Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Cava!
    Mooie C200 diesel heb ik binnenkort ook in de aanbieding

    Lekker relaxen.
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      NIET elke benz roest, tis gek maar het is zo

      ik weet dat het een linke uitspraak is, van citroens zeiden hun lovers ten tijde van de cx ook

      en kijk, er lopen nog cx'en zonder roest
      Mja ik denk dat je wel kunt zeggen dat de meeste 202's roest hebben

      Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
      Mooie C200 diesel heb ik binnenkort ook in de aanbieding

      Lekker relaxen.
      Die van u gaat ook al weg ofwat
      Waarom vliegen de 202's hier de deur uit? Als ik een 202 koop is het latere een CDI of 250 TD, maar een 201 heeft nog altijd de voorkeur.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Waarom vliegen de 202's hier de deur uit?
        ze zijn noch mooi genoeg, noch lelijk genoeg

        en ze hangen beetje vast aan de termen "dure pompen en roest"

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Mja ik denk dat je wel kunt zeggen dat de meeste 202's roest hebben

          Je hebt er een heel aantal waarbij er vrijwel geen problemen met roest zijn... Buitenslapers zullen het sowieso al veel erger hebben dan binnenslapers. Maar de meeste mensen die een 202 hebben zijn altijd door de concessiehouder verwittigd dat als er roest-problemen zijn dat dat onder de roest-garantie van 30 jaar van Mercedes kan verholpen worden. Meeste mensen die hun 202 terug willen verkopen zullen ook altijd eerst de roest laten verhelpen om gewoon alleen al de waarde van hun auto te behouden....Dus er zijn er meer dan genoeg die 'in good nick' zijn

          Die van u gaat ook al weg ofwat
          Waarom vliegen de 202's hier de deur uit? Als ik een 202 koop is het latere een CDI of 250 TD, maar een 201 heeft nog altijd de voorkeur.
          De 202 vliegt de deur helemaal niet uit!! Integendeel, blijft bij mij tot zijn laatste mooie dag... Waarom zo'n klasse bak en zo'n auto wegdoen, voor niks nodig... De oudere 'platte' diesels vliegen misschien al wat sneller de deur uit omdat de mensen kijken naar zuinigheid... De CDI's zijn daar meesters in en blijven zich bewijzen.. Ik zou daarvoor ook eerder naar een CDI kijken dan de 250 TD. CDI lijkt mij ook nog betrouwbaarder dan de 250 TD???

          Comment


          • Oei er staat een deel van mijn antwoord in de quote...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Die van u gaat ook al weg ofwat
              Waarom vliegen de 202's hier de deur uit? Als ik een 202 koop is het latere een CDI of 250 TD, maar een 201 heeft nog altijd de voorkeur.
              Ja, ik heb die maar gekocht als tijdelijk vervoer. Eigenlijk is die te goed om weg te doen.
              Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

              Comment


              • stragde, koop die groene 190E eens.

                Ik weet dat je de kleur niks vindt, maar €1200 is geen geld voor die km's en uitrusting!
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                  ze zijn noch mooi genoeg, noch lelijk genoeg

                  en ze hangen beetje vast aan de termen "dure pompen en roest"
                  Ja tot voor kort moest ik er niets van hebben, maar DSV heeft me wat aangestoken. Helaas hebben ze inderdaad niet het degelijke imago van een 201
                  Oorspronkelijk geplaatst door DSV Bekijk Berichten
                  De 202 vliegt de deur helemaal niet uit!! Integendeel, blijft bij mij tot zijn laatste mooie dag... Waarom zo'n klasse bak en zo'n auto wegdoen, voor niks nodig... De oudere 'platte' diesels vliegen misschien al wat sneller de deur uit omdat de mensen kijken naar zuinigheid... De CDI's zijn daar meesters in en blijven zich bewijzen.. Ik zou daarvoor ook eerder naar een CDI kijken dan de 250 TD. CDI lijkt mij ook nog betrouwbaarder dan de 250 TD???
                  Die roestgarantie zal wel aan erg strenge voorwaarden vasthangen zeker?

