Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Standaard
    Vanaf 1998 ongeveer

Dat gebeurd ook waar nodig hoor.
    Je moest eens zien hoe grondig sommige wagens zo aangepakt worden. (meestal W220's vlak voor ze verkocht worden )
    Zo rond de eeuwwisseling is echt wel de rotte Benz periode e zeg

Comment

• Bah, al die vuile 202's hier

En Als we dan toch lelijke Benzen posten mocht de voorgaande eierkoplampenbenz zeker niet missen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Ik vermoed omdat de uitlaatlucht op hogere druk staat dan de inlaatlucht (gecomprimeerd tov gewoon inlaten)?
        uitlaatgassen in de uitlaat staan niet op druk, das een opensysteem, en ze zijn ook niet gecomprimeerd...

En strict genomen zit een turbo wel in de inlaat...tijd om uwe cursus vbm eens open te slaan.

maar ik zal het u kort samenvatten:

de turbo heeft 2 turbines, een aangedreven turbine via de uitlaatgassen, en een gedreven turbine die aangezogen buitenlucht aanstuwt richting intercooler en uiteindelijk gasklep en dus inlaat. De turbines zijn gewoon verbonden dmv een asje, dat asje zit gelagerd met glijlagers die oliedruk nodig hebben trouwens.

de gasklep is een obstructie voor de inlaatgassen, dat is dan ook meteen de voornaamste reden waardoor een turbo 'beter' werkt bij een diesel, want daar kan die naar hartelust blazen, een diesel draait toch altijd op luchtoverschot.
        2015 BMW S1000R
        2010 Renault Clio RS Cup
        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oeps, dat stuk moet ik nog blokken
          Maar het lijkt me toch logisch dat uitlaat meer druk heeft wegens hogere temperatuur

Comment

• Niet lelijk

Comment

Niet lelijk
              Met Carlsson doe je niet veel verkeerd eh

Vandaag m'n eerste Benz-dagje! Paradijs! Ik kon niet stoppen met ermee te rijden, alles loopt zo zoet.

De auto geeft de bestuurder echt een goed gevoel telkens je die ster ziet...
              Ik ben er meteen compleet verliefd op geworden. Hij zal niet zo snel zijn als't golfje maar dat mis je totaal niet. En zo'n 250 gaat als een trein, op hogere snelheden gaat hij echt moeiteloos tot z'n top, heerlijk!
              Zalige soundtrack ook.

Vanaf vandaag ben ik nóg meer Benz-lover.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

Oeps, dat stuk moet ik nog blokken
                Maar het lijkt me toch logisch dat uitlaat meer druk heeft wegens hogere temperatuur
                in een gesloten systeem zou dat kloppen ja bij een gelijk volume, maar sinds wanneer is uw uitlaat potdicht?
                2015 BMW S1000R
                2010 Renault Clio RS Cup
                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                  Met Carlsson doe je niet veel verkeerd eh

Vandaag m'n eerste Benz-dagje! Paradijs! Ik kon niet stoppen met ermee te rijden, alles loopt zo zoet.

De auto geeft de bestuurder echt een goed gevoel telkens je die ster ziet...
                  Ik ben er meteen compleet verliefd op geworden. Hij zal niet zo snel zijn als't golfje maar dat mis je totaal niet. En zo'n 250 gaat als een trein, op hogere snelheden gaat hij echt moeiteloos tot z'n top, heerlijk!
                  Zalige soundtrack ook.

Vanaf vandaag ben ik nóg meer Benz-lover.
                  Prachtig om te horen
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                  in een gesloten systeem zou dat kloppen ja bij een gelijk volume, maar sinds wanneer is uw uitlaat potdicht?
                  Ok je hebt gelijk

Comment

Niet lelijk
                    Dat eerste woord is er teveel aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                      behandelen en spuiten is niet nieuw natuurlijk....

Echt nieuw = uitsnijden en inlassen.

Uitsnijden en lassen

Comment

• Deksels van de 203 gepikt. Gvd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Uitsnijden en lassen
                          ja jong

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Deksels van de 203 gepikt. Gvd

Doen ze dat aan die kanten nog?

Ik lach altijd als klanten bij ons binnenkomen met die dingen vastgehangen met tie-wraps.

Comment

Doen ze dat aan die kanten nog?

Ik lach altijd als klanten bij ons binnenkomen met die dingen vastgehangen met tie-wraps.
                              Blijkbaar

Die van nemo hebben ze ook gepikt, maar dat waren er van een 124. Die hadden we ook gezien voor 10 euro 't stuk... even getwijfeld, maar 'ie gaat zo verder rijden denk ik

Zwart staal past goed bij de ongespoten klinken en de dakrails

Comment

• S500 L 4matic
                                2003
                                25000 km
                                25000 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                  S500 L 4matic
                                  2003
                                  25000 km
                                  25000 EUR

http://www.dctbelgium.be/vehicles/vi...18-Alu-Sunroof
                                  ne ketel he

Comment

Steken jullie daarom een nieuwe pomp?

Die leidingen kan je ook apart krijgen, is een pak goedkoper, en een pak simpeler;

De dichtingen op die leidingen komt een beetje speling op, waardoor er lucht bijkan en het terug begint te lopen met moeilijk starten tot gevolg.
                                    Gescheurde leidingen nog niet meegemaakt.
                                    de S heeft dat nu voor de 3e keer voor. Ik denk dat ze in de mb-garage ook al eens de pomp vervangen heb maar ik vermoed ook gewoon een scheur in de leiding.

Start ook moeilijker nu. Zeg me eens welk onderdeelnr ik de garagist moet laten bestellen

Comment

Waarom kan je geen automatische kofferklep meer krijgen zonder keyless go?
                                      uitstekende vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                        de S heeft dat nu voor de 3e keer voor. Ik denk dat ze in de mb-garage ook al eens de pomp vervangen heb maar ik vermoed ook gewoon een scheur in de leiding.

Start ook moeilijker nu. Zeg me eens welk onderdeelnr ik de garagist moet laten bestellen
                                        Hoeveel km ondertussen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten

alle 3 de plastic leidingen van de hogedrukpomp op de motor normaal

Comment

Working...
                                          X