Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Dus een E500 limited is niet ?
    Jazeker maar verre van elke Benz is ""

Allez, toch nie voor mij

Comment

Ik ben meer een OEM-liefhebber
      Huidige AMG valt daaronder, pré 1993 niet zo.
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Fak hoe kan je dat nu zeggen?

Het toenmalige AMG en Brabus waren de grondleggers van de autotuning, van de ultieme 'rijdersbenzen', van de grensverleggende elektronica, van de vooruitgang wat betreft motorentechniek, aandrijving, etc...

Om nog maar te zwijgen over de stroomlijnoptimalisatie van het koetswerk, het op punt stellen van 'spoilers' op gewone wegauto's, etc.

Het huidige AMG zegt mij echt véél minder. Het is té gewoon geworden, te saai. Een pré-1993 AMG heeft een mate van individualisering, van 'speciaal zijn', die een moderne mercedes-AMG nooit ofte nimmer kan bereiken. Ze zijn zo universeel geworden.
        Ik kan niet zeggen dat ik niet opkijk als ik een moderne AMG zie bollen, maar ik betrap me er wél op dat ik niet meteen een gat in de lucht spring en met een 'wauw-gevoel' grote ogen trek.

enzovoort enzovoort enzovoort whatever

Comment

All heil Matteus!

Ik heb er hetzelfde gevoel/mening over.
          Last edited by ; 02/12/2009, 22:57.

Comment

wat is het verschil tussen een 350 CDI bleu efficience 4 matic en een 350 bleu tec?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
              Ik ben meer een OEM-liefhebber
              Huidige AMG valt daaronder, pré 1993 niet zo.
              Uw smiley is volledig gepast, al volstaat slechts 1 totaal niet.

Die zetels, die matten,...

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Dat is OEM AMG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Benz
                  zalig... terug uw oude avatar! Vanaf nu is het weer prentjes kijken ipv posts lezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                    wat is het verschil tussen een 350 CDI bleu efficience 4 matic en een 350 bleu tec?
                    BlueTEC is een technologie die door Mercedes-Benz werd ontwikkeld om de schadelijke uitstoot van dieselmotoren– vooral inzakestikstofoxides (NOx) –te verminderen. Het doel is om dieselmotoren even schoon temaken als hun tegenhangers op benzine.
                    Auto’s met BlueTEC-technologie gevenzelfs de strengste uitstootnormen het nakijken.

BlueEFFICIENCY slaat op het geheel van nieuwe technologieën die het brandstofverbruik – en dus ook de CO2-uitstoot – met 12 procent kunnen verlagen, zoals een intelligente lichtgewichtconstructie, een geoptimaliseerde
                    stroomlijn, banden met lage rolweerstand, elektrische ECO-stuurbekrachtiging,
                    nieuwe achterwielaandrijving en een intelligente sturing van de
                    alternator. De BlueEFFICIENCY-versies van de C-Klasse die eerder dit jaar werden gelanceerd, zijn uitgerust met een lichtere voorruit, achterlichten met ventilatiesleuven en een stuurbekrachtiging die alleen werkt wanneer het moet.

4 matic is 4 wieltractie.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                      Zo wil ik een R129.

Zilver, zwart leder en deze velgen.

²²²

alhoewel stof ook al oké is voor mij....

Comment

Stoffen zetels in een cabrio?

En waarom zou je stof willen als er leder beschikbaar is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          ²²²

alhoewel stof ook al oké is voor mij....
                          Langs de rijksweg in Dilsen staat er een mooie te koop. Het is wel geen zilvergrijze. De kleur is wat paarsachtig.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Dat is OEM AMG
                            Noem het gelijk ge wilt, een widebody w126 is lekker.

*bij uitbreiding is elke oude AMG lekker*

Comment

maar de lekkerste zijn naar mijn mening waar je uiterlijk nix, maar dan ook nix aan ziet

Comment

Zeer zeker.

Indien OEM AMG hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Stoffen zetels in een cabrio?

En waarom zou je stof willen als er leder beschikbaar is?
                                  - zwart leder in een cabrio... onze SL had dat, en daar met een short in gaan zitten wanneer die kar een paar uurtjes topless in de volle zon had gestaan was zowat hetzelfde als met je zatte kloten op een fornuis gaan zitten

-stof glijdt minder (alhoewel je geen SL koopt om oerend hard door de bochten te gaan)

-stof in een R129 = karo

nee, versta me niet verkeerd, 't is niet zoals bij een 201-16v dat ik stof een must vind... maar voor mij moét leder niet persé op een r129

Op een R107 vind ik leder meer ongepast. En op een R230 is er naar mijn weten zelfs geen stof beschikbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    maar de lekkerste zijn naar mijn mening waar je uiterlijk nix, maar dan ook nix aan ziet

Is per definitie ook érg vet.

In principe kon je een standaard 300E op wieldeksels afzetten bij een AMG dealer, er een 5,6 liter 48V M117 360pk laten inlepelen, en de volgende dag gewoon buitenrijden met optisch identiek dezelfde auto.

FAK

Comment

Zilvergrijze SL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Zeer zeker.

Indien OEM AMG hé
                                        Stiekem vind ik een hele boel andere (lees: foutere) 80's en 90's-tuners ook vet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Er komen bij ons verschillende rode benzen op onderhoud, is gewoon belachelijk qua zicht.
                                          ook op een W198? Of een W113? Of een R107?

Comment

Working...
                                          X