Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die Mercedes-Benz S-Klasse ist das beste Auto der Luxusklasse, der Supersportler Mercedes-Benz SLS AMG ist der beste Sportwagen. Das ist das Ergebnis der Leserumfrage der großen deutschen Automobil-Fachzeitschrift „auto, motor und sport“. Der SLS wurde damit in zwei aufeinanderfolgenden Jahren als „Bestes Auto des Jahres“ in seiner Kategorie ausgezeichnet. Auch die S-Klasse Limousine hat diese begehrte Auszeichnung in den letzten Jahren bereits mehrfach gewonnen. Damit nehmen die Automobile aus Stuttgart eine Sonderstellung ein.

Seit 1977 führt die Automobil-Fachzeitschrift „auto, motor und sport“ die Wahl zu den „Besten Autos des Jahres“ durch. Über 90.000 Teilnehmer haben sich dieses Mal an dem traditionsreichen Leserwettbewerb beteiligt und die besten Autos des Jahres 2011 gekürt. 315 Fahrzeuge in zehn Kategorien hatten die Redakteure von „auto, motor und sport“ ihren Lesern dieses Jahr zur Wahl gestellt, darunter 40 brandneue Kandidaten.
    bron: JESMB.de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Ik weet zelfs niet meer of diegene waar ik mee gesproken had een bril op had. Maar het ging over de soft-door-close (die de S250 niet had op het salon) en het ontbreken van het uitschuifbaar klepje aan de koffer.
      Daar hebben wij jaren geleden op het autosalon al zitten over zagen

Dat én de afwezigheid van een normale pook zijn de redenen dat mijn vader maar blijft rijden met de W220

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
        een normale pook
        de reden ik nog verander, een pook hoort aan het stuur

Comment

• Pook aan het stuur is bah.

Comment

• alleszins geen pook op de middentunnel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Pook aan het stuur is bah.
              Ik begrijp het probleem niet. Tijdens het rijden gebruik je dat toch niet dus last kan je er niet van hebben.

Comment

• Principes.

Comment

• die chip je niet

Comment

• Owned

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Welk klepje bedoel je?

Zoals op de W140 om je handen niet vuil te maken?
                      Daarvoor heb je automatisch openende kofferkleppen nu he
                      Ja dat bedoel ik. En je bedoelt automatisch sluitende kofferklep waarschijnlijk (die er niet standaard op staat)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                        Daar hebben wij jaren geleden op het autosalon al zitten over zagen

Dat én de afwezigheid van een normale pook zijn de redenen dat mijn vader maar blijft rijden met de W220
                        S-rijders, allemaal dezelfde precies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                          Ja dat bedoel ik. En je bedoelt automatisch sluitende kofferklep waarschijnlijk (die er niet standaard op staat)
                          Automatisch openend of sluitend, allemaal hetzelfde, gewoon knoppeke drukken en het gaat dicht.

Is inderdaad niet standaard, wat ik gek vind aangezien het op een E-break wel standaard is

Comment

Is inderdaad niet standaard, wat ik gek vind aangezien het op een E-break wel standaard is

Nice!

Benz

Comment

• Een kleine impressie van de nieuwjaarsreceptie van Mercedes-Benz Club Nederland bij Bert Stemerdink in Veenendaal:

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• mijn nieuwste aanwinst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten

mijn nieuwste aanwinst
                                  Mooi kleur

Comment

• Da's knap!

Comment

• zalwelzijn

Comment

Automatisch openend of sluitend, allemaal hetzelfde, gewoon knoppeke drukken en het gaat dicht.

Bij mij op de S is het enkel automatisch openend daarmee dat ik het zei

Comment

• De daily van Mr. RUF

1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X