Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie C200 diesel heb ik binnenkort ook in de aanbieding
Lekker relaxen.
Die van u gaat ook al weg ofwat
Waarom vliegen de 202's hier de deur uit? Als ik een 202 koop is het latere een CDI of 250 TD, maar een 201 heeft nog altijd de voorkeur.
Mja ik denk dat je wel kunt zeggen dat de meeste 202's roest hebben
Je hebt er een heel aantal waarbij er vrijwel geen problemen met roest zijn... Buitenslapers zullen het sowieso al veel erger hebben dan binnenslapers. Maar de meeste mensen die een 202 hebben zijn altijd door de concessiehouder verwittigd dat als er roest-problemen zijn dat dat onder de roest-garantie van 30 jaar van Mercedes kan verholpen worden. Meeste mensen die hun 202 terug willen verkopen zullen ook altijd eerst de roest laten verhelpen om gewoon alleen al de waarde van hun auto te behouden....Dus er zijn er meer dan genoeg die 'in good nick' zijn
Waarom vliegen de 202's hier de deur uit? Als ik een 202 koop is het latere een CDI of 250 TD, maar een 201 heeft nog altijd de voorkeur.
De 202 vliegt de deur helemaal niet uit!! Integendeel, blijft bij mij tot zijn laatste mooie dag... Waarom zo'n klasse bak en zo'n auto wegdoen, voor niks nodig... De oudere 'platte' diesels vliegen misschien al wat sneller de deur uit omdat de mensen kijken naar zuinigheid... De CDI's zijn daar meesters in en blijven zich bewijzen.. Ik zou daarvoor ook eerder naar een CDI kijken dan de 250 TD. CDI lijkt mij ook nog betrouwbaarder dan de 250 TD???
Ja, ik heb die maar gekocht als tijdelijk vervoer. Eigenlijk is die te goed om weg te doen.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
De 202 vliegt de deur helemaal niet uit!! Integendeel, blijft bij mij tot zijn laatste mooie dag... Waarom zo'n klasse bak en zo'n auto wegdoen, voor niks nodig... De oudere 'platte' diesels vliegen misschien al wat sneller de deur uit omdat de mensen kijken naar zuinigheid... De CDI's zijn daar meesters in en blijven zich bewijzen.. Ik zou daarvoor ook eerder naar een CDI kijken dan de 250 TD. CDI lijkt mij ook nog betrouwbaarder dan de 250 TD???
Die roestgarantie zal wel aan erg strenge voorwaarden vasthangen zeker?
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Is toch vrij goedkoop hé?
Ja. Hij geeft volgens mij wel geen garantie (maar dan nog is de wagen goedkoop als hij er voor de rest goed uit ziet).
Ik zou de mijne nu niet verkopen voor die prijs.
Ja. Hij geeft volgens mij wel geen garantie (maar dan nog is de wagen goedkoop als hij er voor de rest goed uit ziet).
Ik zou de mijne nu niet verkopen voor die prijs.
Zijn het onderhoud en de stukken duur voor zo'n S klasse?
Zijn het onderhoud en de stukken duur voor zo'n S klasse?
Ik vind dat meevallen. Klein onderhoud was iets van een 220 euro dacht ik. Wel onderhoud om de 15k km.
Ik heb er ondertussen een dikke 50k km mee gereden (ondertussen 142k km op de teller) en buiten de EGR-klep en een sensortje aan het pedaal nog geen problemen mee gehad. Vorige week nog blanco gekeurd.
W210 -> wat zijn zo de dingen waar je op moet letten en wat zijn gangbare prijzen?
Motorisatie: waarschijnlijk 220 (liefst cdi). Of zijn andere motorisaties meer aan te raden?
Zou geen 220 diesel nemen in ieder geval. Wij hadden er een uit '95 en veel miserie gehad met onze brandstofpomp. Bovendien gaat ie ook niet echt snel, maar dat wist je waarschijnlijk al.
En roest, daar opletten. Ook aan de assen bijvoorbeeld, niet enkel wat je ziet onderaan aan de zijkanten.
Comment