Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zou geen 220 diesel nemen in ieder geval. Wij hadden er een uit '95 en veel miserie gehad met onze brandstofpomp. Bovendien gaat ie ook niet echt snel, maar dat wist je waarschijnlijk al.
En roest, daar opletten. Ook aan de assen bijvoorbeeld, niet enkel wat je ziet onderaan aan de zijkanten.
Ok bedankt, sowieso CDI nemen dus.
Heb er vandaag enkele bekeken. Eentje met redelijk wat kilometers die ook al wat roest vertoonde aan de wielkassen, ging wel voor weinig geld. Ook nog een zeer propere gezien met slechts 170 000km. Werd wel 5500 voor gevraagd.
Ik vind dat meevallen. Klein onderhoud was iets van een 220 euro dacht ik. Wel onderhoud om de 15k km.
Ik heb er ondertussen een dikke 50k km mee gereden (ondertussen 142k km op de teller) en buiten de EGR-klep en een sensortje aan het pedaal nog geen problemen mee gehad. Vorige week nog blanco gekeurd.
dus toch probs alleszins
toen ik 23 was leek het erop, ik kan het niet meer bevesitigen dat het uurloon voor een s zelfs hoger lag dan dat van een 190
beetje wat nou in vw skoda audi garages wordt gedaan, maar dan in hetzlfde merk
Altijd dealeronderhouden is al moeilijker, maar die eisen zijn minder erg dan ik dacht
Je vindt er wel hoor! Net zoals de mijne, de bestuurdersdeur was al eens herspoten bij Mercedes, daar maakte ze geen probleem van, waren zelfs een beetje gegeneerd.. Ja mercedes, super service e
En je ik steek u aan voor ne 202 Is het ook volledig waard, heb nu nog niet met een 201 gereden of weet er ook niet veel van, maar van wegligging, comfort, moderne snufjes, ... TOP!
toen ik 23 was leek het erop, ik kan het niet meer bevesitigen dat het uurloon voor een s zelfs hoger lag dan dat van een 190
beetje wat nou in vw skoda audi garages wordt gedaan, maar dan in hetzlfde merk
Als je dat als problemen ziet. Die auto zit bomvol electronica dus dat er eens een sensortje stuk gaat is te verwachten (koste iets van een 30 euro als ik mij goed herinner). Wat de EGR-klep betreft is dat ook ergens te verwachten aangezien de vorige eigenaar zeer weinig km maakte de laatste jaren (+/- 10.000) wat de levensduur van de klep niet bevordert.
Ik ben alleszins zeer tevreden van de wagen.
Uurloon is geen verschil tss de S en de ML.
Ok bedankt, sowieso CDI nemen dus.
Heb er vandaag enkele bekeken. Eentje met redelijk wat kilometers die ook al wat roest vertoonde aan de wielkassen, ging wel voor weinig geld. Ook nog een zeer propere gezien met slechts 170 000km. Werd wel 5500 voor gevraagd.
CDI is sowieso '99 en later. Misschien dat de eerste al eind 98 gekentekend zijn.
Comment