Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Awtsch...da zal em nie graag horen

Comment

• 3000€ moet hij daar zeker nog voor kunnen krijgen.

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Heb ik altijd al een dik interieur gevonden.

En als je dat zoekt, niet te vinden

Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• Die zijn allemaal ondergekotst door mensen met smaak

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

wtf
            2015 BMW S1000R
            2010 Renault Clio RS Cup
            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Die zijn allemaal ondergekotst door mensen met smaak

2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Gemballa, toen geen smaak en nu nog steeds niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Gemballa, toen geen smaak en nu nog steeds niet.
                  Maar wel leder, makkelijker om kots af te kuisen
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• Seg ik vroeg mij af of tegenwoordig de C-klasse al standaard voorzien is van spiegels die ge manueel kunt inklappen....

Anybody?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
                      Seg ik vroeg mij af of tegenwoordig de C-klasse al standaard voorzien is van spiegels die ge manueel kunt inklappen....

Anybody?
                      Manueel in de zin van "ge loopt rond uw auto en ge geeft ne djoef tegen uw spiegels en ze zijn ingeklapt" of in de zin van "ge duwt (manueel ) op een knopje en ze klappen in" Indien ge het eerste bedoelt: ja, het tweede: optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                        Manueel in de zin van "ge loopt rond uw auto en ge geeft ne djoef tegen uw spiegels en ze zijn ingeklapt" of in de zin van "ge duwt (manueel ) op een knopje en ze klappen in" Indien ge het eerste bedoelt: ja, het tweede: optie.

Manueel in de zin van hem dicht te klappen met de hand. Dus met de hand tegen uw behuizing van de spiegel en niet met uw vinger op het knoptsjeuh

Merci voor de info want op de W203 van mijn schoonouders is dat blijkbaar niet mogelijk. Maar bij de W204 dus wel volgens jou. GREAT news! :-) Want leasebudget is op om electrisch inklapbare spiegels te kiezen. En zo in centrum bxl is het soms toch handig om die in te kunnen klappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten

Manueel in de zin van hem dicht te klappen met de hand. Dus met de hand tegen uw behuizing van de spiegel en niet met uw vinger op het knoptsjeuh

Merci voor de info want op de W203 van mijn schoonouders is dat blijkbaar niet mogelijk. Maar bij de W204 dus wel volgens jou. GREAT news! :-) Want leasebudget is op om electrisch inklapbare spiegels te kiezen. En zo in centrum bxl is het soms toch handig om die in te kunnen klappen.
                          Heb het ff nagemeten op de pre-facelift die hier staat (ook omdat ik al langer de indruk heb dat het inklappen niet zo heel veel maakt): in de gewone, uitgeklapte stand steek het verste punt v/d spiegel ongeveer 26 cm uit, ingeklapt ongeveer 20 cm. Dus inklappen maakt "maar" 6 cm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                            Heb het ff nagemeten op de pre-facelift die hier staat (ook omdat ik al langer de indruk heb dat het inklappen niet zo heel veel maakt): in de gewone, uitgeklapte stand steek het verste punt v/d spiegel ongeveer 26 cm uit, ingeklapt ongeveer 20 cm. Dus inklappen maakt "maar" 6 cm.

Da's idd ni veel. Thanks iig voor de moeite!

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zwaar overpriced

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                  Zwaar overpriced
                                  Die staat dan ook al heel lang op het net.

Comment

• iemand interesse in een E 300 diesel break van 1993-1994 ?
                                    Zo'n 400k km erop denk ik.
                                    Schuifdak (niet werkend, iets afgebroken), 4 elektrische ruiten (1 defect mechanisme), airco (werkend), trekhaak, stoffen zetels, ...

Comment

• en geen autobak zoals het huize mb betaamd

Comment

• Comment

• Meer info: http://www.autobahnkurier540k.com/Au...urier540k.html

Comment

Working...
                                          X