Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBel je me als we naar een W220 facelift gaan zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk ga je moeten teleurstellen, het wordt geen W220 facelift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDie heeft aardig wat liggen rijden op die tijd!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk ga je moeten teleurstellen, het wordt geen W220 facelift
wat wel? E500E?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMoest je die km's met een 500E gedaan hebben => auch
Aaahh.. Memories.
Comment
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten2 prachtige C's wachtend op hun eigenaar
(linkse is met nieuw adaptief licht pakket als ik mij niet vergis)
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
Ik heb geen gedacht welke velgen wel goed staan op een E500 FL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenMet AMG pakket is een pak knapper. Moet wel nog wennen aan die LED dagrijverlichting...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenFoute velgen voor een E500.
Ik heb geen gedacht welke velgen wel goed staan op een E500 FL.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenVoor mij de ideals velg voor een W211
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenJa maar jij hebt dezelfde velgen zeker?
Ik heb ze ook als zomervelg 17"
Als wintervelg nu 18" CL amg velg
Indien nog wat geld over na de inrichting van woning, komen er 19" Carlsson 1/16 BE als zomervelg.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
Comment