Wel dik, ik zou wel iets anders nemen ipv thermotronic. Neem de normale automatische airco die gratis is en je kan bijvoorbeeld xenon erbij nemen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWel dik, ik zou wel iets anders nemen ipv thermotronic. Neem de normale automatische airco die gratis is en je kan bijvoorbeeld xenon erbij nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenDaar is het wat laat voor. Hij is midden december aangekomen bij de dealer... (Daar laten staan om 2010 te kunnen inschrijven)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten- RWD (momenteel twijfel ik een beetje of ik hem nu al zou gaan halen... RWD + vriesweer na vooral FWD gereden te hebben)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten- Twijfels bij uiterlijk
- RWD (momenteel twijfel ik een beetje of ik hem nu al zou gaan halen... RWD + vriesweer na vooral FWD gereden te hebben)
Comment
-
Als ik deze zie wordt ik altijd spontaan vrolijk; een auto die je doet relativeren.
Wagen is op alle gekende plaatsen zo roest als iets. De wielranden vertonen grote bruine plekken alsook het kofferslot enz. Het is werkelijk geen zicht, zo zie je ze in Afrika niet rijden.
De auto is van een non-conformistische Sint-Martens-Latemnaar - die gewoonlijk tweejaarlijks een nieuwe wagen aanschaffen - die zich kennelijk niet aan roest kan storen. Bovendien is de wagen nog half bestickerd met stickers van een chique bouwbedrijf. Ik vermoed dat hij daar inmiddels niet meer werkt want erg mooie reclame is het niet.
edit: Was eigenlijk als post voor in mijn eigen w210 topic bedoeldLast edited by Gere; 04/01/2010, 16:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWel dik, ik zou wel iets anders nemen ipv thermotronic. Neem de normale automatische airco die gratis is en je kan bijvoorbeeld xenon erbij nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenMisschien ook andere velgen. Persoonlijk vind ik de avantgarde velgen niet mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEnkel de 18' AMG velgen zijn knap als je iets OEM wilt voor een W204.
Niks speciaals maar wel strak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenZijn dat de velgen die op die Essential ook staan?
Comment
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVooral de velgen.
Comment
Comment