perfecte daily maar nogal duur. Was beter 30 000km ouder.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOh jawel.
Alleen blijven die dingen draaien en merk je er weinig van.
Het blok in mijn SL was ook goed zogezegd. Je merkte er niets aan als je het niet wist, maar als je begon te meten en beter op te letten waren er toch wel relatief wat problemen mee.
9/10 van de oude benzen die rondrijden zou in deze tijd al lang in noodloop zitten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenEen witte 126, OOOOOOIT!
Ok een witte dan maar ook met wit leder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenwat bedoel je met in deze tijd?
Mijn BMW heeft er al 2 en heb het al mogen horen, zeker toen ik 2 open luchtfilters stak, direkt noodloop op 6 cylinders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenComputers die de fouten opmerken die wij niet merken. Computers zijn dus voor niks goed
Mijn BMW heeft er al 2 en heb het al mogen horen, zeker toen ik 2 open luchtfilters stak, direkt noodloop op 6 cylinders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenja das waar, maar als je in nieuwere wagens zou meten zou je ook wat zien.
wat bedoel je met in deze tijd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWielkasten, onderkant deuren, randen bij bumpers V+A.
...
En ook al heel fel op de achterklep
Comment
-
Steken jullie daarom een nieuwe pomp?
Die leidingen kan je ook apart krijgen, is een pak goedkoper, en een pak simpeler;
De dichtingen op die leidingen komt een beetje speling op, waardoor er lucht bijkan en het terug begint te lopen met moeilijk starten tot gevolg.
Gescheurde leidingen nog niet meegemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennet voor't eerst in een 212 zwart taxi gezeten
en wast een 220?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenNormaliter werkt den dezen rond op het autosalon bij Benz, sectie/sexy S-klasse. Vraag maar raak.
Comment
-
Ik heb net op een Nederlandse autosite gelezen dat er daar een speciale editie van de ML uitkomt "edition 125", met 10.000 euro aan gratis opties!!! Weet er iemand of dit ook naar België komt?
link: http://www.managersonline.nl/autonie...ition-125.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWielkasten, onderkant deuren, randen bij bumpers V+A.
In principe is een 270CDI een redelijk sterk blok, als dat tenminste onderhouden geweest is in het verleden.
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenWelk type is het? w210 of w211?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtendakannie nu nog maar?
en wast een 220?
Comment
Comment