Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wel dik, ik zou wel iets anders nemen ipv thermotronic. Neem de normale automatische airco die gratis is en je kan bijvoorbeeld xenon erbij nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Wel dik, ik zou wel iets anders nemen ipv thermotronic. Neem de normale automatische airco die gratis is en je kan bijvoorbeeld xenon erbij nemen.
      Daar is het wat laat voor. Hij is midden december aangekomen bij de dealer... (Daar laten staan om 2010 te kunnen inschrijven)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
        Daar is het wat laat voor. Hij is midden december aangekomen bij de dealer... (Daar laten staan om 2010 te kunnen inschrijven)
        ach zo....maar je zal er wel wat plezier aan beleven.

Comment

• Daar hopen we op. Mijn argumenten om voor de C te gaan:

+ comfort
          + Vlotte motor
          + Eindelijk eens RWD

- Twijfels bij uiterlijk
          - RWD (momenteel twijfel ik een beetje of ik hem nu al zou gaan halen... RWD + vriesweer na vooral FWD gereden te hebben)

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• en een automaat

Comment

- RWD (momenteel twijfel ik een beetje of ik hem nu al zou gaan halen... RWD + vriesweer na vooral FWD gereden te hebben)
                Gene stress, esp doet zijn werk goed

Comment

- Twijfels bij uiterlijk
                  Geen minpunten dus!
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Als ik deze zie wordt ik altijd spontaan vrolijk; een auto die je doet relativeren.
                    Wagen is op alle gekende plaatsen zo roest als iets. De wielranden vertonen grote bruine plekken alsook het kofferslot enz. Het is werkelijk geen zicht, zo zie je ze in Afrika niet rijden.
                    De auto is van een non-conformistische Sint-Martens-Latemnaar - die gewoonlijk tweejaarlijks een nieuwe wagen aanschaffen - die zich kennelijk niet aan roest kan storen. Bovendien is de wagen nog half bestickerd met stickers van een chique bouwbedrijf. Ik vermoed dat hij daar inmiddels niet meer werkt want erg mooie reclame is het niet.

edit: Was eigenlijk als post voor in mijn eigen w210 topic bedoeld
                    Last edited by Gere; 04/01/2010, 16:41.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Wel dik, ik zou wel iets anders nemen ipv thermotronic. Neem de normale automatische airco die gratis is en je kan bijvoorbeeld xenon erbij nemen.
                      Misschien ook andere velgen. Persoonlijk vind ik de avantgarde velgen niet mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                        Misschien ook andere velgen. Persoonlijk vind ik de avantgarde velgen niet mooi.
                        Enkel de 18' AMG velgen zijn knap als je iets OEM wilt voor een W204.

Comment

Enkel de 18' AMG velgen zijn knap als je iets OEM wilt voor een W204.
                          Een classic met deze alu velgen vind ik ook knap:

Niks speciaals maar wel strak.

Comment

• Zijn dat de velgen die op die Essential ook staan?
                            Die letzten Worte ...
                            ... eines Diesel-Fahrers:
                            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Zijn dat de velgen die op die Essential ook staan?
                              Ja en deze kan je ook nemen maar die vind ik

Comment

• De GLK is toch echt een ondergewaardeerde Merc. Ik vind hem qua uiterlijk toch zeker knap.

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Als 'ie zo dik is aangekleed wel ja, standaard is het maar suf.

Maar 't rijdt wel echt goed.

Comment

• 124

Comment

• AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        124

Vooral de velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Vooral de velgen.
                                          En die frisse kleuren, daar moet je nu ook niet meer mee afkomen

Comment

Working...
                                          X