Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
      Ik heb net op een Nederlandse autosite gelezen dat er daar een speciale editie van de ML uitkomt "edition 125", met 10.000 euro aan gratis opties!!! Weet er iemand of dit ook naar België komt?

link: http://www.managersonline.nl/autonie...ition-125.html
      Waarschijnlijk wel. Hij begint ook stillaan op zijn laatste beentjes te lopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Idd er is ook een nieuwe pijp (zo zei m'n garagist tegen mij, als je wil kan ik je pm'en wie dat is, heeft leuk materiaal staan) besteld. Pomp is gereviseerde denk ik.
        Pomp is normaal altijd een gereviseerde. De oude moet je ook inleveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
          Waarschijnlijk wel. Hij begint ook stillaan op zijn laatste beentjes te lopen.
          Bij ons heet hij Grand Edition.
          Lijkt mij ongeveer hetzelfde als bij dollanders.
          Selectief chroom, speciale velgen, interieur met contrastnaden etc.

Aan 10k voordeel ga je wel niet komen.
          Nu is die auto in nederland wel veer duurder dus relatief kan het voordeel wel hetzelfde zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
            Normaliter werkt den dezen rond op het autosalon bij Benz, sectie/sexy S-klasse. Vraag maar raak.
            Waarom kan je geen automatische kofferklep meer krijgen zonder keyless go?

Comment

Normaliter werkt den dezen rond op het autosalon bij Benz, sectie/sexy S-klasse. Vraag maar raak.
              Dan ga je een paar vrienden van mij als collega hebben. Al weet ik niet bij welk model ze staan, het zijn alleszinds informanten

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vandaag stond er trouwens aan m'n kot een donkergroene W220 met kapotte luchtvering aan de linkervoorkant. 't Was precies een lowrider.

Dat kost zeker wat geld om dat te laten repareren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    ok geen eendeborstfilet dus

nieuwe sferen steken is duur maar niet onoverkomelijk

Comment

je zou eens deze moeten zien hoeveel roest er hang op één wielkast.
                      En ook al heel fel op de achterklep

Vieze kutbrol.

Elke Mercedes die we gehad hebben, had 't een of ander mankement..

Marokkanen komen deze morgen ophalen voor 4.500 Eur alstublieft

weliswaar met lekkende mazoutleiding (ondanks deze vervangen is :s)

Comment

• 210 vind ik een van de minste Benzen tot hiertoe (ook qua design), ook nog niet veel goeds van gehoord. Voorgangers waren zalig, opvolgers waren/zijn een stuk knapper en ook qua kwaliteit een stap vooruit denk ik (vooral 212).

Comment

Vieze kutbrol.

Elke Mercedes die we gehad hebben, had 't een of ander mankement..

Marokkanen komen deze morgen ophalen voor 4.500 Eur alstublieft

weliswaar met lekkende mazoutleiding (ondanks deze vervangen is :s)
                          4500 is nog niet zo slecht vind ik.
                          Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            net voor't eerst in een 212 zwart taxi gezeten
                            DTM of ene van het Brusselse?

Comment

• ik heb eigelijk geen taxi-fetisch en ben blind op de merken
                              tenzij er eens voor 2 weken een 7 of een pheaton bolt, dan heb ik het gezien

Comment

• MBMC

even terzijde : is hier iemand lid van MBMC ? Als je lid wil worden moet je als ik het goed begrepen heb voorgedragen worden door een ander lid.
                                Zou zelf lid willen worden en het zou leuk worden als iemand kan helpen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Waarom kan je geen automatische kofferklep meer krijgen zonder keyless go?
                                  De vraag stellen, is ze beantwoorden mijn vriend.

Comment

De vraag stellen, is ze beantwoorden mijn vriend.

Succes op het salon!

Comment

je zou eens deze moeten zien hoeveel roest er hang op één wielkast.
                                      En ook al heel fel op de achterklep

Maar daar is iets aan te doen e mannen!! Informeer je maar is goed over de roestgarantie die Mercedes geeft!
                                      Ik bezit een W202 van '99 en die had heel wat last van schoonheidsfoutjes door roest; alle wielkasten, deuren aan de onderkant en onder de rubbers, achter nummerplaat, achterflanken aan de bumpers, onderkant koffer en door accudampen binnenin de koffer..
                                      Binnengebracht bij de oorspronkelijke consessiehouder(Vriesdonk Brasschaat), en 5 weken later mocht ik hem binnenbrengen voor een volledige spuitbeurt en behandeling en dit bij 205000kms toen!

Zolang het onderhoudsboekje van de wagen in orde is, goede historie en de roest van binnenuit kwam(dus niet door krassen, steenslag of blutsen) zorgt Mercedes ervoor dat je wagen er weer als nieuw uitziet.. en kijk wat een resultaat..

Dus wie klachten heeft van roest, gewoon eens langsgaan bij de originele consessiehouder en die zorgt ervoor!!
                                      Het enige dat ik nu niet weet is of die roestgarantie er als optie was of standaard..

Comment

• behandelen en spuiten is niet nieuw natuurlijk....

Echt nieuw = uitsnijden en inlassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSV Bekijk Berichten
                                          Maar daar is iets aan te doen e mannen!! Informeer je maar is goed over de roestgarantie die Mercedes geeft!
                                          Ik bezit een W202 van '99 en die had heel wat last van schoonheidsfoutjes door roest; alle wielkasten, deuren aan de onderkant en onder de rubbers, achter nummerplaat, achterflanken aan de bumpers, onderkant koffer en door accudampen binnenin de koffer..
                                          Binnengebracht bij de oorspronkelijke consessiehouder(Vriesdonk Brasschaat), en 5 weken later mocht ik hem binnenbrengen voor een volledige spuitbeurt en behandeling en dit bij 205000kms toen!

Zolang het onderhoudsboekje van de wagen in orde is, goede historie en de roest van binnenuit kwam(dus niet door krassen, steenslag of blutsen) zorgt Mercedes ervoor dat je wagen er weer als nieuw uitziet.. en kijk wat een resultaat..

Dus wie klachten heeft van roest, gewoon eens langsgaan bij de originele consessiehouder en die zorgt ervoor!!
                                          Het enige dat ik nu niet weet is of die roestgarantie er als optie was of standaard..
                                          Standaard
                                          Vanaf 1998 ongeveer

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                          behandelen en spuiten is niet nieuw natuurlijk....

Echt nieuw = uitsnijden en inlassen.
                                          Dat gebeurd ook waar nodig hoor.
                                          Je moest eens zien hoe grondig sommige wagens zo aangepakt worden. (meestal W220's vlak voor ze verkocht worden )

Comment

Working...
                                          X