Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was natuurlijk niet exact die he, gewoon zelfde wielbasis, hoogte en opbouw achteraan.

Comment

• Die sprinters rijden inderdaad verdomd goed.

Wij hadden vroeger op het werk zo een vervangsprinter 318CDI automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Die sprinters rijden inderdaad verdomd goed.

Wij hadden vroeger op het werk zo een vervangsprinter 318CDI automaat

Zoiets gechipt moet zot hard gaan.

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat vinden jullie van de 2011 SLK? Kwam ik tegen bij Brabus..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

zijn die aant testen of de velgen tegen de kassen slaan ofzo? ziet er wel goed uit ja

Comment

• Hoe is een W/S202 220 CDI of 250 TD? Niet te vertrouwen zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Hoe is een W/S202 220 CDI of 250 TD? Niet te vertrouwen zeker ?
                Waarom niet?

Er rijden er rond met meer dan 700.000km...

Comment

W201 en Mercedeske hebben een 250TD.
                  En een 220 CDI is ook geen probleemauto.

Ga je een W202 i.p.v. een W201 zoeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Waarom niet?

Er rijden er rond met meer dan 700.000km...
                    Ja puur motorisch vertrouw ik ze wel (heowel ik al veel horrorverhalen gehoord heb van injectoren), maar allemaal roesten ze enorm hard en als ik reviews bekijk zijn er altijd wel prullen aan precies
                    Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                    W201 en Mercedeske hebben een 250TD.
                    En een 220 CDI is ook geen probleemauto.

Ga je een W202 i.p.v. een W201 zoeken?
                    Ik weet het niet goed, de kans is heel groot dat ik voor een budget van ongeveer 3500 a 4000 een andere auto moet gaan zoeken. Ik ben gek van een 190, maar ik ben nu een moderne auto gewoon met wat power en heb wat schrik dat dat als daily het een te grote stap terug zou zijn. Maar nog altijd liever een 190(D 2.5) hoor
                    Algemeen gezien komt een 201 precies betrouwbaarder over dan een 202, er kan natuurlijk ook minder aan kapot...

Comment

Ik weet het niet goed, de kans is heel groot dat ik voor een budget van ongeveer 3500 a 4000 een andere auto moet gaan zoeken. Ik ben gek van een 190, maar ik ben nu een moderne auto gewoon met wat power en heb wat schrik dat dat als daily het een te grote stap terug zou zijn. Maar nog altijd liever een 190(D 2.5) hoor
                      Algemeen gezien komt een 201 precies betrouwbaarder over dan een 202, er kan natuurlijk ook minder aan kapot...
                      De prijs van een W203 (pfl) is ook goed aan het zakken.

Comment

Ja puur motorisch vertrouw ik ze wel (heowel ik al veel horrorverhalen gehoord heb van injectoren), maar allemaal roesten ze enorm hard en als ik reviews bekijk zijn er altijd wel prullen aan precies

Geen interesse in mijn 220 diesel? Ik weet het, trager dan een cdi maar het is een eerlijke wagen met net een nieuwe dieselpomp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                          De prijs van een W203 (pfl) is ook goed aan het zakken.
                          Ja, maar nog niet laag genoeg (rond de 7000) en ik geloof niet dat die veel beter zijn dan een 202, misschien enkel qua roest. Een 204 zou ideaal zijn maar zo'n 6 keer boven budget
                          Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                          Geen interesse in mijn 220 diesel? Ik weet het, trager dan een cdi maar het is een eerlijke wagen met net een nieuwe dieselpomp
                          Dan heb ik liever een 190, ik zou het vooral doen omdat ze wat modernere motoren hebben en minder oud zijn (ik zou een fl 202 zoeken)

Comment

Ja, maar nog niet laag genoeg (rond de 7000) en ik geloof niet dat die veel beter zijn dan een 202, misschien enkel qua roest. Een 204 zou ideaal zijn maar zo'n 6 keer boven budget
                            De eerste W203's staan binnenkort te koop aan 5000 volgens mij. Die zijn ook al 10 jaar oud.
                            Een W203 roest ook

Comment

Dan heb ik liever een 190, ik zou het vooral doen omdat ze wat modernere motoren hebben en minder oud zijn (ik zou een fl 202 zoeken)
                              Ik begrijp je volledig!

Maar wie niet waagt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                De eerste W203's staan binnenkort te koop aan 5000 volgens mij. Die zijn ook al 10 jaar oud.
                                Een W203 roest ook
                                Zo erg eigenlijk hé, anders zou ik waarschijnlijk sneller opteren voor een 202, maar elke eigenaar zegt dat ze roesten en blijven roesten

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                                Ik begrijp je volledig!

Maar wie niet waagt ...
                                Hoe zit het bij u met de roest? Heeft die een schuifdak? Indien ja mag je eens een richtprijs PM'en

Comment

• Heeft een klein beetje oppervlakteroest aan de wielrand rechtsachter, kwestie van even licht af te schuren en met een lakstiftje over te gaan. Voor de rest niets. Heeft een schuifdak ja!

Ik zal je vanavond nog pm'en!

Comment

• Cava!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video

Ziet er goed uit, strakke wegligging.

Comment

PM!!!

Comment

• NIET elke benz roest, tis gek maar het is zo

ik weet dat het een linke uitspraak is, van citroens zeiden hun lovers ten tijde van de cx ook

en kijk, er lopen nog cx'en zonder roest

Comment

Working...
                                          X