Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
    iemand interesse in een E 300 diesel break van 1993-1994 ?
    Zo'n 400k km erop denk ik.
    Schuifdak (niet werkend, iets afgebroken), 4 elektrische ruiten (1 defect mechanisme), airco (werkend), trekhaak, stoffen zetels, ...
    Jup, interesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten

Manueel in de zin van hem dicht te klappen met de hand. Dus met de hand tegen uw behuizing van de spiegel en niet met uw vinger op het knoptsjeuh

Merci voor de info want op de W203 van mijn schoonouders is dat blijkbaar niet mogelijk. Maar bij de W204 dus wel volgens jou. GREAT news! :-) Want leasebudget is op om electrisch inklapbare spiegels te kiezen. En zo in centrum bxl is het soms toch handig om die in te kunnen klappen.
      Dat gaat maar dan steken ze nog bijna halfopen . Op een 203 gaat da ook gewoon heel hard tegen kloppen .
      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
        Gisteren een waanzinnige dag beleeft met de Geländewagen in Sclayn.

Een volledig geprepareerde G met o.a. de 300TD uit een W124, boîte van een 190. Radiator van een Renault 19, ...

G-club?
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Neen, met een kameraad. Maar hij gaat wel (jaarlijks?) naar het G-treffen.

Comment

• Opvallend dat de as niet in het midden van het wiel uitkomt
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• jouwe unimog ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Opvallend dat de as niet in het midden van het wiel uitkomt
                Heeft iemand hier toevallig een opengewerkte tekening van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  jouwe unimog ?
                  Ik zou dat graag hebben, al kan ik daar eigenlijk niks mee

Hier in het dorp heeft iemand een Unimog cabrio, echt zoooo vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                    Heeft iemand hier toevallig een opengewerkte tekening van?
                    Hier staat wat info:

Comment

• Pfffffff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten

Pfffffff
                        Zwijg!!!

De zoektocht is bij mij officieel geopend .

Zilveren 500SL, bij voorkeur met stoffen interieur. Uit 1989 of 1990.

Edit: dit is ook een maffe kleur, maar waarschijnlijk was die er nog niet in 89?

Comment

• Zalige kar, die blauwe SL!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Zwijg!!!

Edit: dit is ook een maffe kleur, maar waarschijnlijk was die er nog niet in 89?
                            Stof?

Ik heb hier nog wel wat boekjes liggen over de 129 als je wilt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Stof?

Ik heb hier nog wel wat boekjes liggen over de 129 als je wilt
                              Ja ik vind het leder dat in een vroege 129 zit echt niet mooi. Is zo glad en ziet er altijd zo afgeleefd uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Opvallend dat de as niet in het midden van het wiel uitkomt
                                Portaalas. Net dat wat een Unimog, Humvee, Pinzgauer etc. zo speciaal maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  Portaalas. Net dat wat een Unimog, Humvee, Pinzgauer etc. zo speciaal maken.
                                  Oewerktda?

Comment

Zwijg!!!

wat krijgen we nu? Ik vind dat stof uiteraard best knap, maar had nooit verwacht dat jij dat zou willen

En om in te schrijven, of voorlopig aan de kant te zetten? voor de taks van een 500 kan je ook een E39 M5 (op gas) rijden

Comment

Oewerktda?
                                      Zit een tandwieloverbrenging in de wielnaaf, steekas komt bovenin de wielnaaf binnen en gaat beneden buiten, simpel gezegd. Geeft ook nog een redelijke reductie -> meer koppel op de wielen.
                                      Daarmee dat een Unimog en Humvee ook altijd zo'n grote velgen nodig hebben.

Comment

• Dat was vroeger m'n droom: een W460 ombouwen op Unimog-portaalassen. Gigantisch vet en heb je genoeg bodemvrijheid om over het gemiddelde amsterdammertje uit te rijden.

Comment

Ja ik vind het leder dat in een vroege 129 zit echt niet mooi. Is zo glad en ziet er altijd zo afgeleefd uit.
                                          Ik snap je langs een kant.

Langs de andere kant....

Een SL 500 met stof...., het is écht om weg te zetten he, want herverkoop heeft ie niet

Comment

Working...
                                          X