Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Met een V8 benzine lijkt me dat ook niet gezond, vrijwel enkel koud rijden...
    Ach ja, eigenlijk zijn dat zaken die ik me niet snel moet aantrekken. In het week-end doe ik toch altijd een paar 100 km, en dan kan ie dan zijn pootjes wel eens strekken.
    Of beter de fiets pakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Bij MTM zei die kerel toen ook dat ie wel eens RS6'en binnenkreeg die voornamelijk korte afstanden deden...dat was vaak motorisch gezien niet meer om aan te zien..
      En da's dan benzine... Voor een diesel is dat dan nog minder goed, inlaatspruitstukken die dichtslibben, uitlaat vol roet, turbo's, ...

Comment

• Ruftbeer is goed bezig.

Maar dagelijks 4km naar je werk doen is wel om problemen vragen met zo'n diesel... Daar zou ik precies eerder een Citroën Saxo voor gebruiken ofzo. En de S dan alleen buitenhalen als je verder moet

Comment

• Onze 320 doet ook niet meer dan pakweg 4km per dag, gemiddeld. Altijd korte ritjes, en die kar warmt bijna nooit volledig op.

Het is idd erg slecht voor dat soort motoren, maar 'ie doet het wel natuurlijk...

But then again... geen enkele moderne motor is geschikt om korte afstanden te doen. Zowel diesel als benzine, turbo's of geen turbo's, ...

Als je daar erg mee inzit, met de vraag 'of dat dagelijks gerij goed is voor de motor', kan je beter een starlet kopen van 1990.

Comment

• En inderdaad, als je in het weekend dat telkens goed wat afstanden bolt, maak je veel goed hoor. Alles wordt schoon gebrand, en alles komt eens mooi op temperatuur.

Comment

• 4 km? Te voet bijna!
              Of met een scooterke

Comment

• Voor die prijs mag je de mijne komen halen (hoewel het toch een beetje pijn zou doen om hem te zien vertrekken)

Comment

• Is deze A-klasse al ergens gepasseerd op het forum?

Bron: http://www.autobild.de/artikel/vorsc...e_1034215.html

Comment

• Ies da nen Astra?

Comment

• Mijn Sprinter wordt binnenkort vervangen door een nieuwe.
                      Deze keer een 310cdi met zo'n Blue Efficiency motor. Wat is hierbij nieuw tegenover de huidige 309cdi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                        Mijn Sprinter wordt binnenkort vervangen door een nieuwe.
                        Deze keer een 310cdi met zo'n Blue Efficiency motor. Wat is hierbij nieuw tegenover de huidige 309cdi?
                        Krijg je de 319 niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                          Ies da nen Astra?
                          Of een 1-serie. (welving in de flank, achterruit met de hoge lichten)

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                            Is deze A-klasse al ergens gepasseerd op het forum?

Bron: http://www.autobild.de/artikel/vorsc...e_1034215.html
                            Neen, en daar is een reden voor.

En de belangrijkste is dat het geen A-klasse is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ideaal! Inschrijfbaar als LV en toch behoud van de achterbank

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                    R107 ... Uiteraard ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                      Ideaal! Inschrijfbaar als LV en toch behoud van de achterbank
                                      Ik vrees dat de helft van de wielbasis al langer is dan de laadruimte ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        Krijg je de 319 niet?
                                        Was het maar waar! Anderzijds zo'n 309 of 310 nu helpt wel om boetes te vermijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                          Was het maar waar! Anderzijds zo'n 309 of 310 nu helpt wel om boetes te vermijden.

is dat niet wishful thinking?

Comment

Working...
                                          X