Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door daivy Bekijk Berichten
    gespot in london city...

dikke SLS

ben ni zo echt een mercedes fan maar deze is wel machtig om te zien...

image host
    Dit verklaart waarschijnlijk waarom je geen Mercedes kan smaken
    Tuning kan mooi zijn, maar dit is over-done. Nuja iedereen zijn goesting natuurlijk.

Comment

• Wansmakelijk... Echt... Die arabs willen gewoon opvallen en tonen hoeveel $$$ ze wel hebben. Al die super pk/circuit machines en ze rijden wss bijna nooit boven de 50km/u daar in Londen.
      Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
      BMW 320d
      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Ben meer fan van subtiele tuning in de stijl van AMG maar het blijft hun goed recht om te doen met hun geld wat ze willen natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
          Wansmakelijk... Echt... Die arabs willen gewoon opvallen en tonen hoeveel $$$ ze wel hebben. Al die super pk/circuit machines en ze rijden wss bijna nooit boven de 50km/u daar in Londen.
          wansmaak is niet verboden

Comment

• Daar koop je ver een W212 voor

Comment

• Km freaks

Comment

• gisteren twee rode CLK's zien rijden
                een 270 cdi en een 240

eigenlijk wel mooie dingen, maar blijft in champagne en rood een echte madammenkar vind ik...

Comment

• Ter info, en mocht het nog niet gepost zijn:

De 'biggest Mercedes-Benz meeting ever' in Berlijn (26-28 augustus):
                  Mercedes-Benz & Friends, 125 years of innovation.

Blogartikel erover: Mercedes-Benz laat liefhebbers genieten.

Ik ben ingeschreven via de BMBC (Belgian Mercedes-Benz Club), maar je kan je normaliter ook inschrijven zonder lidnummer.

(focus op classic cars uiteraard, met een moderne wagen kan je wel gaan kijken, maar niet op het Berlin-Tempelhof plaatsnemen).

Comment

• Ik heb afgelopen week eens met mijn broer zijn E270cdi (W211) gereden, maar ik zat met een vraagje waar ook mijn broer het antwoord niet op wist.

Aan het plafond zie ik één of ander microfoontje hangen, waarvan ik vermoedde dat het dient om handsfree te bellen. Nu heb ik op mijn gsm Bluetooth eens ingeschakeld en gezocht op apparaten, maar er werd niets gevonden...

Iemand enig idee?

Comment

• Heb je er een foto van?

Geen nageplaatst alarm?

Eventueel stembediening?

Comment

• nou ken ik een 211 vanbinnen geen 100% maar volgens mij bedoelt hij in de verlichting

Comment

• weet niet of het dit is hij bedoelt, maar ik heb me in de 203 altijd afgevraagd wat dat rondje is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Heb je er een foto van?

Geen nageplaatst alarm?

Eventueel stembediening?
                            Die kar is vandaag op reis vertrokken, maar ik zal eens voor een foto zorgen...

Het ziet er een beetje uit zoals een webcam microfoon die je ergens aan vast kan klikken, maar het ziet er allemaal wat steviger uit (lees: het ziet er niet nageplaatst uit, maar kan wel).
                            Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            nou ken ik een 211 vanbinnen geen 100% maar volgens mij bedoelt hij in de verlichting
                            Het is niet echt in de verlichting zoals op je foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                              Nu heb ik op mijn gsm Bluetooth eens ingeschakeld en gezocht op apparaten, maar er werd niets gevonden...
                              De W211 zal standaard geen bluetooth hebben, wel telefoonvoorbereiding.
                              Onder de armsteun zal je normaal dit terugvinden:

Daar kan je dan een gsmcradle of bluetoothcradle op aansluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                De W211 zal standaard geen bluetooth hebben, wel telefoonvoorbereiding.
                                Onder de armsteun zal je normaal dit terugvinden:

Daar kan je dan een gsmcradle of bluetoothcradle op aansluiten.
                                Dat is ook optioneel.

Comment

• iemand een idee wat die ronde in de verlichting dan is
                                  perimetrisch alarm ?

Comment

• Wij hebben dat ook en hebben ook geen telefoonvoorbereiding.
                                    Piepende geluiden komen van bij de luidspreker waar de sleutel zit.

Zou dat niet gewoon standaard een microfoon (of voorbereiding) aanwezig zijn, ongeacht telefoon of niet?

Comment

• pre-telofoon zat in elke benz toen, je zou't moeten activeren vian benz.com

Comment

• zou dit niet de interieur-detectie kunnen zijn ?

Comment

Working...
                                        X