                  Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                  Ja, ik heb die maar gekocht als tijdelijk vervoer. Eigenlijk is die te goed om weg te doen.
                  Je gaat deze vervangen door de S123 dan?
                  Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                  stragde, koop die groene 190E eens.

                  Ik weet dat je de kleur niks vindt, maar €1200 is geen geld voor die km's en uitrusting!
                  Ik wacht nog even af hoe het met de Volvo afloopt, maar met mijn kilometers is een E niet meer te betalen vrees ik (+20.000km per jaar)

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Die roestgarantie zal wel aan erg strenge voorwaarden vasthangen zeker?
                    Roest van binnenuit
                    Altijd dealeronderhouden
                    Op een niet-herspoten plaats

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      maar met mijn kilometers is een E niet meer te betalen vrees ik (+20.000km per jaar)
                      uh?

                      Comment


                      • W220 Facelift

                        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt


                        Is toch vrij goedkoop hé?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                          W220 Facelift

                          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt


                          Is toch vrij goedkoop hé?
                          wow
                          velgen mogen wel een maatje groter
                          BMW X5 45e

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                            W220 Facelift

                            AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt


                            Is toch vrij goedkoop hé?
                            Ja. Hij geeft volgens mij wel geen garantie (maar dan nog is de wagen goedkoop als hij er voor de rest goed uit ziet).
                            Ik zou de mijne nu niet verkopen voor die prijs.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                              Ja. Hij geeft volgens mij wel geen garantie (maar dan nog is de wagen goedkoop als hij er voor de rest goed uit ziet).
                              Ik zou de mijne nu niet verkopen voor die prijs.
                              Zijn het onderhoud en de stukken duur voor zo'n S klasse?
                              BMW X5 45e

                              Comment


                              • Betrouwbaar zo'n w220?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Zijn het onderhoud en de stukken duur voor zo'n S klasse?
                                  Ik vind dat meevallen. Klein onderhoud was iets van een 220 euro dacht ik. Wel onderhoud om de 15k km.
                                  Ik heb er ondertussen een dikke 50k km mee gereden (ondertussen 142k km op de teller) en buiten de EGR-klep en een sensortje aan het pedaal nog geen problemen mee gehad. Vorige week nog blanco gekeurd.

                                  Comment


                                  • W210 -> wat zijn zo de dingen waar je op moet letten en wat zijn gangbare prijzen?

                                    Motorisatie: waarschijnlijk 220 (liefst cdi). Of zijn andere motorisaties meer aan te raden?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                      W210 -> wat zijn zo de dingen waar je op moet letten en wat zijn gangbare prijzen?

                                      Motorisatie: waarschijnlijk 220 (liefst cdi). Of zijn andere motorisaties meer aan te raden?
                                      Opletten: Roest
                                      Motorisch maakt het niet zoveel uit zolang je CDI neemt, en geen turbodiesel ofzo.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                        W210 -> wat zijn zo de dingen waar je op moet letten en wat zijn gangbare prijzen?

                                        Motorisatie: waarschijnlijk 220 (liefst cdi). Of zijn andere motorisaties meer aan te raden?
                                        Zou geen 220 diesel nemen in ieder geval. Wij hadden er een uit '95 en veel miserie gehad met onze brandstofpomp. Bovendien gaat ie ook niet echt snel, maar dat wist je waarschijnlijk al.

                                        En roest, daar opletten. Ook aan de assen bijvoorbeeld, niet enkel wat je ziet onderaan aan de zijkanten.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Roest van binnenuit
                                          Altijd dealeronderhouden
                                          Op een niet-herspoten plaats
                                          Altijd dealeronderhouden is al moeilijker, maar die eisen zijn minder erg dan ik dacht
                                          Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                          uh?
                                          Wat? Ik ben maar een arme student hé

                                          Comment

                                          Working...
                                          X