Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Dit is toch zeer vreemd:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Duidelijk een Duitse taxikleur en uitvoering zonder asbak met MB-tex etc.
    Zijn die kilometers dan teruggedraaid want die kan toch nooit afgeschreven zijn op zo'n kilometerstand?
    wtf dat stuur

Zo'n onzin zag je vaak op een classic, beige interieur maar dan zo'n zwart stuur daar in
    Moet nogal schrikken zijn als je voor het eerst je auto zo ziet

Comment

• Beige bestaat blijkbaar alleen in het lederovertrokken en dat slijt natuurlijk te fel in een taxi
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
        Waarom moet ie terug gedraaid zijn & is ie terug gedraaid?

Hier in de buurt rijd er ook zo 1 rond, nieuw gekocht in die kleur.
        Dat zei men hier vorige keer ook als ik zo'n importtaxi postte

Dat is een geïmporteerde Duitse taxi, het is namelijk een taxi-uitvoering die je zo kan krijgen. Classic, MB-tex, taxikleur, asbakeliminatie (want verboden). Zitten ook Duitse winterwielen op.

Je kan die hier niet nieuw bestellen in die kleur Iemand die je wijsmaakt dat hij die in die kleur besteld heeft omdat hij die mooi vind heeft gewoon een jonge Duitse taxi gekocht.
        Eén van de redenen waarom die dingen die kleur hebben is trouwens omdat ze dan niet gemakkelijk in het tweedehandscircuit terecht komen.

Wat ik niet begrijp is dat zo'n ding na nog geen drie jaar relatief goedkoop verkocht kan worden met weinig kilometer, zo'n ding moet 700.000 km maken.

Comment

Beige bestaat blijkbaar alleen in het lederovertrokken en dat slijt natuurlijk te fel in een taxi
          Ook in een niet-taxi

Comment

Wat ik niet begrijp is dat zo'n ding na nog geen drie jaar relatief goedkoop verkocht kan worden met weinig kilometer, zo'n ding moet 700.000 km maken.
            Dat heeft hij misschien al

Comment

• Comment

Dit is toch zeer vreemd:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Duidelijk een Duitse taxikleur en uitvoering zonder asbak met MB-tex etc.
                Zijn die kilometers dan teruggedraaid want die kan toch nooit afgeschreven zijn op zo'n kilometerstand?
                Waaraan kan je juist zien dat dit MB-tex is en is er een verschil met leder artico?

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Eén van de redenen waarom die dingen die kleur hebben is trouwens omdat ze dan niet gemakkelijk in het tweedehandscircuit terecht komen.
                Leuk om weten. Zijn sommige taxi's niet gewrapped in die kleur ipv gespoten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Waaraan kan je juist zien dat dit MB-tex is en is er een verschil met leder artico?
                  MB-tex (of toch het gebruik van die naam) bestaat al heel lang niet meer volgens mij, en dat zal dus idd wel artico zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    MB-tex (of toch het gebruik van die naam) bestaat al heel lang niet meer volgens mij, en dat zal dus idd wel artico zijn
                    En is dat dan echt degelijker dan echt leder aangezien ze dat in een taxi steken? Want mijn grootmoeder heeft dat (deels) in haar B-klasse en ik heb echt moeite om het te onderscheiden van echt leder.

Comment

• het was vooral gratis en kots en pis is makkelijker uit de taxi te spuiten

Comment

En is dat dan echt degelijker dan echt leder aangezien ze dat in een taxi steken? Want mijn grootmoeder heeft dat (deels) in haar B-klasse en ik heb echt moeite om het te onderscheiden van echt leder.
                        Yup.

Is hetzelfde als twinleder en artico nu vermoed ik.
                        Twinleder hebben wij in de E, in het midden van de zit is echt leder, net als op de rugleuning, de zijkanten zijn kunststof leder.
                        Je ziet idd geen verschil. Voelen wel, maar ook dat valt mee.

Qua onderhoud valt dat zelfs nog beter mee dan het echte leder en ik heb ook al vaak gehoord dat het er veel langer goed blijft uitzien.

Bij de E is het na 70k km nog als nieuw, als ik dat vergelijk met volleder van andere merken met nog niet de helft van die kilometers...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          het was vooral gratis en kots en pis is makkelijker uit de taxi te spuiten
                          Als particulier een optie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Bij de E is het na 70k km nog als nieuw, als ik dat vergelijk met volleder van andere merken met nog niet de helft van die kilometers...
                            Moest mijn mb tex eens deftig gekuist worden zou het er na 315k ook terug nieuw uit zien

Comment

Ik weet niet precies wat artico is maar die bekleding in die taxi's is gewoon plastiek, zoals de bekleding in een bestelwagen.

Comment

Ik weet niet precies wat artico is maar die bekleding in die taxi's is gewoon plastiek, zoals de bekleding in een bestelwagen.
                                Daar kunt ge gigantisch uw billen aan verbranden Maar het is echt onverslijtbaar in die bestelwagens, zelfs als je daar alle dagen metsers in laat kruipen met mortel aan hun broeken en meters in hun zakken
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• idd

geevn jullie mij even de tijd ?

Comment

• Potver dat is geen misse G.

Comment

• Die van m'n vader momenteel:

Comment

• Nice! De G zal in zijn nopjes zijn, deze dagen.
                                        nls2000

Comment

Working...
                                        X