Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDie vergelijking maakt hij toch?
Als je op de website ziet, maken ze ook onderscheid tussen Range Rover / Land Rover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenNeen, hij vergelijkt een G met een Range Rover
Als je op de website ziet, maken ze ook onderscheid tussen Range Rover / Land Rover
Comment
-
Gert1 heeft nog niet veel kunnen bijslapen na die opnamens van ''Tot Altijd'' denk ik.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenGert1 heeft nog niet veel kunnen bijslapen na die opnamens van ''Tot Altijd'' denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenJa? Ik zie het toch niet hoor.Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHet was wel degelijk een GL zoals ik zei, zo eentje dus:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk wil een witte GLK
Zo een mooi wagenpark en dan zoiets lelijk willen?
In Ninove rijdt een witte GLK rond, met onderaan DIY witte ledstrips op de bumper gekleefd.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk wil een witte GLK
qua ontwerpimpact het dichtste bij de X1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
Zo een mooi wagenpark en dan zoiets lelijk willen?
Witte GLK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenGLK is lekker bruut en vierkant, the way I like my cars!
Witte GLK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn dan zitten kakken als ik een witte Corsa aanschaf.
GLK :brok:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDien corsa is wel een streepke erger dan ne glk ze makker
Zevert nie. Een Corsa is een doorsnee stadswagen, en nog niet eens een lelijke. (over smaak valt niet te twisten)
Een GLK is gewoon aar(d)slelijk, in gelijk welke uitvoering, in gelijk welke kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZevert nie. Een Corsa is een doorsnee stadswagen, en nog niet eens een lelijke. (over smaak valt niet te twisten)
Een GLK is gewoon aar(d)slelijk, in gelijk welke uitvoering, in gelijk welke kleur.
Een GLK heeft precense en ne corsa is een stom klein kot waar ik nog nie dood in wil gezien worden
Ow, kunde ne GLK ook in AMG versie krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDaar, niet lelijk en over smaken zeveren en een lijn verder een GLK aardslelijk vinden.
Comment
Comment