Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Ughhhh....dit is zo een geeeeeeeeeile kar....
De verf die ervan ligt en zo .... fantastico... het stuur... de deuren...
En zo een sound!!!!!!!! botergeil. 55 jaar oud verdorie. übermilf.
Och, kon ik maar....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Enorm leuk filmpje dat direct op een bepaalde manier duidelijk maakt hoe fijn het moet zijn om met zo'n ding te rijden. Ik kon precies zelf voelen hoe doortrekken tot 6000 toeren moet voelen als je er zelf in zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
Enorm leuk filmpje dat direct op een bepaalde manier duidelijk maakt hoe fijn het moet zijn om met zo'n ding te rijden. Ik kon precies zelf voelen hoe doortrekken tot 6000 toeren moet voelen als je er zelf in zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIs een Mercedes W123 nog iets waard de dag van vandaag ?
Ik geef er 500 euro voor, en dan mats ik u al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHij staat al een jaar of 5 stil. Resultaat: banden zijn plat, is nu eerder zwart dan beige, veel geoxideerd etc.
Ik zal hem ooit wel eens restaureren. Maar ik wil weten als het wel de moeite is
Waar staat ie stil?
De onze heeft denk ik 7 of 8 jaar achter in de tuin onder een carport gestaan, en was totaal niet verder geroest eigenlijk.
Was trouwens gewoon zaak van batterij aansluiten, mazout inkappen en starten maar 300D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGeoxideerd?
Waar staat ie stil?
De onze heeft denk ik 7 of 8 jaar achter in de tuin onder een carport gestaan, en was totaal niet verder geroest eigenlijk.
Was trouwens gewoon zaak van batterij aansluiten, mazout inkappen en starten maar 300D
Ik denk dat het ook een 300D is, maar ben het niet zeker.
Hoeveel zou dat dan waard zijn ? Want ik weet het nog altijd niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenMisschien dat een grondige poetsbeurt al veel oplost.. Hij staat ook in een soort carport op een stuk grond, maar wel afgesloten. Ik denk wel dat er water enzo opkomt, want die carport is ook al oud
Ik denk dat het ook een 300D is, maar ben het niet zeker.
Hoeveel zou dat dan waard zijn ? Want ik weet het nog altijd niet
Maar als je bijvoorbeeld een RRD over de vloer hebt, tsja, dan mag je de grond kussen dat je 200 euro krijgt.
Het is en blijft een oude auto natuurlijk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk zeg het, ik geef er u 500 euro voor.
Maar als je bijvoorbeeld een RRD over de vloer hebt, tsja, dan mag je de grond kussen dat je 200 euro krijgt.
Het is en blijft een oude auto natuurlijk....
Ben al eens gaan kijken naar een 230E 123 waar ze 9.000 voor vroegen, en die kar was het 100% waard imho. Maar daarentegen ben ik ook al eens gaan kijken naar een 280CE (dus een coupe, normaalgezien duurder) en daar vond ik het zelfs onnozel om er 900 euro voor te geven. Had hem een bod gedaan van 500, maar hij wou minimaal 700.
Zonder meer info is het écht moeilijk om daar een prijs op te plakken.
Daarom, 500 euro is geen slecht bod
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZwaarste diesel is 300TDT.
En als je dat wat opfokt gaat dat onder de 10 seconden naar 100. Bijna even snel als 280E.
280E moet je nochtans ook niet onderschatten.
Daarstraks reed ik samen met een 280CE, en het scheelde niet veel of hij had mij gepakt
Comment
-
een CE heeft ook iets betere luchtweerstand denk ik dan een E.
hoeveel pk's heeft zo een ouwe 300 TDT?
trouwens een w123... das toch een prachtmercedes zeg!
Onlangs in Rotterdam een pracht 230 TE gezien. knalrood, chroom, rode velgen... mijn vriendin was op slag verliefd.
En ze zou er echt in passen, wees gerust.
Comment
Comment