Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk BerichtenIk heb net op een Nederlandse autosite gelezen dat er daar een speciale editie van de ML uitkomt "edition 125", met 10.000 euro aan gratis opties!!! Weet er iemand of dit ook naar België komt?
link: http://www.managersonline.nl/autonie...ition-125.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIdd er is ook een nieuwe pijp (zo zei m'n garagist tegen mij, als je wil kan ik je pm'en wie dat is, heeft leuk materiaal staan) besteld. Pomp is gereviseerde denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenWaarschijnlijk wel. Hij begint ook stillaan op zijn laatste beentjes te lopen.
Lijkt mij ongeveer hetzelfde als bij dollanders.
Selectief chroom, speciale velgen, interieur met contrastnaden etc.
Aan 10k voordeel ga je wel niet komen.
Nu is die auto in nederland wel veer duurder dus relatief kan het voordeel wel hetzelfde zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenNormaliter werkt den dezen rond op het autosalon bij Benz, sectie/sexy S-klasse. Vraag maar raak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenNormaliter werkt den dezen rond op het autosalon bij Benz, sectie/sexy S-klasse. Vraag maar raak.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
nieuwe sferen steken is duur maar niet onoverkomelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenje zou eens deze moeten zien hoeveel roest er hang op één wielkast.
En ook al heel fel op de achterklep
Elke Mercedes die we gehad hebben, had 't een of ander mankement..
Marokkanen komen deze morgen ophalen voor 4.500 Eur alstublieft
weliswaar met lekkende mazoutleiding (ondanks deze vervangen is :s)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenVieze kutbrol.
Elke Mercedes die we gehad hebben, had 't een of ander mankement..
Marokkanen komen deze morgen ophalen voor 4.500 Eur alstublieft
weliswaar met lekkende mazoutleiding (ondanks deze vervangen is :s)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennet voor't eerst in een 212 zwart taxi gezeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaarom kan je geen automatische kofferklep meer krijgen zonder keyless go?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenDe vraag stellen, is ze beantwoorden mijn vriend.
Succes op het salon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenje zou eens deze moeten zien hoeveel roest er hang op één wielkast.
En ook al heel fel op de achterklep
Ik bezit een W202 van '99 en die had heel wat last van schoonheidsfoutjes door roest; alle wielkasten, deuren aan de onderkant en onder de rubbers, achter nummerplaat, achterflanken aan de bumpers, onderkant koffer en door accudampen binnenin de koffer..
Binnengebracht bij de oorspronkelijke consessiehouder(Vriesdonk Brasschaat), en 5 weken later mocht ik hem binnenbrengen voor een volledige spuitbeurt en behandeling en dit bij 205000kms toen!
Zolang het onderhoudsboekje van de wagen in orde is, goede historie en de roest van binnenuit kwam(dus niet door krassen, steenslag of blutsen) zorgt Mercedes ervoor dat je wagen er weer als nieuw uitziet.. en kijk wat een resultaat..
Dus wie klachten heeft van roest, gewoon eens langsgaan bij de originele consessiehouder en die zorgt ervoor!!
Het enige dat ik nu niet weet is of die roestgarantie er als optie was of standaard..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSV Bekijk BerichtenMaar daar is iets aan te doen e mannen!! Informeer je maar is goed over de roestgarantie die Mercedes geeft!
Ik bezit een W202 van '99 en die had heel wat last van schoonheidsfoutjes door roest; alle wielkasten, deuren aan de onderkant en onder de rubbers, achter nummerplaat, achterflanken aan de bumpers, onderkant koffer en door accudampen binnenin de koffer..
Binnengebracht bij de oorspronkelijke consessiehouder(Vriesdonk Brasschaat), en 5 weken later mocht ik hem binnenbrengen voor een volledige spuitbeurt en behandeling en dit bij 205000kms toen!
Zolang het onderhoudsboekje van de wagen in orde is, goede historie en de roest van binnenuit kwam(dus niet door krassen, steenslag of blutsen) zorgt Mercedes ervoor dat je wagen er weer als nieuw uitziet.. en kijk wat een resultaat..
Dus wie klachten heeft van roest, gewoon eens langsgaan bij de originele consessiehouder en die zorgt ervoor!!
Het enige dat ik nu niet weet is of die roestgarantie er als optie was of standaard..
Vanaf 1998 ongeveer
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenbehandelen en spuiten is niet nieuw natuurlijk....
Echt nieuw = uitsnijden en inlassen.
Je moest eens zien hoe grondig sommige wagens zo aangepakt worden. (meestal W220's vlak voor ze verkocht worden )
Comment
Comment