Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Of 'ie in 2de vertrekt weet ik niet zeker, ik voel hem alleszins niet extra schakelen (heb er ook nog niet echt opgelet), maar ik weet wel dat hij in S veel soepeler vertrekt.
Als ze direct de motor hadden ontwikkeld die ze nu gaan leveren, dus 5.5liter biturbo, hadden ze die klanten ook wel bijgekregen. Prestaties en sound, daar draait het om.
Maar velen houden er niet van dat je constant boven die 4000tpm moet zitten om vooruit te komen
Het is zo dat hij te zwak is voor de V12 versies, maar 650Nm is niet 'wat koppel" he. Das verdomme een berg!
99% van het wagenpark zit daaronder.
Ja oké.
Maar de zogezegde top van hun versnellingsbakken, het absolute hoogstandje van techniek en technologie...
En als je dan de duurste benz koopt die er is... zit dat er niet op!?
Maar de zogezegde top van hun versnellingsbakken, het absolute hoogstandje van techniek en technologie...
En als je dan de duurste benz koopt die er is... zit dat er niet op!?
Nope.
Als je vanaf 2000tpm 540Nm ter beschikking hebt, heb je niet echt veel versnellingen nodig he.
Bij een 63 ligt dat anders, die moet wel terugschakelen om koppel te genereren, dus die maakt profijt bij de 2 extra versnellingen.
Comment