Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Als roadster en met eender welke velgen buiten de turbines is die best wel knap, akkoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Neen.
      Vanaf 2004 lijken personenbenzen me over het algemeen roestvrij te zijn?

Comment

• aja, die zijn nog geen 8 jaar oud

Comment

Idd, een echte chauffeurswagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            aja, die zijn nog geen 8 jaar oud
            W210's en W202's begonnen toch ook al een stuk vroeger te roesten, niet? Ik vond het al schandalig hoe de jaren '90 en begin '00 nog zo roestten, hopelijk is het nu volledig van de baan en krijgen we de eerste roestvrije Benzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
              Idd, een echte chauffeurswagen
              Toch wel lame dat er al een nieuwe motor en versnellingsbak inhangt, een S hier in de familie heeft ook al een nieuwe bak, en dat nog voor de 200 000 km als ik me niet vergis

Comment

• Hiervan zijn er toch maar een handvol van gemaakt?

Comment

Hiervan zijn er toch maar een handvol van gemaakt?
                  Kan ook een gewone omgebouwd zijn, of een replica op basis van een 190SL hé?!

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

*kippevel*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        Belachelijk hoe snel dat wakker "blaft"

Comment

• Ik ken Scania's met een mooier geluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Ik ken Scania's met een mooier geluid.
                            daarom zijn het ook scania's en geen MB's by brabus..

Comment

• blablabla

er zijn idd meer scania lovers die beginnen te tunen

Comment

Neen.
                                Afhankelijk van welk type het was zou ik zeggen ja

Comment

Hiervan zijn er toch maar een handvol van gemaakt?
                                  Da's inderdaad een zéér exclusief exemplaar! Als het geen replica is natuurlijk...

Comment

• M'n ogen of autokennis laat me misschien hard in de steek, maar is die 722 niet een replica? Vorm voorkant, ruit, velgen, spoorbreedte, enz?

Comment

• gaat over 220 cdi produktie juli 2011

het is ongelooflijk hoe snel start/stop begint te werken, al na 700 meter
                                      + de werking, je hebt er gewoon geen last van

zet het hier ook even, mijn mond valt ervan open

Comment

• Interessant artikel over de complexiteit en werking van het SBC-remsysteem van Mercedes.

Comment

• Interessante info!

Comment

Working...
                                          X