Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

wat krijgen we nu? Ik vind dat stof uiteraard best knap, maar had nooit verwacht dat jij dat zou willen

En om in te schrijven, of voorlopig aan de kant te zetten? voor de taks van een 500 kan je ook een E39 M5 (op gas) rijden
    Carlito is de leder-fetesjist he, ik niet.
    Ttz in de meeste auto's prefereer ik leder, maar ik vind het leder in een vroege R129 echt heel erg lelijk. Het is te zwart, te glad en ziet er direct oud en versleten uit.

Nadeel van stof is dat de wangen quasi allemaal kapot zijn, maar dat is goed te maken, en dan ziet het er imo een heel stuk frisser uit.

En het is om weg te zetten tot ie 25 is, wellicht 2-3 maanden/jaar inschrijven.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ik snap je langs een kant.

Langs de andere kant....

Een SL 500 met stof...., het is écht om weg te zetten he, want herverkoop heeft ie niet
    Ik weet het. Airco interesseert me ook niet, en dat is ook een verkoopvoorwaarde bij een R129.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Ik weet het. Airco interesseert me ook niet, en dat is ook een verkoopvoorwaarde bij een R129.
      Wacht, dus als ik het goed begrijp....

Dit moet écht de éérste auto ooit zijn die jij zou kopen zonder aan de herverkoopwaarde te denken? Dus zonder idee van doorverkoop?

Tzit echt diep precies...

Mag hij dan ook gewoon aan marktprijs verkocht worden? Of is dat een brug te ver? "het blijft een kar zonder leder en airco"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Wacht, dus als ik het goed begrijp....

Dit moet écht de éérste auto ooit zijn die jij zou kopen zonder aan de herverkoopwaarde te denken? Dus zonder idee van doorverkoop?

Tzit echt diep precies...

Mag hij dan ook gewoon aan marktprijs verkocht worden? Of is dat een brug te ver? "het blijft een kar zonder leder en airco"
        Dat is uiteraard (een paar) brug(gen) te ver .

Maar ik ben niet van zin om 'm dan nog te verkopen, nee. Mag naast de 300SE komen staan dan (die wordt binnenkort ook deels gerestaureerd).

Comment

Dat is uiteraard (een paar) brug(gen) te ver .

Maar ik ben niet van zin om 'm dan nog te verkopen, nee. Mag naast de 300SE komen staan dan (die wordt binnenkort ook deels gerestaureerd).

Nice!

Eindelijk respect voor die karren!

Comment

Nice!

Eindelijk respect voor die karren!
            goh, ik merk bij RRD zeker zoveel respect op voor sommige karren als bij u.

Wanneer jij dat in je bezit hebt breek je dat toch alleen maar op zoveel mogelijk vlakken af

Comment

goh, ik merk bij RRD zeker zoveel respect op voor sommige karren als bij u.

Wanneer jij dat in je bezit hebt breek je dat toch alleen maar op zoveel mogelijk vlakken af
              Optisch wel ja.
              Mechanisch heb ik daar een andere mening over.
              Mijn rijstijl is mechanisch iets zwaarder voor de auto dan RRD zijn rijstijl, maar de meeste dingen moet ik dan ook binnen het jaar vervangen

Comment

Optisch wel ja.
                Mechanisch heb ik daar een andere mening over.
                Mijn rijstijl is mechanisch iets zwaarder voor de auto dan RRD zijn rijstijl, maar de meeste dingen moet ik dan ook binnen het jaar vervangen
                afbreken was hier vooral in de andere context bedoeld. Eén keer dat jij een kar hebt moet je jezelf er eens over bezig horen, die karren worden direct met de grond gelijk gemaakt en niets is er goed aan bij wijze van spreken

Comment

• Over het technische ga ik me niet uitspreken, ik zou zelf ook graag de budgettaire vrijheid hebben om m'n karren nog iets meer wie neu te houden, qua rijden dan.

Comment

• De naam Unimog, komt dat misschien van "Universelle Möglichkeiten" ??

...misschien dom maar heb me dat altijd al afgevraagd
                    Porsche 996 GT3 RS
                    Porsche 964 RS
                    BMW ///M3 e30
                    Mercedes c250 CDI AMG
                    www.flamebox.be

Comment

afbreken was hier vooral in de andere context bedoeld. Eén keer dat jij een kar hebt moet je jezelf er eens over bezig horen, die karren worden direct met de grond gelijk gemaakt en niets is er goed aan bij wijze van spreken
                      En dat is ook terecht.

Al die kleine dingen die je niet merkt tijdens een testrit of bij het gebrek aan een testrit vallen op bij het rijden met een auto. En die storen mij.
                      En ik weet dat vooraf ook, daarom dat ik eigenlijk nooit ga testrijden met een auto die ik wil kopen, omdat ik die dan toch niet koop.

Van al die karren die ik gehad heb, had ik er maar 1 gekocht als ik er een hele dag mee gereden zou hebben voor aankoop. En dat is de SL. Al die andere rommel zou ik idd nooit gehad hebben.
                      Maar het probleem is dat je met een beperkt budget een compromis moet sluiten. En laat dat nou net mijn zwakke kant zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                        De naam Unimog, komt dat misschien van "Universelle Möglichkeiten" ??

...misschien dom maar heb me dat altijd al afgevraagd
                        UNIversal-MOtor-Gerät

Comment

• enfin, ik zat toch in de buurt dan
                          Porsche 996 GT3 RS
                          Porsche 964 RS
                          BMW ///M3 e30
                          Mercedes c250 CDI AMG
                          www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk Berichten
                            http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=2

Originele velgen erop, becker mexico erin, oranje pinkers, originele achterlichten en enkele duizenden euro's eraf = kopen!
                            Als ik dat budget had kocht ik wellicht een R230. Of een R129 bij Leitner of 500E.

Comment

• Die E 500 Limited of 740 of 750 E38 of....

Man, wat een zalige auto's staan daar! Ik geef je 200% gelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk Berichten
                                Die E 500 Limited of 740 of 750 E38 of....

Man, wat een zalige auto's staan daar! Ik geef je 200% gelijk!
                                Candy store voor mensen zoals wij...

Comment

Candy store voor mensen zoals wij...
                                  Ik had beter die site niet opgezocht, nu kan ik weer niet slapen.
                                  Die letzten Worte ...
                                  ... eines Diesel-Fahrers:
                                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                    Ik had beter die site niet opgezocht, nu kan ik weer niet slapen.
                                    Ongelofelijke voorraad he.

Comment

• Lekkere 540i

Comment

• Comment

Working...
                                        X