Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Al een idee wanneer deze motoren ongeveer beschikbaar worden?
    September van dit jaar normaalgezien, samen met de nieuwe CLS.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Neen, de AMG gaat waarschijnlijk meer slagvolume hebben (5,5 ipv 4,6 liter). Maar het is ook een biturbo direct ingespoten benzine

      Er is sprake geweest dat er nog een motor tussen zou komen, maar daar hoor ik niets meer over, dus ik veronderstel dat het zo gaat zijn. Kan ook wel dat die 435pk de 450 CGI gaat worden, maar aangezien de huidige 500 "maar" 388pk heeft, lijkt het me logisch dat ze de 435pk dan 500 maken, en eventueel de zwaardere 600 of 550 ofzo, aangezien de V12 toch uit het gamma gaat verdwijnen.
      V12 weg? Jammer

      en de 276, is dat dan altijd een 3L? Gezien de downsizing vermoed ik dat ze die 306pk-variant geen 3.5 meer gaan maken?

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        September van dit jaar normaalgezien, samen met de nieuwe CLS.
        Merci

        Comment


        • Ik zag op het autosalon in Brussel de nieuwe E- Cabrio...één woord prachtig...

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
            V12 weg? Jammer
            Dat heb ik ook een tijdje geleden vernomen.

            Omdat ze aan het milieu moeten denken.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
              Dat heb ik ook een tijdje geleden vernomen.

              Omdat ze aan het milieu moeten denken.
              logisch uiteraard dat dat de eerste slachtoffers zijn die dan moeten vallen. Maar toch...

              De schuinoverbuur rijdt met een C216 CL600. Als je die hoort wegrijden...
              De loopcultuur van zo'n blok is onevenaarbaar.

              Comment


              • + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                • Het begin komt van deze reclame van vw, best grappig

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                  • Nog eens proberen

                    Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Wat zijn de aandachtpunten bij aankoop van een W211 pfl?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                    Comment


                    • Geen specifieke denk ik.
                      Als het goed rijdt is het in orde.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Contact aan, kickdown voor 30 seconden, contact af met sleutel nog in slot, pedaal blijven inhouden tot contact af is.
                        En dan een paar minuten wachten tot ecu gereset is.
                        Sweet, that did the trick !
                        Merci.

                        Pa kon 'm misschien ook ff in S-stand gezet hebben ? 'k Denk daar nu pas aan.
                        Heeft dat 'n effect op 't reactievermogen van de bak ? Ook als je 'm nadien terug in C-stand zet ?
                        Life's too short. Not to. Live it.
                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                        Comment


                        • Wat bedoel je? Je hebt gereset in de C-stand en nu is enkel de C-stand anders, of..?

                          In ieder geval, S is véééél alerter dan C. Maar dat verschil kan verwateren als je veel ligt te taffelen in S. Ik heb de bak in ieder geval proberen aan te leren dat S echt voor Sport staat en C voor Comfort. Het verschil is er in ieder geval
                          Ik gebruik C enkel op de autostrade of als ik op koppel wil rijden. In de stad of op drukke wegen ben je sowieso beter af in S, rijdt ook veel soepeler vind ik C durft wel eens schokken bij het vertrekken vanuit stilstand.

                          Comment


                          • Neen neen, nu is 'ie alert in beide standen hoor.
                            Maar 't is dat 't misschien ook gewerkt zou hebben moest ik 'm gewoon ff in S-stand gereden hebben ? Die is sowieso al alerter dan de C-stand... en als die bak ff doorheeft dat er in S rondgereden wordt, dat 'ie dan denkt van "How, hier moet vanaf nu wat sportiever mee gereden kunnen worden !". Of zo.
                            Ik heb niet getest hoe 'ie voor de reset in de S-stand reageerde.
                            Life's too short. Not to. Live it.
                            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                            Comment


                            • Normaal zijn S en C onafhankelijk van elkaar. Als ik een tijdje als een debiel gereden heb in S dan is C nog altijd sloom hoor

                              Maar idd, als je pa klaagt van te trage reacties en de bak stond in C dan is dat waarschijnlijk de oorzaak

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                V12 weg? Jammer

                                en de 276, is dat dan altijd een 3L? Gezien de downsizing vermoed ik dat ze die 306pk-variant geen 3.5 meer gaan maken?
                                Weg is veel gezegd. Hij gaat niet meer verder ontwikkeld worden, en er komt geen nieuw blok. De 4,6 en 8 cilinders zijn nu zowel in diesel als in benzine volledig vernieuwd, enkel de V12 benzine is nog van de oude generatie (tenminste, tegen dat de 276 en 278 gelanceerd worden). Het kan goed zijn dat ze de V12 nog laten liggen totdat het niet meer mag van de uitstootnormen he, is niet gezegd dat de volgende generatie S-klasse niet meer te krijgen gaat zijn met V12 (hoewel ik daar wel voor vrees).

                                De cilinderinhoud van de 276 weet ik eigenlijk niet.

                                Comment


                                • voor bobo

                                  Bijgevoegde Bestanden

                                  Comment


                                  • Fak 900Nm oem zo'n nieuwe 55AMG ofwa.


                                    VET.

                                    Dat wordt chipgenot.

                                    Is die dan nog steeds met 5-bak, of gaan ze eindelijk die 7G ook eens versterken?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      voor bobo
                                      toch stijlvol

                                      zelf voel ik met de 5-bak noppes verschil tss s en c
                                      ligt aan mezelf, dat weet ik wel

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        toch stijlvol

                                        zelf voel ik met de 5-bak noppes verschil tss s en c
                                        ligt aan mezelf, dat weet ik wel
                                        Start de auto niet in 2e versnelling als hij in C staat?

                                        2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Tegelijkertijd wordt ook de M278 uitgebracht, een Biturbo V8 met directe inspuiting. 4.6 liter volume, met een vermogen van 435pk/700Nm (500 CGI) en 550pk /900Nm (55 AMG)
                                          Exit 6.2?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X