Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met een V8 benzine lijkt me dat ook niet gezond, vrijwel enkel koud rijden...
Ach ja, eigenlijk zijn dat zaken die ik me niet snel moet aantrekken. In het week-end doe ik toch altijd een paar 100 km, en dan kan ie dan zijn pootjes wel eens strekken.
Of beter de fiets pakken
Bij MTM zei die kerel toen ook dat ie wel eens RS6'en binnenkreeg die voornamelijk korte afstanden deden...dat was vaak motorisch gezien niet meer om aan te zien..
En da's dan benzine... Voor een diesel is dat dan nog minder goed, inlaatspruitstukken die dichtslibben, uitlaat vol roet, turbo's, ...
Maar dagelijks 4km naar je werk doen is wel om problemen vragen met zo'n diesel... Daar zou ik precies eerder een Citroën Saxo voor gebruiken ofzo. En de S dan alleen buitenhalen als je verder moet
En inderdaad, als je in het weekend dat telkens goed wat afstanden bolt, maak je veel goed hoor. Alles wordt schoon gebrand, en alles komt eens mooi op temperatuur.
Mijn Sprinter wordt binnenkort vervangen door een nieuwe.
Deze keer een 310cdi met zo'n Blue Efficiency motor. Wat is hierbij nieuw tegenover de huidige 309cdi?
Mijn Sprinter wordt binnenkort vervangen door een nieuwe.
Deze keer een 310cdi met zo'n Blue Efficiency motor. Wat is hierbij nieuw tegenover de huidige 309cdi?
Comment