Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenDat wel, maar dan is de 350BE veel interessanter want een pak goedkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenDie 400 past volledig in het Amerikaanse plaatje (rijk en milieubewust kan nu ook bij MB terecht ipv die prius te moeten kopen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenTerwijl de 350BE nu even zuinig én schoner is.
Is tegenwoordig hier toch ook met die ecomodellen. Op de achterkant staat dat wel ergens op maar als je gaat kijken naar het werkelijk verbruik tov de opgegeven waarde dan mag je dikwijls wat L bijtellen en zijn ze niet "schoner" dan de gangbare modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenMaar dat staat er niet op.
Is tegenwoordig hier toch ook met die ecomodellen. Op de achterkant staat dat wel ergens op maar als je gaat kijken naar het werkelijk verbruik tov de opgegeven waarde dan mag je dikwijls wat L bijtellen en zijn ze niet "schoner" dan de gangbare modellen.
Hier zie je ministers met een 400H, enkel en alleen voor de H. Terwijl ze met een 250CDI veel beter af zijn qua ecodinges.
Comment
-
De 250CDI was trouwens een enorme trekpleister bij ons op de stand en naar verluidt verkoopt ie ook heel vlot.
Wel 8000 keer dezelfde vraag gekregen: "Vier cilinders, is dat wel genoeg?" Twee keer werd naar een 400H gevraagd, één keer naar een 350BE. Voor de rest ging het altijd over de diesels. 500/600 of AMG's heb ik nooit kunnen vernoemen.
Viel me ook op dat veel mensen BMW en Benz afrekenen op hun RWD en dat er toch een serieus aantal naar 4MATIC neigen. Helaas niet verkrijgbaar op de 250, net zoals een wegklapbare trekhaak overigens. Een welgemeende sorry aan de heer met het beteuterde gezicht die de laatste zondag terugkwam om mij te zeggen dat hij dan maar een R had besteld.
Maar bovenal enorm veel merklovers met jaaaren Benz-traditie. Maar dat zal wel overal zo zijn zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenDie 400 past volledig in het Amerikaanse plaatje (rijk en milieubewust kan nu ook bij MB terecht ipv die prius te moeten kopen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenStond jij enkel aan de S250 of ook aan de CLS250?
Heb vandaag een te dunne CLS brochure ontvangen, veel staat er nog niet in.
De CLS brochures heb ik niet gezien, voor de S sturen ze normaal gezien een uitgebreid boekje (dacht + 70blz) en de prijslijst op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSV Bekijk BerichtenBen ik blij dat we hier in België geen van die Amerikaanse oranje rijlichtjes hebben aan de zijkant van onze bumpers..
Alhoewel dat veel mensen hier toch bewust voor kiezen?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDeze vind ik écht interessant:
CLK 240 (dus 6-cilinder) van 2005 op gas met 100.000 km. Comand en nog best wat leuke opties.
En de verkoper is ook van de buurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenEnkel aan de S.
De CLS brochures heb ik niet gezien, voor de S sturen ze normaal gezien een uitgebreid boekje (dacht + 70blz) en de prijslijst op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenStond je op het salon? Ook de openingsdag (want dat heb ik u 2 dingen vernoemd die ik spijtig vond aan de huidige S zoals hij er stond)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenJawohl, van 14 t/m 23 jan. Ik was de kerel met het brilletje. Kan me niet precies herinneren waarover het gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk weet zelfs niet meer of diegene waar ik mee gesproken had een bril op had. Maar het ging over de soft-door-close (die de S250 niet had op het salon) en het ontbreken van het uitschuifbaar klepje aan de koffer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenHmm. Het ontbreken van de soft-door-close was idd een kleine afknapper voor velen, je zag dat goed als mensen de deuren sloten. Ik ga doorgeven dat ze dat voor een volgend seizoen moeten aanvinken.
Comment
Comment