Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMet memory sowieso op deurpaneel.
En dan heb je nog onderscheid tussen vol-automatische zetelverstelling; ook op de deur. En semi-automatische zetelverstelling, standaard in een avantgarde, dat zit op de zijkant van de stoel.
dat geldt ook zo voor de 204 etc.?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEn airmatic op de 211, is dat een aanrader? Kan dat daar net zoals bij de 220 wel eens voor grote kosten zorgen, of staat dat daar best wel op punt?
M'n vader heeft er bijna 300.000 km's mee gereden zonder problemen. (dan verkocht)
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenthanks!
dat geldt ook zo voor de 204 etc.?
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEn airmatic op de 211, is dat een aanrader? Kan dat daar net zoals bij de 220 wel eens voor grote kosten zorgen, of staat dat daar best wel op punt?
Stalen vering blijft echter comfortabeler.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa.
Dat staat op punt, maar kan nog altijd voor kosten zorgen.
Stalen vering blijft echter comfortabeler.
als het voor m'n ma zou zijn dan is het niet voor de sportieve kant van het systeem, maar enkel voor het comfort en eventueel de hoogteregeling (ze zit graag hoog dus dan laten we die blokkeren in de hoogste stand )
geen meerwaarde dus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenah, serieus?
als het voor m'n ma zou zijn dan is het niet voor de sportieve kant van het systeem, maar enkel voor het comfort en eventueel de hoogteregeling (ze zit graag hoog dus dan laten we die blokkeren in de hoogste stand )
geen meerwaarde dus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa.
Dat staat op punt, maar kan nog altijd voor kosten zorgen.
Stalen vering blijft echter comfortabeler.
Daar vlieg je een snelheidsheuvel met op die je pas opmerkt als je toevallig de huppelende lichten van de achterligger opmerkt in je achterruitkijkspiegel. Je moet hem uiteraard in z'n comfortstand zetten.
In bijna elk verslag dat ik gelezen heb van de 211 prijzen ze de airmatic de hemel in.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEn airmatic op de 211, is dat een aanrader? Kan dat daar net zoals bij de 220 wel eens voor grote kosten zorgen, of staat dat daar best wel op punt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenSorry, de Airmatic niet comfortabeler??
Daar vlieg je een snelheidsheuvel met op die je pas opmerkt als je toevallig de huppelende lichten van de achterligger opmerkt in je achterruitkijkspiegel. Je moet hem uiteraard in z'n comfortstand zetten.
In bijna elk verslag dat ik gelezen heb van de 211 prijzen ze de airmatic de hemel in.
100% zeker
Comment
Comment