Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Zou mij echt nie verbazen mochten uw posts binnenkort gewoon geen letters meer bevatten. Aan de verstaanbaarheid ervan zal er in ieder geval niet te veel veranderen.
Gisterenavond interessante biografische film gezien op ARD over het leven van Carl Benz en zijn vrouw Bertha. Wel wat geromantiseerd maar toch de moeite....
't Zou mij echt nie verbazen mochten uw posts binnenkort gewoon geen letters meer bevatten. Aan de verstaanbaarheid ervan zal er in ieder geval niet te veel veranderen.
dus ge verstaat het niet ?
Ik heb al heel andere zaken gepost dan dat toch?
Vandaag ging ik tanken. Achter me stond een Mercedes cls320cdi die per ongeluk 4L benzine getankt had. Die man vroeg aan mij wat te doen. Ik heb hem aangeraden de Mercedespechverhelping te bellen om de tank leeg te maken of de wagen af te slepen.
Hij heeft vervolgens de garage gebeld met de vraag wat te doen. Hun advies was de tank gewoon te vullen en verder te rijden. Ik wil nu toch wel eens van iemand weten of dat goed advies was. Volgens mij kunnen de commonrail diesels daar toch schade van ondervinden of niet?
Vandaag ging ik tanken. Achter me stond een Mercedes cls320cdi die per ongeluk 4L benzine getankt had. Die man vroeg aan mij wat te doen. Ik heb hem aangeraden de Mercedespechverhelping te bellen om de tank leeg te maken of de wagen af te slepen.
Hij heeft vervolgens de garage gebeld met de vraag wat te doen. Hun advies was de tank gewoon te vullen en verder te rijden. Ik wil nu toch wel eens van iemand weten of dat goed advies was. Volgens mij kunnen de commonrail diesels daar toch schade van ondervinden of niet?
Niet starten, niks bijtanken, die hadden ze moeten komen halen voor de benzine eruit te halen!
collega van me met een jumpy 2010 hdi aan een tankstation mét bediening, tank 70 liter...zat nog 20 liter mazout in dus 50 liter benzine...100 km verder stilgevallen, tank leeggemaakt, alles gespoeld, 6 maand geleden
collega van me met een jumpy 2010 hdi aan een tankstation mét bediening, tank 70 liter...zat nog 20 liter mazout in dus 50 liter benzine...100 km verder stilgevallen, tank leeggemaakt, alles gespoeld, 6 maand geleden
no probs tot op heden
Wel groot verschil in schoonmaken als je dan toch gaat rijden ipv blijven staan & niet te starten.
Als je dan toch gaat rijden, tank de eerst volgende tankbeurten niet leegrijden.
Omdat diesel zwaarder is dan benzine ofzo en dan komt er telkens maar een klein beetje mee door.
Niet starten, niks bijtanken, die hadden ze moeten komen halen voor de benzine eruit te halen!
4l maakt echt nix uit...bijtanken en bollen...
Denkte gij dat elke camion die diesel/benzine komt leveren wordt proper gemaakt tussen dat ie iets anders brengt. (voedings-vloeistoffen niet meegerekend).
Vandaag ging ik tanken. Achter me stond een Mercedes cls320cdi die per ongeluk 4L benzine getankt had. Die man vroeg aan mij wat te doen. Ik heb hem aangeraden de Mercedespechverhelping te bellen om de tank leeg te maken of de wagen af te slepen.
Hij heeft vervolgens de garage gebeld met de vraag wat te doen. Hun advies was de tank gewoon te vullen en verder te rijden. Ik wil nu toch wel eens van iemand weten of dat goed advies was. Volgens mij kunnen de commonrail diesels daar toch schade van ondervinden of niet?
Niet starten, niks bijtanken, die hadden ze moeten komen halen voor de benzine eruit te halen!
Maakt niet uit.
Wij hebben regelmatig klanten die benzine tanken (meestal voltanken dan) en blijven rijden tot ze stilvallen.
Gewoon benzine eruithalen, diesel erin, brandstoffilter wisselen en klaar.
De nieuwe OM651 is iets kwetsbaarder, maar 4/5 tot nu toe konden ook gewoon verderrijden.
Vandaag ging ik tanken. Achter me stond een Mercedes cls320cdi die per ongeluk 4L benzine getankt had. Die man vroeg aan mij wat te doen. Ik heb hem aangeraden de Mercedespechverhelping te bellen om de tank leeg te maken of de wagen af te slepen.
Hij heeft vervolgens de garage gebeld met de vraag wat te doen. Hun advies was de tank gewoon te vullen en verder te rijden. Ik wil nu toch wel eens van iemand weten of dat goed advies was. Volgens mij kunnen de commonrail diesels daar toch schade van ondervinden of niet?
Maakt niet uit.
Wij hebben regelmatig klanten die benzine tanken (meestal voltanken dan) en blijven rijden tot ze stilvallen.
Gewoon benzine eruithalen, diesel erin, brandstoffilter wisselen en klaar.
Comment