Die 124 coupé vind ik meestal maar niks, maar deze is echt mooi. Gewoon sober en mooi uitgebalanceerd. Hier stoort het me zelfs niet dat deze geen leder heeft...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
Nog wat van de prijs afdoen en je hebt een super daily.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNiet slecht
Nog wat van de prijs afdoen en je hebt een super daily.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenJa Gere, koop dat eens ipv 16k aan een andere uit te geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenJa Gere, koop dat eens ipv 16k aan een andere uit te geven
Zie ik nu airco?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenJa, dat zou slim zijn
Zie ik nu airco?
Yep, airbag ook en wortelnotenhout.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNummerplaat akkoord, maar LPG vind ik een pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenJij wel maar anderzijds stel ik mij dan weer vragen, wagen van + 15 jaar oud met 120k km, recente nummerplaat en lpg aan die prijs.
Comment
-
Veel vertrouwen zou erover zijn voor die prijs en schijnbare staat.
Comment
-
W211 PFL 220cdi was die nu 136 of 150 pk in België want ik snap het echt niet meer.
Krijg de indruk dat de 150 pk-ers allemaal ex-jahreswagens zijn. Ikzelf ben expliciet naar een 150-er maar als de Belgisch afgeleverde 136 pk hadden dan moet ik daar maar vanaf stappen.
Comment
-
Gere, misschien valt hier een koepeke te doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGere, misschien valt hier een koepeke te doen?
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...t_262_pks.html1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenFoto 1 = US side-marks? Ziet er mij niet al te belgisch uit die foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenJij wel maar anderzijds stel ik mij dan weer vragen, wagen van + 15 jaar oud met 120k km, recente nummerplaat en lpg aan die prijs.
knop van de airco zou wel eens recirculatie kunnen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenweer just gelegd die gas, en dat bolt niet 'lekker'
knop van de airco zou wel eens recirculatie kunnen zijn
Comment
Comment