Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Altijd dealeronderhouden is al moeilijker, maar die eisen zijn minder erg dan ik dacht

    Wat? Ik ben maar een arme student hé
    Ik dacht E klasse
    snorry

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Opletten: Roest
      Motorisch maakt het niet zoveel uit zolang je CDI neemt, en geen turbodiesel ofzo.
      Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
      Zou geen 220 diesel nemen in ieder geval. Wij hadden er een uit '95 en veel miserie gehad met onze brandstofpomp. Bovendien gaat ie ook niet echt snel, maar dat wist je waarschijnlijk al.

      En roest, daar opletten. Ook aan de assen bijvoorbeeld, niet enkel wat je ziet onderaan aan de zijkanten.
      Ok bedankt, sowieso CDI nemen dus.
      Heb er vandaag enkele bekeken. Eentje met redelijk wat kilometers die ook al wat roest vertoonde aan de wielkassen, ging wel voor weinig geld. Ook nog een zeer propere gezien met slechts 170 000km. Werd wel 5500 voor gevraagd.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Opletten: Roest
        Motorisch maakt het niet zoveel uit zolang je CDI neemt, en geen turbodiesel ofzo.
        Wat is er mis met de oude turbodiesels?

        290 is toch ook een goeie motor of niet?
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

        Comment


        • 290TD is lawaaiierig en zuipt erop los

          Comment


          • 290 werd geroemd om zijn mercedesheid tov een oude a6 2.5 tdi
            geen kracht, bergen koppel

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
              Ik vind dat meevallen. Klein onderhoud was iets van een 220 euro dacht ik. Wel onderhoud om de 15k km.
              Ik heb er ondertussen een dikke 50k km mee gereden (ondertussen 142k km op de teller) en buiten de EGR-klep en een sensortje aan het pedaal nog geen problemen mee gehad. Vorige week nog blanco gekeurd.
              dus toch probs alleszins

              toen ik 23 was leek het erop, ik kan het niet meer bevesitigen dat het uurloon voor een s zelfs hoger lag dan dat van een 190

              beetje wat nou in vw skoda audi garages wordt gedaan, maar dan in hetzlfde merk

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Altijd dealeronderhouden is al moeilijker, maar die eisen zijn minder erg dan ik dacht
                Je vindt er wel hoor! Net zoals de mijne, de bestuurdersdeur was al eens herspoten bij Mercedes, daar maakte ze geen probleem van, waren zelfs een beetje gegeneerd.. Ja mercedes, super service e


                En je ik steek u aan voor ne 202 Is het ook volledig waard, heb nu nog niet met een 201 gereden of weet er ook niet veel van, maar van wegligging, comfort, moderne snufjes, ... TOP!

                Comment


                • 202 is veel meer auto voor het geld.

                  201 rijdt leuker omdat die lichter is.
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

                  Comment


                  • een 201 heeft minderwaardige voorzetels

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      een 201 heeft minderwaardige voorzetels
                      Correct.
                      Die letzten Worte ...
                      ... eines Diesel-Fahrers:
                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                      W201 BENZIN

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        dus toch probs alleszins

                        toen ik 23 was leek het erop, ik kan het niet meer bevesitigen dat het uurloon voor een s zelfs hoger lag dan dat van een 190

                        beetje wat nou in vw skoda audi garages wordt gedaan, maar dan in hetzlfde merk
                        Als je dat als problemen ziet. Die auto zit bomvol electronica dus dat er eens een sensortje stuk gaat is te verwachten (koste iets van een 30 euro als ik mij goed herinner). Wat de EGR-klep betreft is dat ook ergens te verwachten aangezien de vorige eigenaar zeer weinig km maakte de laatste jaren (+/- 10.000) wat de levensduur van de klep niet bevordert.
                        Ik ben alleszins zeer tevreden van de wagen.
                        Uurloon is geen verschil tss de S en de ML.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          een 201 heeft minderwaardige voorzetels
                          Hey Bobo

                          Geen interesse in een 202?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                            Hey Bobo

                            Geen interesse in een 202?
                            Automaat, airco, cc?
                            Die letzten Worte ...
                            ... eines Diesel-Fahrers:
                            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                            W201 BENZIN

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Automaat, airco, cc?


                              Het is geen 204 hé.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                290TD is lawaaiierig en zuipt erop los
                                dat zuipen is zoals alle ouwe diesels. dat lawaai is zoals elke diesel tout court.
                                dus ja, 290TD is in mijn ogen zeker geen slechte diesel.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  geen kracht, bergen koppel

                                  geen vermogen, bergen koppel?


                                  koppel is weldegelijk 1000% hetzelfde als kracht!

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                    Ok bedankt, sowieso CDI nemen dus.
                                    Heb er vandaag enkele bekeken. Eentje met redelijk wat kilometers die ook al wat roest vertoonde aan de wielkassen, ging wel voor weinig geld. Ook nog een zeer propere gezien met slechts 170 000km. Werd wel 5500 voor gevraagd.
                                    CDI is sowieso '99 en later. Misschien dat de eerste al eind 98 gekentekend zijn.
                                    sigpic

                                    www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                      dat zuipen is zoals alle ouwe diesels. dat lawaai is zoals elke diesel tout court.
                                      dus ja, 290TD is in mijn ogen zeker geen slechte diesel.
                                      Heb je er ooit al wel eens eentje gezien?
                                      Laat staan gereden?

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                        CDI is sowieso '99 en later. Misschien dat de eerste al eind 98 gekentekend zijn.
                                        Waardoor je dus automatisch 30 jaar roestgarantie hebt.

                                        En het dus de moeite is om iets meer te betalen voor een kar die altijd dealeronderhouden is.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Hoe is een W/S202 220 CDI of 250 TD? Niet te vertrouwen zeker ?
                                          Jij hebt een 2.4D nu he zeker?

                                          Ik zou dan toch echt voor een 203 200/220cdi gaan anders doe je een grote stap terug.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                                          Comment

                                          Working...
                                          X