Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    Is wel zespitter naft
    Dat wel, maar dan is de 350BE veel interessanter want een pak goedkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
      Dat wel, maar dan is de 350BE veel interessanter want een pak goedkoper.
      Die 400 past volledig in het Amerikaanse plaatje (rijk en milieubewust kan nu ook bij MB terecht ipv die prius te moeten kopen).

Comment

• Ben ik blij dat we hier in België geen van die Amerikaanse oranje rijlichtjes hebben aan de zijkant van onze bumpers..
        Alhoewel dat veel mensen hier toch bewust voor kiezen?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
          Die 400 past volledig in het Amerikaanse plaatje (rijk en milieubewust kan nu ook bij MB terecht ipv die prius te moeten kopen).
          Terwijl de 350BE nu even zuinig én schoner is.

Comment

Terwijl de 350BE nu even zuinig én schoner is.
            Maar dat staat er niet op.

Is tegenwoordig hier toch ook met die ecomodellen. Op de achterkant staat dat wel ergens op maar als je gaat kijken naar het werkelijk verbruik tov de opgegeven waarde dan mag je dikwijls wat L bijtellen en zijn ze niet "schoner" dan de gangbare modellen.

Comment

Maar dat staat er niet op.

Is tegenwoordig hier toch ook met die ecomodellen. Op de achterkant staat dat wel ergens op maar als je gaat kijken naar het werkelijk verbruik tov de opgegeven waarde dan mag je dikwijls wat L bijtellen en zijn ze niet "schoner" dan de gangbare modellen.
              Klopt helemaal, dat was mijn punt dan ook.

Hier zie je ministers met een 400H, enkel en alleen voor de H. Terwijl ze met een 250CDI veel beter af zijn qua ecodinges.

Comment

• De 250CDI was trouwens een enorme trekpleister bij ons op de stand en naar verluidt verkoopt ie ook heel vlot.

Wel 8000 keer dezelfde vraag gekregen: "Vier cilinders, is dat wel genoeg?" Twee keer werd naar een 400H gevraagd, één keer naar een 350BE. Voor de rest ging het altijd over de diesels. 500/600 of AMG's heb ik nooit kunnen vernoemen.

Viel me ook op dat veel mensen BMW en Benz afrekenen op hun RWD en dat er toch een serieus aantal naar 4MATIC neigen. Helaas niet verkrijgbaar op de 250, net zoals een wegklapbare trekhaak overigens. Een welgemeende sorry aan de heer met het beteuterde gezicht die de laatste zondag terugkwam om mij te zeggen dat hij dan maar een R had besteld.

Maar bovenal enorm veel merklovers met jaaaren Benz-traditie. Maar dat zal wel overal zo zijn zeker?

Comment

• Stond jij enkel aan de S250 of ook aan de CLS250?

Heb vandaag een te dunne CLS brochure ontvangen, veel staat er nog niet in.
                  IRIDIUM
                  Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                  Helderzienden

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                      Stond jij enkel aan de S250 of ook aan de CLS250?

Heb vandaag een te dunne CLS brochure ontvangen, veel staat er nog niet in.
                      Enkel aan de S.

De CLS brochures heb ik niet gezien, voor de S sturen ze normaal gezien een uitgebreid boekje (dacht + 70blz) en de prijslijst op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSV Bekijk Berichten
                        Ben ik blij dat we hier in België geen van die Amerikaanse oranje rijlichtjes hebben aan de zijkant van onze bumpers..
                        Alhoewel dat veel mensen hier toch bewust voor kiezen?!
                        ik had die al jaren graag gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Deze vind ik écht interessant:

CLK 240 (dus 6-cilinder) van 2005 op gas met 100.000 km. Comand en nog best wat leuke opties.

Ik dacht wel dat die plaats mij bekend was. Gemeentehuis Westerlo.
                          En de verkoper is ook van de buurt.

Comment

• Heeft iemand hier ervaring met de GL qua betrouwbaarheid en dergelijke?

Pa overweegt om een GL aan te kopen, vandaar.

Comment

• Op zich zijn dat redelijk betrouwbare modellen.

R/GL/ML, mits goed onderhoud komt daar weinig aan.

Comment

Enkel aan de S.

De CLS brochures heb ik niet gezien, voor de S sturen ze normaal gezien een uitgebreid boekje (dacht + 70blz) en de prijslijst op.
                                Stond je op het salon? Ook de openingsdag (want dat heb ik u 2 dingen vernoemd die ik spijtig vond aan de huidige S zoals hij er stond)?

Comment

Stond je op het salon? Ook de openingsdag (want dat heb ik u 2 dingen vernoemd die ik spijtig vond aan de huidige S zoals hij er stond)?
                                  Jawohl, van 14 t/m 23 jan. Ik was de kerel met het brilletje. Kan me niet precies herinneren waarover het gaat?

Comment

Jawohl, van 14 t/m 23 jan. Ik was de kerel met het brilletje. Kan me niet precies herinneren waarover het gaat?
                                    Ik weet zelfs niet meer of diegene waar ik mee gesproken had een bril op had. Maar het ging over de soft-door-close (die de S250 niet had op het salon) en het ontbreken van het uitschuifbaar klepje aan de koffer.

Comment

Ik weet zelfs niet meer of diegene waar ik mee gesproken had een bril op had. Maar het ging over de soft-door-close (die de S250 niet had op het salon) en het ontbreken van het uitschuifbaar klepje aan de koffer.
                                      Hmm. Het ontbreken van de soft-door-close was idd een kleine afknapper voor velen, je zag dat goed als mensen de deuren sloten. Ik ga doorgeven dat ze dat voor een volgend seizoen moeten aanvinken.

Comment

Hmm. Het ontbreken van de soft-door-close was idd een kleine afknapper voor velen, je zag dat goed als mensen de deuren sloten. Ik ga doorgeven dat ze dat voor een volgend seizoen moeten aanvinken.
                                        Eigenlijk zeer onnozel (want 90% van de autobezitters zal het niet hebben op zijn wagen) maar eens je het gehad hebt dan let je daar dus wel op en mis je het(idem dat uitschuifbaar klepje in de koffer dat blijkbaar niet meer aanwezig is op het huidig model)

Comment

• Welk klepje bedoel je?

Zoals op de W140 om je handen niet vuil te maken?
                                          Daarvoor heb je automatisch openende kofferkleppen nu he

Comment

Working...
                                          X