Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
Manueel in de zin van hem dicht te klappen met de hand. Dus met de hand tegen uw behuizing van de spiegel en niet met uw vinger op het knoptsjeuh
Merci voor de info want op de W203 van mijn schoonouders is dat blijkbaar niet mogelijk. Maar bij de W204 dus wel volgens jou. GREAT news! :-) Want leasebudget is op om electrisch inklapbare spiegels te kiezen. En zo in centrum bxl is het soms toch handig om die in te kunnen klappen.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOpvallend dat de as niet in het midden van het wiel uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjouwe unimog ?
Hier in het dorp heeft iemand een Unimog cabrio, echt zoooo vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenHeeft iemand hier toevallig een opengewerkte tekening van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Pfffffff
De zoektocht is bij mij officieel geopend .
Zilveren 500SL, bij voorkeur met stoffen interieur. Uit 1989 of 1990.
Edit: dit is ook een maffe kleur, maar waarschijnlijk was die er nog niet in 89?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZwijg!!!
Edit: dit is ook een maffe kleur, maar waarschijnlijk was die er nog niet in 89?
Ik heb hier nog wel wat boekjes liggen over de 129 als je wilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStof?
Ik heb hier nog wel wat boekjes liggen over de 129 als je wilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOpvallend dat de as niet in het midden van het wiel uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenPortaalas. Net dat wat een Unimog, Humvee, Pinzgauer etc. zo speciaal maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZwijg!!!
wat krijgen we nu? Ik vind dat stof uiteraard best knap, maar had nooit verwacht dat jij dat zou willen
En om in te schrijven, of voorlopig aan de kant te zetten? voor de taks van een 500 kan je ook een E39 M5 (op gas) rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOewerktda?
Daarmee dat een Unimog en Humvee ook altijd zo'n grote velgen nodig hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJa ik vind het leder dat in een vroege 129 zit echt niet mooi. Is zo glad en ziet er altijd zo afgeleefd uit.
Langs de andere kant....
Een SL 500 met stof...., het is écht om weg te zetten he, want herverkoop heeft ie niet
Comment
Comment