Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2008
    Eerste eigenaar heeft er heel het noorden van Afrika mee doorkruist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Zijn dat OEM SLR velgen? Eerste keer dat ik 'm zo zie. Veel mooier dan al die andere SLR wielen!

Comment

• in t oranje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Zijn dat OEM SLR velgen? Eerste keer dat ik 'm zo zie. Veel mooier dan al die andere SLR wielen!
          Jep die zijn OEM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pierke Bekijk Berichten
            Weet iemand de program van de Cabrio Day van morgen, welke plaats, welke route zouden ze dit jaar volgen ?
            Schitterende route, zelfs het weer viel al bij al nog mee. Zie enkele pics op http://www.autoforum.be/album.php?albumid=198
            1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
            1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
            1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
              C 350!
              Zo dik
              Wel spijtig dat hij geen xenon heeft.

Comment

• xenon is zo'n typische 180 cdi optie

Comment

• SLR > SLS anytime! (behalve dan als het om de nieuwe roadster gaat )

Comment

• Wat een transformatie t.o.v. het vorig model

In profiel vind ik hem er misschien een beetje op achteruit gegaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      xenon is zo'n typische 180 cdi optie
                      bobo
                      nice

Comment

• Welk model is die oldtimer?

Comment

• 540 Autobahn Kurier Coupe uit 1936

Comment

• Gas is een groot nadeel, maar deze kar heeft wel dik wat voordelen.
                            Last edited by Gert1; 21/06/2011, 22:23.

Comment

• Wat zijn de voordelen?

De verlaging?
                              De lelijke velgen?
                              Het feit dat een 24-klepper niet op gas kan lopen?
                              De witte pinkers?
                              De véél te hoge prijs?
                              De tjoeningpijp?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Wat zijn de voordelen?

De verlaging?
                                De lelijke velgen?
                                Het feit dat een 24-klepper niet op gas kan lopen?
                                De witte pinkers?
                                De véél te hoge prijs?
                                De tjoeningpijp?
                                Verlaging: staat op gras + foute velgen...kan ook het zicht / indruk zijn
                                Gas met 24 kleppen ken/weet ik niet
                                Witte pinkers zijn op 5 min vervangen
                                Pijp is 9/10 iets dat rond de ori prijp zit voor het zicht
                                Te hoge prijs: daar moet af te bieden zijn, echter vind ik niet veel 300SL's die stukken goedkoper zijn

Voordelen die ik bedoel (als zijn uitleg klopt)
                                - gloednieuwe velgen met nieuwe banden 18" 2 weken oud -> goed om kapot te rijden + velgen te verkopen
                                - originele velgen met goede winterbanden -> is zowiso voordeel
                                - 3 maand geleden VOLLEDIG OPNIEUW GESPOTEN in de
                                originele mercedes kleur (wegens vandalisme) -> perfecte lak
                                - laatste onderhoud gekregen twv 750 euro -> afhankelijk of dit bij de dealer is, mits factuur is dat interessant
                                alle filters (benzine,olie,lucht)vervangen
                                nieuwe olie, alsook de boitolie vernieuwd, NIEUWE
                                REMSCHIJVEN voor + alle remblokken vernieuwd -> op factuur is dat zeker interessant

163k km is niet té veel.
                                elektrische verwarmde lederen zetels
                                auto airco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  540 Autobahn Kurier Coupe uit 1936
                                  Thx!

Die slk is prachtig geworden. Achterkant kon nog iets beter, maar die snuit!
                                  Kan je je al voorstellen wat een beauty de nieuwe SL gaat worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                                    http://nl.kapaza.be/limburg/mercedes...t-57208955.htm

Gas is een groot nadeel, maar deze kar heeft wel dik wat voordelen.
                                    Die kerel woont een km hiervandaan . Ziet er nog wel proper uit indd , die velgen enz verneuken em dan wel weer
                                    Last edited by ; 22/06/2011, 11:09.

Comment

• Heb auto bild gekocht gisteren.......
                                      leuke editie
                                      S600 en kanseliersbungalow van Helmut Kohl en kleine uitleg over kanseliers-sleeën voor en achter. Zalig gebouw ook.

ook w123 280TE, cabrio vgl tussen saab900, e30 en E220 ....

zal eens wat scannen ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                        SLR > SLS anytime! (behalve dan als het om de nieuwe roadster gaat )

FUCK nee!

SLS is zowat het mooiste wat ze in jaren gemaakt hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                                          Verlaging: staat op gras + foute velgen...kan ook het zicht / indruk zijn
                                          Gas met 24 kleppen ken/weet ik niet
                                          Witte pinkers zijn op 5 min vervangen
                                          Pijp is 9/10 iets dat rond de ori prijp zit voor het zicht
                                          Te hoge prijs: daar moet af te bieden zijn, echter vind ik niet veel 300SL's die stukken goedkoper zijn

Voordelen die ik bedoel (als zijn uitleg klopt)
                                          - gloednieuwe velgen met nieuwe banden 18" 2 weken oud -> goed om kapot te rijden + velgen te verkopen
                                          - originele velgen met goede winterbanden -> is zowiso voordeel
                                          - 3 maand geleden VOLLEDIG OPNIEUW GESPOTEN in de
                                          originele mercedes kleur (wegens vandalisme) -> perfecte lak
                                          - laatste onderhoud gekregen twv 750 euro -> afhankelijk of dit bij de dealer is, mits factuur is dat interessant
                                          alle filters (benzine,olie,lucht)vervangen
                                          nieuwe olie, alsook de boitolie vernieuwd, NIEUWE
                                          REMSCHIJVEN voor + alle remblokken vernieuwd -> op factuur is dat zeker interessant

163k km is niet té veel.
                                          elektrische verwarmde lederen zetels
                                          auto airco
                                          Mij zegt die auto absoluut niets.

- Velgen en banden komen in de vuilbak bij mij
                                          - Opnieuw gespoten is geen pluspunt, tenzij het echt goed gedaan is (wat ik niet verwacht) En het is zowieso een kleur die me niet aanstaat.
                                          - Dat onderhoud zo kost mij nog niet de helft, en 9/10 is dat toch met namaakbrol gedaan.

Automatische airco en elektrische lederen zetels is voor mij een minimum, dus dat zie ik niet als pluspunt.

Als je de auto net hebt herspoten, 2 weken geleden nieuwe banden en velgen gestoken hebt doe je hem niet weg.

En:

- kleine ster in de voorruit (passagierskant)
                                          - plastic ruit in stoffen dak nog
                                          beschadigd (vandalisme)
                                          - slot vd deur bestuurderskant werkt niet meer
                                          Dat laat hij allemaal maken voor 450 euro extra. Dus dat zou ik zeker laten doen dan. Dak = 1500 euro, voorruit alleen is 450 euro, en dat slot is ook een hoop miserie en schijteduur.

Comment

Working...
                                          X