Was natuurlijk niet exact die he, gewoon zelfde wielbasis, hoogte en opbouw achteraan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie sprinters rijden inderdaad verdomd goed.
Wij hadden vroeger op het werk zo een vervangsprinter 318CDI automaat
Zoiets gechipt moet zot hard gaan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHoe is een W/S202 220 CDI of 250 TD? Niet te vertrouwen zeker ?
Er rijden er rond met meer dan 700.000km...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHoe is een W/S202 220 CDI of 250 TD? Niet te vertrouwen zeker ?
En een 220 CDI is ook geen probleemauto.
Ga je een W202 i.p.v. een W201 zoeken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaarom niet?
Er rijden er rond met meer dan 700.000km...
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenW201 en Mercedeske hebben een 250TD.
En een 220 CDI is ook geen probleemauto.
Ga je een W202 i.p.v. een W201 zoeken?
Algemeen gezien komt een 201 precies betrouwbaarder over dan een 202, er kan natuurlijk ook minder aan kapot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk weet het niet goed, de kans is heel groot dat ik voor een budget van ongeveer 3500 a 4000 een andere auto moet gaan zoeken. Ik ben gek van een 190, maar ik ben nu een moderne auto gewoon met wat power en heb wat schrik dat dat als daily het een te grote stap terug zou zijn. Maar nog altijd liever een 190(D 2.5) hoor
Algemeen gezien komt een 201 precies betrouwbaarder over dan een 202, er kan natuurlijk ook minder aan kapot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenJa puur motorisch vertrouw ik ze wel (heowel ik al veel horrorverhalen gehoord heb van injectoren), maar allemaal roesten ze enorm hard en als ik reviews bekijk zijn er altijd wel prullen aan precies
Ik weet het niet goed, de kans is heel groot dat ik voor een budget van ongeveer 3500 a 4000 een andere auto moet gaan zoeken. Ik ben gek van een 190, maar ik ben nu een moderne auto gewoon met wat power en heb wat schrik dat dat als daily het een te grote stap terug zou zijn. Maar nog altijd liever een 190(D 2.5) hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDe prijs van een W203 (pfl) is ook goed aan het zakken.
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenGeen interesse in mijn 220 diesel? Ik weet het, trager dan een cdi maar het is een eerlijke wagen met net een nieuwe dieselpomp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenJa, maar nog niet laag genoeg (rond de 7000) en ik geloof niet dat die veel beter zijn dan een 202, misschien enkel qua roest. Een 204 zou ideaal zijn maar zo'n 6 keer boven budget
Een W203 roest ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDan heb ik liever een 190, ik zou het vooral doen omdat ze wat modernere motoren hebben en minder oud zijn (ik zou een fl 202 zoeken)
Maar wie niet waagt ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDe eerste W203's staan binnenkort te koop aan 5000 volgens mij. Die zijn ook al 10 jaar oud.
Een W203 roest ook
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenIk begrijp je volledig!
Maar wie niet waagt ...
Comment
-
-
Comment
Comment