een 212 zwart taxi gezeten
                                dakannie nu nog maar?
                                en wast een 220?

Comment

• Normaliter werkt den dezen rond op het autosalon bij Benz, sectie/sexy S-klasse. Vraag maar raak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                    Normaliter werkt den dezen rond op het autosalon bij Benz, sectie/sexy S-klasse. Vraag maar raak.
                                    lucky sandwich!

Comment

• Ik heb net op een Nederlandse autosite gelezen dat er daar een speciale editie van de ML uitkomt "edition 125", met 10.000 euro aan gratis opties!!! Weet er iemand of dit ook naar België komt?

link: http://www.managersonline.nl/autonie...ition-125.html

Comment

Wielkasten, onderkant deuren, randen bij bumpers V+A.

In principe is een 270CDI een redelijk sterk blok, als dat tenminste onderhouden geweest is in het verleden.
                                        Ok bedankt!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Welk type is het? w210 of w211?
                                        Euhm, ben geen Mercedes-kenner maar ik vermoed w211.

Comment

dakannie nu nog maar?
                                          en wast een 220?
                                          ik taxi niet zo vaak, 200 cdi

Comment

Working...
                                          X