Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
    Ik vind een F11 mooier dan een S212.

En nog geen beetje. Nieuwe 5 touring is perfectie met de juiste aankleding. S212 bijlange niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Ik dacht dat ze al bij elke dealer staan ? Bij Swinnen in Lier hebben ze er al als ik me niet vergis en in Duitsland heb ik er al een zien rijden.

Lol, zou best kunnen maar ben al een maand niet meer bij een MB verdeler geweest.

Tijd dat ik eens ga kijken. Ik hoop er ééntje te vinden met het bruine lederen interieur want ik twijfel nog altijd...

Comment

• in profiel oogt de wielbasis van een f11 te laaaang, de berline heeft dat niet

Comment

• Ik vind de nieuwe 5 van Bmw ook heel erg mooi, maar de E-Klasse heeft voor mij toch net dat ietsje meer.

Ik ben dan ook merkenblind.
          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
            Ik vind de nieuwe 5 van Bmw ook heel erg mooi, maar de E-Klasse heeft voor mij toch net dat ietsje meer.

Ik ben dan ook merkenblind.
            meer plastiek?

voor mij de 5 over de E maar wel de C, S over de 3, 7
            BMW X5 45e

Comment

• Van welk model komen deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                Is nooit origineel door Mercedes uitgegeven

Comment

• We zitten thuis met een Bluetoothprobleem in onze C-Klasse van 2010. Bij de nieuwe GSM van onze pa (Nokia 2690) werkt de verbinding allesbehalve optimaal. We krijgen wel connectie maar uit de boxen weerklinkt heel veel gekraak en gesprekken voeren zijn hierdoor dus onmogelijk. We hebben met de andere GSM's geprobeerd en die gaven een perfecte geluidskwaliteit.

Waar zou de oorzaak hiervan kunnen liggen? Mercedes Bluetooth herkent de nieuwe GSM ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                    We zitten thuis met een Bluetoothprobleem in onze C-Klasse van 2010. Bij de nieuwe GSM van onze pa (Nokia 2690) werkt de verbinding allesbehalve optimaal. We krijgen wel connectie maar uit de boxen weerklinkt heel veel gekraak en gesprekken voeren zijn hierdoor dus onmogelijk. We hebben met de andere GSM's geprobeerd en die gaven een perfecte geluidskwaliteit.

Waar zou de oorzaak hiervan kunnen liggen? Mercedes Bluetooth herkent de nieuwe GSM ook niet.
                    mijn nokia werkt op geen enkele bluetooth

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Ik dacht dat ze al bij elke dealer staan ? Bij Swinnen in Lier hebben ze er al als ik me niet vergis en in Duitsland heb ik er al een zien rijden.
                      In Gent had ik onlangs ook één zien rondrijden.

Knappe 190E. Is dit geen forummer trouwens?

Comment

• Die velgen!

Blasphemy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                          We zitten thuis met een Bluetoothprobleem in onze C-Klasse van 2010. Bij de nieuwe GSM van onze pa (Nokia 2690) werkt de verbinding allesbehalve optimaal. We krijgen wel connectie maar uit de boxen weerklinkt heel veel gekraak en gesprekken voeren zijn hierdoor dus onmogelijk. We hebben met de andere GSM's geprobeerd en die gaven een perfecte geluidskwaliteit.

Naar de dealer rijden en het probleem uitleggen.
                          Normaalgezien gaan ze dan nakijken of er nieuwe software beschikbaar is en wordt die onder garantie geïnstalleerd.

Hebben jullie comforttelefonie of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                            Die velgen!

Blasphemy
                            Ja en neen.

Moeilijk te zien op de foto, maar het zou best kunnen dat dat de (zeldzame) 17" Carlsson velgen zijn voor de EVO2, maar dan zonder de naafkapjes.

Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, persoonlijk ben ik ook niet zo een fan van die velgen op een niet-evo, maar het is niet dat het auto5 velgen zijn ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                              Ik vind een F11 mooier dan een S212.
                              Hoe kunt ge die 5 is zo saai als wat

Nen bruinen met een amg pakje op en ik ben verkocht! Zoals dit maar dan met mooie velgen:

Maar nog liefst de sedan met da lekker vierkant gat:

Last edited by ; 09/04/2011, 17:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                Hoe kunt ge die 5 is zo saai als wat

Nen bruinen met een amg pakje op en ik ben verkocht! Zoals dit maar dan met mooie velgen:

Maar nog liefst de sedan met da lekker vierkant gat:

i concur double time !!!

5 = goede tweede keus
                                en dan nog, er is ook nog lexus in feite

Comment

• Comment

• Of toch zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Ja en neen.

Moeilijk te zien op de foto, maar het zou best kunnen dat dat de (zeldzame) 17" Carlsson velgen zijn voor de EVO2, maar dan zonder de naafkapjes.

Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, persoonlijk ben ik ook niet zo een fan van die velgen op een niet-evo, maar het is niet dat het auto5 velgen zijn ook niet.
                                      Dit is best nog wel te doen. Maar op die andere foto lijkt het precies op een of andere BBS kloon en dat vind ik not done op een W201.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

man die CLS is toch razendknap!!
                                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Working...
                                          X