Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, de AMG gaat waarschijnlijk meer slagvolume hebben (5,5 ipv 4,6 liter). Maar het is ook een biturbo direct ingespoten benzine
Er is sprake geweest dat er nog een motor tussen zou komen, maar daar hoor ik niets meer over, dus ik veronderstel dat het zo gaat zijn. Kan ook wel dat die 435pk de 450 CGI gaat worden, maar aangezien de huidige 500 "maar" 388pk heeft, lijkt het me logisch dat ze de 435pk dan 500 maken, en eventueel de zwaardere 600 of 550 ofzo, aangezien de V12 toch uit het gamma gaat verdwijnen.
en de 276, is dat dan altijd een 3L? Gezien de downsizing vermoed ik dat ze die 306pk-variant geen 3.5 meer gaan maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSeptember van dit jaar normaalgezien, samen met de nieuwe CLS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenV12 weg? Jammer
Omdat ze aan het milieu moeten denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDat heb ik ook een tijdje geleden vernomen.
Omdat ze aan het milieu moeten denken.
De schuinoverbuur rijdt met een C216 CL600. Als je die hoort wegrijden...
De loopcultuur van zo'n blok is onevenaarbaar.
Comment
-
-
-
Nog eens proberen
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWat zijn de aandachtpunten bij aankoop van een W211 pfl?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenContact aan, kickdown voor 30 seconden, contact af met sleutel nog in slot, pedaal blijven inhouden tot contact af is.
En dan een paar minuten wachten tot ecu gereset is.
Merci.
Pa kon 'm misschien ook ff in S-stand gezet hebben ? 'k Denk daar nu pas aan.
Heeft dat 'n effect op 't reactievermogen van de bak ? Ook als je 'm nadien terug in C-stand zet ?Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Wat bedoel je? Je hebt gereset in de C-stand en nu is enkel de C-stand anders, of..?
In ieder geval, S is véééél alerter dan C. Maar dat verschil kan verwateren als je veel ligt te taffelen in S. Ik heb de bak in ieder geval proberen aan te leren dat S echt voor Sport staat en C voor Comfort. Het verschil is er in ieder geval
Ik gebruik C enkel op de autostrade of als ik op koppel wil rijden. In de stad of op drukke wegen ben je sowieso beter af in S, rijdt ook veel soepeler vind ikC durft wel eens schokken bij het vertrekken vanuit stilstand.
Comment
-
Neen neen, nu is 'ie alert in beide standen hoor.
Maar 't is dat 't misschien ook gewerkt zou hebben moest ik 'm gewoon ff in S-stand gereden hebben ? Die is sowieso al alerter dan de C-stand... en als die bak ff doorheeft dat er in S rondgereden wordt, dat 'ie dan denkt van "How, hier moet vanaf nu wat sportiever mee gereden kunnen worden !". Of zo.
Ik heb niet getest hoe 'ie voor de reset in de S-stand reageerde.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenV12 weg? Jammer
en de 276, is dat dan altijd een 3L? Gezien de downsizing vermoed ik dat ze die 306pk-variant geen 3.5 meer gaan maken?
De cilinderinhoud van de 276 weet ik eigenlijk niet.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvoor bobo
zelf voel ik met de 5-bak noppes verschil tss s en c
ligt aan mezelf, dat weet ik wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentoch stijlvol
zelf voel ik met de 5-bak noppes verschil tss s en c
ligt aan mezelf, dat weet ik wel
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTegelijkertijd wordt ook de M278 uitgebracht, een Biturbo V8 met directe inspuiting. 4.6 liter volume, met een vermogen van 435pk/700Nm (500 CGI) en 550pk /900Nm (55 AMG)
Comment
Comment