Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten100 procent. Dat is dan 55.
De 63 v12 is er nooit geweest in de slsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenPaar vragen...
- Is het kunststofleder (artico) van goede kwaliteit?
- Wat is het verschil tussen het gewone leder en het nappa leder?
- Is het Surround sound system harman kardon zijn prijs waard? Veel verschil met de gewone audio?
- Artico is van redelijke kwaliteit. Het is echter goed te onderscheiden van echt leder. Op de wangen van de stoelen krijg je redelijk snel 'vouwen'
- Nappa is soepeler en fijner van structuur. Zeer slijtvast!
- De huidige audio van MB is ook van hoog niveau. Ben je echter een muziekfreak/ geluidsfreak dan is het zeker een waardevolle investering. Voor de restwaarde maakt het niets uit.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenMijn ervaring (graag aanvullen kenners!)
- Artico is van redelijke kwaliteit. Het is echter goed te onderscheiden van echt leder. Op de wangen van de stoelen krijg je redelijk snel 'vouwen'
- Nappa is soepeler en fijner van structuur. Zeer slijtvast!
- De huidige audio van MB is ook van hoog niveau. Ben je echter een muziekfreak/ geluidsfreak dan is het zeker een waardevolle investering. Voor de restwaarde maakt het niets uit.
Nappa leder rekt met de tijd ietsje uit, waardoor het lijkt los te komen liggen.
Comment
-
Kan er me iemand nogmaals het Merc E500(E) verhaal uit de doeken doen?
Welke is degene met Porsche-bloed?
Welke bouwjaren?
Wat is dat waard?
Dank bij voorbaat
Comment
-
Elke W124 E500E heeft porsche bloed.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk BerichtenWat ik mij al een eeuwigheid afvraag: waar zitten de mistlichten op al die E's en C's met leds onderaan? En waar is de afslagverlichting naartoe?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten't Was niet retorisch!
De Xenon's die veranderen hun beeld dan, waardoor je toch dat extra zicht hebt; Bij de eersten ging dat samen met het achterste mistlicht, bij de nieuwe moet ik eens kijken, want af en toe heb je een knopje apart voor voorste mistilchten ook (maar dat kan dan ook een classic zijn).
Bochtenverlichting zit normaalgezien op hetzelfde systeem.
Comment
-
Iemand een idee wat de naam is van de velgen in de volgende advertentie?
Comment
-
iemand intresse in een kont van 280s,kan wel een likje verf beruiken(kleur is).vraagprijs 250€. Via pm
corvette 001 [800x600].jpg4
corvette 002 [800x600].jpg2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJe hebt geen voorste mistlichten meer.
De Xenon's die veranderen hun beeld dan, waardoor je toch dat extra zicht hebt; Bij de eersten ging dat samen met het achterste mistlicht, bij de nieuwe moet ik eens kijken, want af en toe heb je een knopje apart voor voorste mistilchten ook (maar dat kan dan ook een classic zijn).
Bochtenverlichting zit normaalgezien op hetzelfde systeem.
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichteniemand intresse in een kont van 280s,kan wel een likje verf beruiken(kleur is).vraagprijs 250€. Via pm
[ATTACH]79283[/ATTACH]4
[ATTACH]79284[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat is gewoon de 5 dubbelspaaks met bestelnummer B66474253
De originele of optionele velgen bij Mercedes hebben maar zelden een naam. Enkel de Incenio-reeks heeft een naam
Comment
Comment